Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakointi on ihanaa!

Vierailija
30.10.2024 |

Tässäpä melkoinen tabu tänä päivänä, nimittäin se että tupakka on hyvää ja tupakointi on ihanaa. Varmasti moni sauhuttelija on samaa mieltä, mutta ei vain nykyisen stigmatisoinnin ja tupakkavainojen aikana uskalla sitä tunnustaa. En kuitenkaan suosittele ketään maistamaan tai aloittamaan tupakointia, jos ei ole täysi-ikäinen ja sitä itse halua.

En tiedä mitään ihanampaa kuin sen, että aamulla herättyäni juon kupillisen vahvaa kahvia ja käyn sen päälle ulkona polttamassa savukkeen. Savuke kruunaa aterian ja sopii siihen kuin kirsikka kakun päälle. Viinilasillisen kylkeen poltettu savuke tai kaksikin ravintolan terassilla lämpimänä kesäiltana on hermeettisen nautinnollista.

Tupakkavauhkoajille; En tupakoi ikinä sisällä asunnossani tai edes parvekkeellani, vaan poltan savukkeeni ulkona loitolla ulko-ovista ja ilmanottoaukoista altistamatta sivullisia tupakansavulleni. Bussipysäkillä siirryn reilusti sivummaksi toisista ihmisistä mikäli aion tupakoida, otan huomioon myös tuulensuunnan. En myöskään roskaa luontoja tupakantumpeilla, vaan heitän ne tuhkakuppiin tai sen puuttuessa tumppaan ensin maahan ja nostan siitä roskikseen.

Terveysvauhkoajille; Minua ei kiinnosta elää vanhaksi, eikä minulla ole perhettä. Aion tulevaisuudessa kieltäytyä syöpä- yms. hoidoista, mikäli satun johonkin tupakkasairauteen sairastumaan. Kannatan eutanasiaa, ja toivon sen olevan tuossa vaiheessa täälläkin laillista. Samalla valtion kassaan jäävät kaikki minun elämäni aikana maksamani ansiotulo- ja tupakkaverot, eikä minulle tarvitse maksaa euroakaan eläkettä eikä minun (huonossa tapauksessa hyvin pitkäaikaista) hoitoani laitoksessa tarvitse kustantaa. Win-win-tilanne sekä minulle itselleni että yhteiskunnalle.

Lokaa saa heittää niskaan, en ota sitä itseeni. Lähdenpä tästä käymään ulkona iltasavukkeella!

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kyllä olut ja tupakka kuuluu yhteen.

Vierailija
22/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi uho ap viimeistään siinä vaiheessa hiljenee, kun oikeasti makaat kivuissasi saattohoidossa ja kuplit kasvaimia ympäri kroppaa. Terveisin tätä prosessia vierestä seurannut. 

Johan hän selitti miten aikoo tällaisessa tilanteessa toimia. Ei se kuoleman tekeminen kivaa ole juuri kenellekään, tuli sitten aiemmin tai myöhemmin ja mistä syystä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta kaikin mokomin, sillä jos oikeasti olet tuollainen huomaavainen tupakoitsija kuten kerrot, niin eihän se minua häiritse. Sen sijaan minua vaivaa tuo otsikko ja aloituskappale "tupakointi on ihanaa ja tupakka hyvää". Ikään kuin se olisi absoluuttinen totuus, mutta eihän se ole, vaan kyseessä on vain sinun subjektiivinen kokemuksesi. Minun mielestäni tupakointi on turhaa ja tupakka pahaa. Jokaisella saa olla mielipiteensä, mutta aina häiritsee se, jos se oma mielipide julistetaan ikään kuin ainoaksi oikeaksi totuudeksi.

Vierailija
24/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap niin hyvin. Itse en polta säännöllisesti mutta tapana on perjantaina iltalenkillä ennen nukkumaan menoa tuprutella yksi savuke. Pidän sitä jopa hemmotteluna ja oikein nautiskelin fiiliksestä. Samoin jos käyn oluella tai viinilasillisella, kruunaa savuke tai kaksi nautinnon.

Kaikki me kuollaan joskus. 

Vierailija
25/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polta kaikin mokomin, sillä jos oikeasti olet tuollainen huomaavainen tupakoitsija kuten kerrot, niin eihän se minua häiritse. Sen sijaan minua vaivaa tuo otsikko ja aloituskappale "tupakointi on ihanaa ja tupakka hyvää". Ikään kuin se olisi absoluuttinen totuus, mutta eihän se ole, vaan kyseessä on vain sinun subjektiivinen kokemuksesi. Minun mielestäni tupakointi on turhaa ja tupakka pahaa. Jokaisella saa olla mielipiteensä, mutta aina häiritsee se, jos se oma mielipide julistetaan ikään kuin ainoaksi oikeaksi totuudeksi.

Kyseessä on lähinnä oma näkemykseni asiasta, eikä suinkaan mikään absoluuttinen totuus. Muotoilin tuon kohdan ehkä hieman harkitsemattomasti. Jokaisella on oma mielipiteensä tupakasta ja tupakoinnista, eivätkä ne ole sen enempää oikeita kuin vääriäkään.

Vierailija
26/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju on paha, luulisi siis, että makukin.

Vierailija
27/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koronarokotteet tappavat enemmän ihmisiä kuin tupakka... ja syöpiä on enemmän kuin koskaan vaikka tupakointi väheni...

Vierailija
28/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan on. Rahat menee savuna ilmaan. Oletko koskaan kokeillut, pystytkö lopettamaan? Luultavasti et, joten jatka edelleen tupakoinnin ylistämistäsi!

Vierailija
29/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan on. Rahat menee savuna ilmaan. Oletko koskaan kokeillut, pystytkö lopettamaan? Luultavasti et, joten jatka edelleen tupakoinnin ylistämistäsi!

Olin aikanaan yli puoli vuotta tupakoimatta, ja olisin voinut jatkaa lakkoani. En kuitenkaan huomannut tupakoimattomuudessa kovinkaan paljon positiivisia asioita, joten päätin tietoisesti aloittaa tupakoinnin uudelleen. -AP

Vierailija
30/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin.

Vierailija
31/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aikanaan yli puoli vuotta tupakoimatta, ja olisin voinut jatkaa lakkoani. En kuitenkaan huomannut tupakoimattomuudessa kovinkaan paljon positiivisia asioita, joten päätin tietoisesti aloittaa tupakoinnin uudelleen. -AP

Lakko taisi todellisuudessa kestää puoli tuntia.

Vierailija
32/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakko taisi todellisuudessa kestää puoli tuntia.

Tämä tapahtui helmikuun alusta 2017 elokuun loppuun 2017. Älä usko jos et niin halua. Ei minun tarvitse sinulle mitään todistella. -AP

Vierailija
33/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes ahtauma iskee

Vierailija
34/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia tuomitsevia kirjoituksia tässä ketjussa. Anna röökin palaa, ap. Oma valintasi se on ja sitä on turha muiden jeesustella. Itse poltan vain kannabista.

Vierailija
35/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Ajattelet itse etkä anna muiden määrätä mitä teet!

Vierailija
36/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousee ylös!

Vierailija
37/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa kyllä heti kamelinvarpaan kostumaan ku mies tuoksuu punaiselle mallulle 🥰

Vierailija
38/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan savun haju on hyvä mutta itse tykkään käyttää nikotiinipusseja. Ei tarvitse mennä enää ulos ja kestää kauemmin kuin yksi tupakka. 

Vierailija
39/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä se sitten tuntuu? 

Vierailija
40/89 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olisi ikinä varaa polttaa rahojani savuna ilmaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi