Masentaa elämä kovasti
Elämäntilanne vähän on sekaisin. Siis käyn töissä vakituisesti juu kyllä, mutta olen pahasti velkaantunut. Velkaa noin 38 tuhatta euroa ainaskin. Luottokortille joku 4000 € ja 2 eri luottoa mitä makselen. En tienaa niin hyvin. Minä myös juon paljon alkoholia ja käyn baareissa kokoajan. Seurustelen ja pelkään että tyttöystäväni jättää minut. Ja mun kaverit vie mua vaan alaspäin kun juovat ja ovat pohjasakkia. Mitä tehdä?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei sinulla ole naista, Allu. Ei saa valehdella.
Et tule saamaan naista.
Koskaan.
Mulla on kyllä sori nainen :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tulot on ja kuinka suuri osa niistä menee viinaan/turhuuksiin? Kyllähän tuo laina maksettavissa on, kunhan sisuunnut ja teet kaikkesi sen eteen. Se on myös AINOA järkevä ulospääsy tilanteesta.
Jotaki 1800 e nettona.. en osaa sanoa mutta joka vloppu olen juonut
No... lopeta se juominen?
Yksinkertaisiin ongelmiin on joskus yksinkertainen ratkaisu.
Ei se ole niin helppoa
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tuon sairaanhoitajan olet löytänyt ja miten hän suostui sun tyttöystäväksi?
Baarista.. no en tiedä.. olemme nyt yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä velkaneuvontaan. Hakeudu järjestelyyn.
En pääse järjestelyyn
Mutta ei tässä kuitenkaa nyt niin hyvin mene, on tuota velkaa vaan niin paljon
Minulla on nettopalkka 1910€/kk ja maksan 45 000€ arvosta opinto + asuntovelkaa. Hyvin onnistuu kun neuvottelee omaan talouteen sopivan takaisinmaksusuunnitelman, eikä tuhlaa rahaa turhuuksiin.
Minä ainakin nautin elämästä velasta huolimatta. On katto pään päällä, ei ruuasta tai perustavikkeista pulaa. Ilmaisia ja edullisia harrastuksia piisaa kun etsii ja sieltä löytyy samanhenkisiä ystäviäkin. Naista ei vielä itselläni ole, olen vähän ujo lähestymään. Ehkä jonain päivänä sekin haave toteutuu :)
Allulla on asenneongelma, ei ota vastuuta elämästään. Kyllä tuolla palkalla järkevä ihminen pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Allulla on asenneongelma, ei ota vastuuta elämästään. Kyllä tuolla palkalla järkevä ihminen pärjää.
Pärjää mutta oon velkaantunut vain lisää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on nettopalkka 1910€/kk ja maksan 45 000€ arvosta opinto + asuntovelkaa. Hyvin onnistuu kun neuvottelee omaan talouteen sopivan takaisinmaksusuunnitelman, eikä tuhlaa rahaa turhuuksiin.
Minä ainakin nautin elämästä velasta huolimatta. On katto pään päällä, ei ruuasta tai perustavikkeista pulaa. Ilmaisia ja edullisia harrastuksia piisaa kun etsii ja sieltä löytyy samanhenkisiä ystäviäkin. Naista ei vielä itselläni ole, olen vähän ujo lähestymään. Ehkä jonain päivänä sekin haave toteutuu :)
Joo mutta et pelaa etkä juo?
En usko et kovin muu nainen huolisi mut tässä pisteessä missä olen
Velkaantunut... ei oo rahaa paljo mitää.. juon joka vloppu.. juoppokaverit.. sit on kaikenlaisia ongelmia masennusta jne.
Lopeta selvinpäin olo niin elämäsi heti muuttuu paremmaksi.
Pelasin taas ja hävisin.. oon menettäny täysin otteeni elämästä
Mä oon ihan hullu sekopää.. kai kuuluisin hoitoon.. oon pelannu jo 20 tuhatta euroa
Mä en osaa käyttää rahaa... mulla on luottokortti ja kulutan sitä
2020 oli asiat vielä hyvin en pelannu ja velkaa oli vain jotain 15 tuhatta.. nyt sitä on yli puolet enempi
Vierailija kirjoitti:
2020 oli asiat vielä hyvin en pelannu ja velkaa oli vain jotain 15 tuhatta.. nyt sitä on yli puolet enempi
Sun pitää päästä edunvalvontaan. Et pysty hoitamaan yksin raha-asioitasi. Ota yhteyttä sossuun jos sitä kautta pääsisit edunvalvontaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää päästä edunvalvontaan. Et pysty hoitamaan yksin raha-asioitasi. Ota yhteyttä sossuun jos sitä kautta pääsisit edunvalvontaan.
Mä en ymmärrä miten mä oon niin menny pelaamaan ja jäänyt koukkuun.. mun tyttöystävä tietää et velkaa on paljon.. mut kohta palkka ei riitä elämiseen kun kaikki menee velkojen lyhentämiseen.. makselen siis 3 eri lainaa.. en saa yhdistelylainaa eivät myönnä mulle
Juo enemmän...helpottaa kun on kunnon tuiskeessa..
No... lopeta se juominen?
Yksinkertaisiin ongelmiin on joskus yksinkertainen ratkaisu.