Masentaa elämä kovasti
Elämäntilanne vähän on sekaisin. Siis käyn töissä vakituisesti juu kyllä, mutta olen pahasti velkaantunut. Velkaa noin 38 tuhatta euroa ainaskin. Luottokortille joku 4000 € ja 2 eri luottoa mitä makselen. En tienaa niin hyvin. Minä myös juon paljon alkoholia ja käyn baareissa kokoajan. Seurustelen ja pelkään että tyttöystäväni jättää minut. Ja mun kaverit vie mua vaan alaspäin kun juovat ja ovat pohjasakkia. Mitä tehdä?
Kommentit (98)
Ei tämä elämä enää kauaa kestä täällä. Nyt ripeästi asiat kuntoon! En tarkoita maallisia asioita. Vaan sielun tilaa. HOP HOP! Minä odotan innokkaana tuonpuoleista. Mikään täällä maailmassa ei ole tuonut sellaista riemua kuin odottaminen perille pääsyä pois täältä Taivaan kotiin Jeesuksen luo.
Tuntuu ettei enää jaksa eteenpäin, on vain juoppokavereita jotka käyttää minua hyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekaksi lopeta vaikka se juominen ja baareissa käynti ja käytä rahat velkojesi hoitoon.
sen yritän tehdä.. pelkään että menetän naiseni ja kukaan nainen ei sitten mua enää huoli?
Eikö sul ollukki joku toinen aiemmin?
Vaihda taas. Joku voi olla vaik rikaskin vähän vanhempi ja periä suvultaan rrahaa.
Panosta panemiseen ja hurmaamiseen.
Kyl ne asjat järjestyy.
Mistä ihmeestä sä puhut?
No mut turha se on mistää tänne jauhaa, ihmiset ei välitä ihmiset ovat ilkeitä. Olen käynyt terapiassa, mutta ei ole enää varaa mennä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo ei tässä mitää unelmien poikamiehiä ollakkaan.. kaikilla meillä on omat paheeni ja toiset ryyppää ja toiset on velkaantunut
Ja kolmannet tekee molempia.
Mutta siis jos sulla on naisystävä niin oletteko jutelleet asiasta? Onko kukaan kavereista vähän vähemmän pohjasakkaa, jonka kanssa jutella? Soita velkaneuvontaan? Tee huoli-ilmoitus itsestäsi? Aloitat nyt jostain, teet jonkun suunnitelman, jonkun avulla tai yksin. Kukaan ei pakota sua lähtemään ryyppäämään. Mielialalääkkeet voisi oikeasti auttaa, toki sopivan lääkkeen löytämisessä voi kestää.
Voin kertoa että Allua on yritetty auttaa vuosikausia. On ainakin ollut psykoosilääkitys joka auttoi sen verran että raivonpuuskat jäi pois. Nyt en usko että enää ottaa lääketä.
Oli psykiatrian klinikalla hoitosuhde, se ilmeisesti lopetettu, oli psykoterapeutti, lopetti sen tai sitten terapeutin puolelta lopetus. Allu ei sitoutunut terapaiaan.
On tapana keksiä juttuja, palaa johonkin vuosia sitten olleeseen naiseen jonka perään voinkui vuosikausia. Naisen veljen piti tehdä loppu Allun stalkkaamisesta.
Tästä herrasta voisi kertoa vaikka mitä, on täällä varman muitakin jotka Allun nmuistaa. Suomi24 blikeerattiin, siirtyi silloin tänne.
Tuo tyttöystävä josta hourii on tuo vuosien takainen nainen joka on jäänyt pakkomielteeksi.
Allu on aivan oikeasti sairas ihminen. On tullut valtavasti kiusatuksi palstalla aikaisemmin. Myös laaja-alaiset oppimisvaikeudet, siksi kirjoitaminenkin sekavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo ei tässä mitää unelmien poikamiehiä ollakkaan.. kaikilla meillä on omat paheeni ja toiset ryyppää ja toiset on velkaantunut
Mutta siis jos sulla on naisystävä niin oletteko jutelleet asiasta? Onko kukaan kavereista vähän vähemmän pohjasakkaa, jonka kanssa jutella? Soita velkaneuvontaan? Tee huoli-ilmoitus itsestäsi? Aloitat nyt jostain, teet jonkun suunnitelman, jonkun avulla tai yksin. Kukaan ei pakota sua lähtemään ryyppäämään. Mielialalääkkeet voisi oikeasti auttaa, toki sopivan lääkkeen löytämisessä voi kestää.
Voin kertoa että Allua on yritetty auttaa vuosikausia. On ainakin ollut psykoosilääkitys joka auttoi sen verran että raivonpuuskat jäi pois. Nyt en usko että enää ottaa lääketä.
Oli psykiatrian klinikalla
Mulla on hyvä tyttöystävä joka on fiksu sairaanhoitaja.. eli seurustelen.. oletko itse sairas ihminen ja pilkkaat minua täälä kokoajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että Allua on yritetty auttaa vuosikausia. On ainakin ollut psykoosilääkitys joka auttoi sen verran että raivonpuuskat jäi pois. Nyt en usko että enää ot
Saatko tästä jotain tyydytystä kun pidät minua sairaana vai mitä? Olen käynyt hoidoissa ja terapiassa ja syön ketipinoria. oletko sinä sairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli psykiatrian klinikalla
Mene hoitoon olet sairas ihminen
Katos ihmiset hiljeni samantien. No joo annan olla en jaksa enää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta baareissa ramppaaminen ja alkoholi. Siihen menee rahaa ja se saa aivokemiat sekaisin.
Kun olet ollut pari viikkoa täysin selvä, ajatus kirkastuu ja vahvistut henkisesti, eikä kaikki tunnu enää ylivoimaiselta.
Ei tuo määrä velkaa ole mitenkään paha. Kyllä siitä selviää.
Muista myös tehdä kivoja juttuja joista tykkäät. Käyt vaikka lenkillä, jonka jälkeen saunot pitkään. Taatusti parantaa oloa sekä henkisesti ja fyysisesti.
Sitä olen ajatellut kaikki on niin vaikeeta. minulla on myös todettu aikoinaan masennuski ja siihen päälle juoppokaverit
Voisit käydä terveysasemalla niin saisit apua mielialaan. Alkoholista on tosiaan monenlaista haittaa. Tutkitusti lihastreeni auttaa myös mielialaan. Ei tartte mennä salille, kotonakin voi tehdä tai ulkokuntosalilla. Onko sulla joskus ollut jotain asioita mistä saat mielihyvää? Yritä tehdä niitä vaikka aluksi ei kiinnostaisi. Kannattaa sanoa kavereille että sun on pakko tehdä elämänmuutos. Jos on jotain kavereita menneisyydestä joilla on parempi elämänhallinta, kuin nykyisillä kavereilla, ole yhteydessä niihin uudelleen. Hyvä on myös puhua kumppanin kanssa että yrität muuttaa elämäsi suuntaa. Ehkä hän on sulle siinä tuki? Puhuminen auttaa. Aika monella ihmisillä on rahahuolia nykypäivänä. Se ei tee susta yhtään huonompaa ihmistä! Kaikkea hyvää sulle!
Olen aikoinaan käyttänyt masennuslääkettä.. en tarvitse enää mieliala ollut parempi, mutta välillä se sitten reistailee ja sitten on vaikeeta. No alkoholista on hyvin paljon haittaa.
Olen joka vloppu monta kuukautta juonut rahaa on mennyt+ pelannut tässä paljon ja kaikenlaisia juttuja on ollut. Töissä toki yritän käydä että jotenki ei pää hajoa.
Paljonko tulot on ja kuinka suuri osa niistä menee viinaan/turhuuksiin? Kyllähän tuo laina maksettavissa on, kunhan sisuunnut ja teet kaikkesi sen eteen. Se on myös AINOA järkevä ulospääsy tilanteesta.
Mutta ei sinulla ole naista, Allu. Ei saa valehdella.
Et tule saamaan naista.
Koskaan.
Mistä sä tuon sairaanhoitajan olet löytänyt ja miten hän suostui sun tyttöystäväksi?
Ei ole varmaan mukava lukea tätä, mutta kai mieluummin luet totuuden, kuin mielisteleviä kommentteja, joista ei ole apua? Eli alkoholi ja baarissa käynti pois, lopeta märehtiminen ja ryhdistäydy. Ei tässä kukaan muukaan saa mitään aikaan loputtomalla itsesäälissä rypemisellä. Alku voi olla hankalaa, mutta niin se vain täytyy tehdä.
Ota yhteyttä velkaneuvontaan. Hakeudu järjestelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei sinulla ole naista, Allu. Ei saa valehdella.
Et tule saamaan naista.
Koskaan.
Minulla on kyllä nainen
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tulot on ja kuinka suuri osa niistä menee viinaan/turhuuksiin? Kyllähän tuo laina maksettavissa on, kunhan sisuunnut ja teet kaikkesi sen eteen. Se on myös AINOA järkevä ulospääsy tilanteesta.
Jotaki 1800 e nettona.. en osaa sanoa mutta joka vloppu olen juonut
Eikö sul ollukki joku toinen aiemmin?
Vaihda taas. Joku voi olla vaik rikaskin vähän vanhempi ja periä suvultaan rrahaa.
Panosta panemiseen ja hurmaamiseen.
Kyl ne asjat järjestyy.