Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan olla todella kamala ihminen kun minulla ei ole ollut koskaan naispuoleisia kavereita (Olen nainen)

Vierailija
28.10.2024 |

minulla oli yksi tyttö kaverina kun olin jotain 11v, mutta en laske tuota kun oltiin lapsia. Tuon jälkeen ei ole ollut. Olen kai kamala ihminen, mutta vaikka olen ollut ystävällinen niin naiset ei halua olla koskaan kaverini. Onneksi minulla on ihana mies ja ihana äiti ja sisko. Naisista en osaa tehdä ystäviä ja en tiedä miksi . Tuntuu ihan oudolta katsella muiden ikäisteni (n. 30v) somepostauksia joissa vietetään viini-illallasia ja elokuva iltoja kavereidensa kanssa. Onko mitään syytä tälle että olen vain kamala ihminen? Mieheni aina sanoo että olen herttainen/mukava joten en tiedä missä on vika.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehei mies sinä olet.

Ja 

Påskå provo.

Vierailija
2/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei mies sinä olet.

Ja 

Påskå provo.

Olen nainen enkä mies ja ei ole provo. Olen myös aina hävennyt tätä ja valehdellut joskus ihmisille, että joo joo on mulla kavereita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla muillakaan ole mitään kavereita, vaan ovat vaan sukulaisten kanssa. Ei siinä mitään väärää ole. Ole huoleti. 

Vierailija
4/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikilla muillakaan ole mitään kavereita, vaan ovat vaan sukulaisten kanssa. Ei siinä mitään väärää ole. Ole huoleti. 

Mutta somessa saa lukea aina päivityksiä että käytiin sielä ja siellä kavereiden kanssa

Vierailija
5/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kirjoilla

Vierailija
6/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, en ole teinivuosien jälkeen osannut olla kaveri naispuolisten kanssa. Minulla ei ole kuin mieheni, hänkään ei tunnu nykyään seuraani ihmeemmin arvostavan. Vanhempiini ja sisarukseen välit ovat aina olleet ohuehkot, koska minä olin se huono lapsi ja sisarus sai kaiken mitä halusi. Opiskeluaikoina miesystäviä löytyi liiankin kanssa. En osaa jotenkin olla oma itseni, vaan esitän jotain roolia. Tämä ehkä syynä siihen ettei kukaan oikein halua olla kanssani. Roolien esittäminen taas johtuu siitä, että kun lapsena en koskaan kelvannut, niin opettelin miellyttämään ja esittämään että edes vanhempani jollain tasolla olisivat hyväksyneet minut.

Vierailija
7/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, en ole teinivuosien jälkeen osannut olla kaveri naispuolisten kanssa. Minulla ei ole kuin mieheni, hänkään ei tunnu nykyään seuraani ihmeemmin arvostavan. Vanhempiini ja sisarukseen välit ovat aina olleet ohuehkot, koska minä olin se huono lapsi ja sisarus sai kaiken mitä halusi. Opiskeluaikoina miesystäviä löytyi liiankin kanssa. En osaa jotenkin olla oma itseni, vaan esitän jotain roolia. Tämä ehkä syynä siihen ettei kukaan oikein halua olla kanssani. Roolien esittäminen taas johtuu siitä, että kun lapsena en koskaan kelvannut, niin opettelin miellyttämään ja esittämään että edes vanhempani jollain tasolla olisivat hyväksyneet minut.

minulle on myös tuttua tuo miellyttäminen, mutta se yleensä poistuu kun opin tuntemaan ihmisen paremmin. Tuntuu että naiset ei oo antaneet tilaisuutta...

Vierailija
8/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset kiinnostavat miehiä kovasti mutta ovat vihattuja naisten keskuudesa

Vierailija
9/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta jostain syystä jo pelkkä otsikko alkoi ärsyttää minuakin. Heti heräsi jotenkin sellainen muka-alentuva pick me viba. Pahoittelut, jos oli väärä tulkinta. Mutta tämä voi olla syy miksei niitä kavereita ole. Joku ulosannissa antaa vääriä signaaleja.

Vierailija
10/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta jostain syystä jo pelkkä otsikko alkoi ärsyttää minuakin. Heti heräsi jotenkin sellainen muka-alentuva pick me viba. Pahoittelut, jos oli väärä tulkinta. Mutta tämä voi olla syy miksei niitä kavereita ole. Joku ulosannissa antaa vääriä signaaleja.

Kiitos vastaukseta. Olen ytittänyt saada selville missä voisi olla vika.

Vierailija
11/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverien merkitys yleensä vähenee iän myötä. Siskosihan on myös kaveri. 

Vierailija
12/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverien merkitys yleensä vähenee iän myötä. Siskosihan on myös kaveri. 

Niin on ja siitä olenkin kiitollinen. Hän vain asuu aika kaukana. Mutta olen aina hävennyt sitä ja jopa valehdellut siitä ettei ole ollut omanikäisiä ystäviä. Nykyään kai jo hyväksynyt sen mutta mietin aina joskus miksi näin kävi.

Vierailija
13/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tehdä naisista ystäviä." Kuvanveistäjäkö olet? Suomessa ystäviä saadaan, tai ehkä hankitaan, Jenkeissä ja Tiktokissa tehdään. Et ole 30.

Vierailija
14/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla sitten miespuolisia kavereita?

Vierailija
15/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sitten miespuolisia kavereita?

No oma mies on kumppanina,kutsun häntä kyllä myös ystäväksi. 

Vierailija
16/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset kiinnostavat miehiä kovasti mutta ovat vihattuja naisten keskuudesa

Kokemusta tästä.

Vierailija
17/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäistettyä naisvihaa. Kun on lapsesta asti kuunnellut puhetta siitä että naiset on huonoja, tyhmiä, eivät ymmärrä politiikkaa, matematiikkaa, tekniikkaa tai huumoria niin osalle jää siitä sellainen käyttytymismalli, että kohtelee naisia eri tavalla kuin miehiä, on vaivaantunut heidän seurassaan ja uskottelee itselleen, että naisille pitää puhua jotenkin eri tavalla tai että he tarvitsevat erityiskohtelua ja oman käytöksen muuttamista.

Vierailija
18/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tehdä naisista ystäviä." Kuvanveistäjäkö olet? Suomessa ystäviä saadaan, tai ehkä hankitaan, Jenkeissä ja Tiktokissa tehdään. Et ole 30.

Itsekin toisinaan sanon automaatiolla esim. "tehdä järkeä", järkeen käymisen sijaan. Ja ikää minulla on 32.

Vierailija
19/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarkoitin sitä, että joillekin naisille se tulee vain "luonnostaan". 

Vierailija
20/63 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, en vain osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä