Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata erota huonostakaan ja väljähtymeestä liitosta jos on yli 45v ja nainen

Vierailija
30.10.2024 |

Miehillä menee eron jälkeen paljon paremmin taloudellisesti ja muutenkin. Naiset joutuu elää yksinäisyydessä. Korkeintaan kelpaa hetken iloksi. 

Nainen 47

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena-miehen muija lähdössä? 

Vierailija
2/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa naisista on iloisia päästessään äijänketaleesta eroon ja uutta ei oteta. Miehillä tuntuu olevan enemmänkin pelkona yksin jääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kannattaa

Vierailija
4/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi jäädä rahaa säästöönkin, kun laitoin pihalle loisivan miehen. 

Vierailija
5/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on mukavan rauhallista, suosittelen. Ei tarvitse kysellä kenenkään mielipiteitä eikä vaalia herkkiä tunteita. 

Jos haluaa löytää uuden, hyvän parisuhteen, niin sitten kannata erota. Tarjolla on vaan keski-ikäisiä miehiä ja no... sen neulan jos löytää heinäsuovasta, niin voi samalla myös lotota. 

Vierailija
6/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ero riippuu siitä mikä on eron motiivi. Eroa ei pidä tehdä heppoisin perustein. On tiedostettava mikä muuttuu eron myötä. Todennäköisesti yhteiset ystävät ja sukulaiset häviävät, jos ei ole ennestään ollut ystäviä on epätodennäköistä että niitä eron myötä tulee. On varauduttava taloudellisin haasteisiin eron myötä. Erossa on harvoin voittajia.

Itse eroaisin vain väkivallan takia. Keski-ikäisen naisen ero vaihdevuosissa johtuu myös hormonitason heittelystä.

Vierailija
7/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa

Vierailija
8/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä ainakin parani huomattavasti eron jälkeen. Harmittaa ainoastaan, etten lähtenyt aiemmin. Älkää tuhlatko elämäänne turhissa suhteissa. N50

Vierailija
9/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan eronneilla miehillä ei mene hyvin. Ja yksinolo voittaa huonon suhteen. 

Vierailija
10/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kannattaa. Lol. Aloittaja on mies.

Vierailija
11/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kummallekin osapuolelle samaa. Jos nainen on vätys niin turhaan se mieskään omaa elämäänsä pilaa. Eli tämäkään ei ole sukupuoli sidonnainen asia.

Minäkin miehenä halua aikuisen kumppanin en lasta. Jos haluan viettää lapsen kanssa aikaa menen veljelle kylään touhuamaan hänen lapsensa kanssa.

Vierailija
12/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako ero riippuu siitä mikä on eron motiivi. Eroa ei pidä tehdä heppoisin perustein. On tiedostettava mikä muuttuu eron myötä. Todennäköisesti yhteiset ystävät ja sukulaiset häviävät, jos ei ole ennestään ollut ystäviä on epätodennäköistä että niitä eron myötä tulee. On varauduttava taloudellisin haasteisiin eron myötä. Erossa on harvoin voittajia.

Itse eroaisin vain väkivallan takia. Keski-ikäisen naisen ero vaihdevuosissa johtuu myös hormonitason heittelystä.

Alkoholismi, huumeet, holtiton rahankäyttö, erilaiset arvot, mustasukkaisuus, kunnioituksen puute, seksittömyys. Sietäisit kaikkia noita?

Vierailija
13/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kannata? Ja miksi joutuisi elämään yksinäisyydessä? Rahan takia nyt ainakaan ei kannata yhdessä olla, ja ainakin itselläni meni eron jälkeen taloudellisesti paremmin. Vaikka olin pienipalkkaisempi, niin liitossa oli korkeammat asumiskustannukset, korkeammat ruokakustannukset ym. Nykyään minulle jää enemmän rahaa käteen. Yksinäisyyttäkään en ole enää eron jälkeen kokenut, huonossa suhteessa se taas oli jokapäiväinen tunnetila.

Vierailija
14/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pitää tietää, että kelpaamattomuus on naisen elämän ja hyvinvoinnin alku ja juuri. Se että on saanut vapautuksen miehistä, on suuri lahja jumalalta

Vierailija
15/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kannata? Ja miksi joutuisi elämään yksinäisyydessä? Rahan takia nyt ainakaan ei kannata yhdessä olla, ja ainakin itselläni meni eron jälkeen taloudellisesti paremmin. Vaikka olin pienipalkkaisempi, niin liitossa oli korkeammat asumiskustannukset, korkeammat ruokakustannukset ym. Nykyään minulle jää enemmän rahaa käteen. Yksinäisyyttäkään en ole enää eron jälkeen kokenut, huonossa suhteessa se taas oli jokapäiväinen tunnetila.

Lisään vielä, että olen kyllä sitä mieltä että erota ei kannata heppoisin perustein. Mutta tämä koskee ihan saman lailla jokaista ikäkautta. 

Vierailija
16/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonossa liitossa vielä ollessaan sitä ei hahmotakaan, miten paljon jatkuva v*tutus ihmistä syö. Aikamoinen ahaa-elämys pitkän liiton jälkeen. 

Vierailija
17/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on monimutkainen. Ne naiset, joilla on hyvä työ ja varallisuutta, selviävät erosta taloudellisesti hyvin. Ja ne, joilla on ystäviä, lapsia jne. ihmissuhteita, eivät jää yksin. Jos sekä talous että ihmissuhteet ovat kunnossa, ero ei tuottane suuria murheita, kun ero tapahtuu omasta tahdosta. 

Uuden hyvän parisuhteen löytäminen voi olla vaikeaa, muttei mahdotonta. 

Vierailija
18/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on sitten vähän niinkus vanha nainen hunningolla.

Vierailija
19/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on monimutkainen. Ne naiset, joilla on hyvä työ ja varallisuutta, selviävät erosta taloudellisesti hyvin. Ja ne, joilla on ystäviä, lapsia jne. ihmissuhteita, eivät jää yksin. Jos sekä talous että ihmissuhteet ovat kunnossa, ero ei tuottane suuria murheita, kun ero tapahtuu omasta tahdosta. 

Uuden hyvän parisuhteen löytäminen voi olla vaikeaa, muttei mahdotonta. 

Minulle ei ole ikinä ollut parisuhteen löytäminen niin helppoa kuin 45+. Ikäisiäni, eronneita miehiä oli tarjolla pilvin pimein. Minulla ei tosin ole lapsia, mikä ehkä helpotti asiaa. Tuossa iässä löysin nopeasti elämäni parhaan suhteen joka jatkuu edelleen.

Vierailija
20/77 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Todellakin kannattaa.  Ei se ole mikään itseisarvo, että pitää olla väkisin joku ukko vaivoina ja ilman sitä elämä ei muka ole mukavaa. Kyllä se asia on täysin päinvastoin.

Jokaisella on vain yksi elämä ja sitä ei kannata haaskata väärään kumppaniin. Yksinkin on parempi, kun haaskata energiaa huonossa liitossa elämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä