Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät "päästä" kumppaniaan yksikseen ulkomaille?

Vierailija
28.10.2024 |

Vai onko tuo vain urbaanilegenda? Eri asia tietysti, jos molemmat haluavat aina matkustaa yhdessä tai kumpikaan ei halua matkustaa ollenkaan, mutta luulisi aika harvassa olevan niiden parien, joilla matkustusmieltymykset osuvat 100% yhteen.

Kommentit (855)

Vierailija
721/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et voi. Seksin ostajat on kedkiarvoidesti sivistynyttä, menestynyttä porukkaa. Insinöörejä opettajia ym. 

Sä voit uskoa ja luottaa mut sä et voi tietää mitä toinen tekee ja ajattelee"

Kyllä vuosikymmenten avioliitossa on saanut tietää mitä mieheni seksin ostamisesta ajattelee. Hän suhtautuu siihen huomattavasti jyrkemmin kuin minä. En viitsi sanoa mitä hän tuollaisesta on tuumannut eikä varmaan menisi sensuuristakaan läpi. Mieheni on aika periaatteellinen monessa asiassa ja myös kahden tyttären isä. Hän ei todellakaan arvosta seksin ostajia eikä sovinismia muutenkaan.

Näytä mulle yksikin mies joka on sanonu vaimolleen et kannattaa prostituutiota?

Ei sellaisia ole.  Kantsii lukea joskus ilotytön päiväkirjaa. Siinä näkee miten laidasta laitaan asiakkaita on pastorista- poliisiin ja kaikk

Prostituutiota tuskin "kannattaa" kukaan, mutta se on nyt eri asia. Kirjoitin, että mieheni ei suvaitse seksin ostajia ja hänellä on heistä hyvin radikaali mielipide, joka tuskin menee läpi palstan sensuurista, vaikka sen kirjoittaisikin. Sanotaan nyt vaikka niin, että mielipide ei poikkea kovin paljon siitä mitä hän ajattelee s.rikollisista tai eläinten rääkkääjistä.

Vierailija
722/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme pitkäaikaisen aviomieheni kanssa asuneet välillä useitakin vuosia työn takia viikot eri paikkakunnilla. Molemmilla on ollut työmatkoja ulkomailla. Molemmat ovat myös reissanneet vapaa-ajalla ilman toista. Luotto on silti aina ollut puolin ja toisin sata prosenttista. Ja on edelleen. Kontrollointi tuskin lisää minkään liiton onnellisuutta. 

Silti jos unohdetaan yksilöt. Teidän kaltaisissa suhteissa pettämisen riski on valtavasti isompi kuin perinteisessä suhteissa.

Tottakai. Mutta minä en ole naimisissa tilaston, vaan oman mieheni kanssa. Siksi muiden miesten tekemisillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, luotanko mieheeni. Enkä minäkään ole hänelle mikään satunnainen nainen, vaan minä. Ymmärrän täysin, että teille muille me olemme vain kuka tahansa pari. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et voi. Seksin ostajat on kedkiarvoidesti sivistynyttä, menestynyttä porukkaa. Insinöörejä opettajia ym. 

Sä voit uskoa ja luottaa mut sä et voi tietää mitä toinen tekee ja ajattelee"

Kyllä vuosikymmenten avioliitossa on saanut tietää mitä mieheni seksin ostamisesta ajattelee. Hän suhtautuu siihen huomattavasti jyrkemmin kuin minä. En viitsi sanoa mitä hän tuollaisesta on tuumannut eikä varmaan menisi sensuuristakaan läpi. Mieheni on aika periaatteellinen monessa asiassa ja myös kahden tyttären isä. Hän ei todellakaan arvosta seksin ostajia eikä sovinismia muutenkaan.

Näytä mulle yksikin mies joka on sanonu vaimolleen et kannattaa prostituutiota?

Ei sellaisia ole.  Kantsii lukea joskus ilotytön päiväkirjaa. Siinä näkee miten laidasta

Vaikka sun mies sanoo noin. Sä et silti pysty tietämään onko tuo ajatus todellisuutta.. Vai esimerkiksi jotain mitä sun mies ajattelee että sä haluat kuulla.  Toi on ihan fakta mitä sä et pysty kumoamaan vaikka jankkaisit kuinka.

Vierailija
724/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki vielä. Vaimo kuvaisi mua suvaitsevaiseksi ihmiseksi.. koska mä olen esittänyt sellaista aina, koska hänellä on n.......i kaveri. Oikeasti mä olen täys rasisti.

Vierailija
725/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli luottamusongelmaa ja silloin testasin ja sanoin miehelle kerran että mä en halua sen menevän työpaikan epävirallisiin bileisiin. En luota, en halua, piste. Tarkoitus oli nähdä meneekö mies kuitenkin eli onko ne bileet tärkeämmät kuin minä. Mies oli hetken hiljaa ja sanoi sitten että ok, ei hän mene sinne. Että ei ongelmaa, hän jää kotiin. 

Sillä oli todella iso merkitys.

Aika hirveää. Minun suhdettani mieheeni rikkoisi syvästi, jos minun pitäisi jäädä kivasta työkavereiden illanvietosta pois vain siksi, että mieheni haluaisi vähän testailla vaikutusvaltaansa minuun. Onneksi hän ei ikinä tekisi sellaista. Hän tietää, että on minulle tärkeä ihminen, eikä häneltä ole millään tavalla pois se, että myös työkaverini ovat minulle tärkeitä. Ja tosiaan, jos mieheni sanoisi, ettei luota minuun. Se olisi aika rankan keskustelun paikka. Eikö hä

Olitko rikkonut sen luottamuksen aiemmin? Minun mieheni oli. Siitä se luottamusongelma ja -pula johtui ja SE rikkoi meidän suhdetta. Ei se että sanoin kerran etten halua hänen menevän bilettämään.

Vierailija
726/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka sun mies sanoo noin. Sä et silti pysty tietämään onko tuo ajatus todellisuutta.. Vai esimerkiksi jotain mitä sun mies ajattelee että sä haluat kuulla.  Toi on ihan fakta mitä sä et pysty kumoamaan vaikka jankkaisit kuinka."'

Nyt puhutaan miehestä, joka ei matkusta Turkkiin eikä mihinkään maahan, jossa ihmisoikeudet ovat huonolla tolalla ja joka muutenkin on todella periaatteellinen, paljon periaatteellisempi ja jyrkempi kuin minä ja monissa asioissa. Ja näitä samaisia arvoja noudattaa myös omassa yritystoiminnassaan. 

Tietyissä tilanteissa ymmärrän seksin ostamisen ja myymisen, mutta vierastan kovasti sitä outoa agendaa mikä palstalla siitä on, kehitysmaissa asuneena ja prostituutiota paljon nähneenä (esim naapurissa oli bordelli). Se nyt on vain surkeaa toimintaa useimmiten joka tavalla. Palstalla taas esitetään kuin se olisi jokapojan unelmaa ja yleistä. Tosiasiassa seksin ostaminen on kuitenkin harvinaista Suomessa. Onhan tuota tutkittu ja olen jonkin kerran ne tutkimuslinkit tänne linkannutkin.

Vierailija
727/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki vielä. Vaimo kuvaisi mua suvaitsevaiseksi ihmiseksi.. koska mä olen esittänyt sellaista aina, koska hänellä on n.......i kaveri. Oikeasti mä olen täys rasisti.

Sen kyllä uskon, että olet r..sti.

Ja kuulut selvästikin ihmisiin, jotka kuvittelevat muiden olevan samanlaisia kuin sinä itse. Jotkut elävät koko elämänsä siinä uskossa, että maailma on heidän oman päänsä kokoinen.

Joku kuvittelee, että kaikki valehtelevat, koska minäkin valehtelen, tekevät rikoksia, koska minäkin teen, edelleen puolustettava asia voi olla pettäminen tai seksin ostaminen tai jokin muu asia, jota valtaosa ihmisistä ei hyväksy. Toisessa ääripäässä kuvitellaan, että kaikki ovat pohjimmiltaan hyviä eivätkä tarkoita pahaa, vaikka olisivat väkivaltaisia ja tekisivät rikoksia: hehän ovat vain eksyneitä lampaita, jotka rakastetaan ehjiksi. Ja hämmästyttävän usein nuo kaksi ääripäätä löytävät toinen toisensa parisuhteesta. Koska he elävät omassa fantasiamaailmassaan molemmat.

Vierailija
728/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kyllä uskon, että olet r..sti.

Ja kuulut selvästikin ihmisiin, jotka kuvittelevat muiden olevan samanlaisia kuin sinä itse. Jotkut elävät koko elämänsä siinä uskossa, että maailma on heidän oman päänsä kokoinen.

Joku kuvittelee, että kaikki valehtelevat, koska minäkin valehtelen, tekevät rikoksia, koska minäkin teen, edelleen puolustettava asia voi olla pettäminen tai seksin ostaminen tai jokin muu asia, jota valtaosa ihmisistä ei hyväksy. Toisessa ääripäässä kuvitellaan, että kaikki ovat pohjimmiltaan hyviä eivätkä tarkoita pahaa, vaikka olisivat väkivaltaisia ja tekisivät rikoksia: hehän ovat vain eksyneitä lampaita, jotka rakastetaan ehjiksi. Ja hämmästyttävän usein nu

Oho aika loukkaavaa kuvitella tuntevansa ihminen muutaman viestin perustella. Mä en petä. En valehtele, Enkä ole tehnyt koskaan rikoksia.. Mä en muuten käy.huorissakaan.. koska pidän sitä vääränä. Toinen syy on se että mun vaimo on peto sängyssä.

Lähinnä vaan huvittaa kun ihmiset kuvittelevat tietävänsä mitä puolison päässä liikkuu.. On mm sarjamurhaajia joiden puoliso ei olisi ikinä uskonut.

Vierailija
729/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee seksin ostamisen yleisyyteen Suomessa. Niin pidän itse tätä aika kovana lukuna.

Vuonna 2015 miehistä 12,1 prosenttia kertoi joskus elämänsä aikana ostaneensa seksiä..

Jos tuosta poistetaan alle 18 ja yli 65v. Tuo määrä on aika. Kova. .jokainen tuntee miehen joka on ostanut tai ostaa seksiä.

Vierailija
730/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

728. Jos luet viestini tarkemmin, niin en väittänyt, että sinä valehtelet, petät tai ostat seksiä, vaan sinä väität sen olevan yleistä, vaikka tosiasiassa valtaosa ihmisistä ei hyväksy seksin ostamista eikä valtaosa miehistä osta seksiä. 

En tiedä mikä juuri sinun syysi on koettaa esittää asia noin, sitähän tässä ketjussa oli paljon. Usein se vaikuttaa olevan yritys jotenkin kiusata naisia tai sitten vain puolustaa omaa toimintaansa, koska sisimmässään tietää, ettei se valtaosan mielestä ole hyväksyttävää. Miesten mielipiteet noihin liittyen ovat usein jopa jyrkempiä kuin naisten, mikä ehkä tuo tarpeen esittää asia päinvastaisena. 

Oli miten oli, kiinnostava ja palstalla usein esillä oleva ilmiö.

Vierailija
731/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

728. Jos luet viestini tarkemmin, niin en väittänyt, että sinä valehtelet, petät tai ostat seksiä, vaan sinä väität sen olevan yleistä, vaikka tosiasiassa valtaosa ihmisistä ei hyväksy seksin ostamista eikä valtaosa miehistä osta seksiä. 

En tiedä mikä juuri sinun syysi on koettaa esittää asia noin, sitähän tässä ketjussa oli paljon. Usein se vaikuttaa olevan yritys jotenkin kiusata naisia tai sitten vain puolustaa omaa toimintaansa, koska sisimmässään tietää, ettei se valtaosan mielestä ole hyväksyttävää. Miesten mielipiteet noihin liittyen ovat usein jopa jyrkempiä kuin naisten, mikä ehkä tuo tarpeen esittää asia päinvastaisena. 

Väestöliiton tutkimuksen mukaan2015.

Tässä vanha tutkimus. Väitän että suvaitsevaisuus seksi työtä kohtaan on vaan kasvanut. Muutaman suomalaisen ilotytön tultua julkisuuteen.

Vuonna 2015 kaikista miehistä 61 prosenttia hyväksyi seksin myymisen ja 25 prosenttia ei hyväksynyt. Miehillä suhtautuminen seksin myymiseen oli muuttunut vähän hyväksyvämmäksi. Naisista 23 prosenttia hyväksyi seksin myymisen. 58% ei hyväksynyt.

Vierailija
732/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee seksin ostamisen yleisyyteen Suomessa. Niin pidän itse tätä aika kovana lukuna.

Vuonna 2015 miehistä 12,1 prosenttia kertoi joskus elämänsä aikana ostaneensa seksiä..

Jos tuosta poistetaan alle 18 ja yli 65v. Tuo määrä on aika. Kova. .jokainen tuntee miehen joka on ostanut tai ostaa seksiä.

Olet siis keskustellut aiheesta ennenkin. Unohdit kertoa, että viimeksi kuluneen vuoden aikana seksiä oli ostanut kaksi prosenttia suomalaismiehistä. Voidaan siis sanoa, että suomalaismiesten keskuudessa seksin ostaminen on erittäin harvinaista verrattuna melkein mihin muuhun maahan tahansa. 

Ja tuossa se linkki, löytyi heti jos joku haluaa tutustua:

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-maksullinen-seksi/

Vierailija
733/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistaisit yli 65 v. Tuo lukuhan oli joskus elämänsä aikana. Itse asiassa prostituutio sata vuotta sitten oli Suomessa huomattavasti yleisempää kuin nykyään, joten todennäköisesti mitä vanhempaan ikäluokkaan mennään, sitä enemmän on siitä kokemuksia. 

Vierailija
734/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

731. Seksin myyminen josta tuossa kerrot on aivan eri asia kuin seksin ostaminen, josta me olemme keskustelemassa. Eihän se myyjä tee mitään väärää olemalla köyhä tai muuten haavoittuvassa asemassa kuten vaikkapa huumeriippuvainen, joka joutuu myymään seksiä saadakseen rahaa.

Seksin ostaminen on se mitä paheksutaan eikä myyminen.

Vierailija
735/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väestöliiton tutkimuksen mukaan2015.

Tässä vanha tutkimus. Väitän että suvaitsevaisuus seksi työtä kohtaan

Useampi hyväksyy seksin myymisen kuin ostamisen. Ilmeisistä syistä. Ostaja ei voi koskaan tietää, onko ihmiskaupan uhrin kanssa tekemisissä. 

Vierailija
736/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme pitkäaikaisen aviomieheni kanssa asuneet välillä useitakin vuosia työn takia viikot eri paikkakunnilla. Molemmilla on ollut työmatkoja ulkomailla. Molemmat ovat myös reissanneet vapaa-ajalla ilman toista. Luotto on silti aina ollut puolin ja toisin sata prosenttista. Ja on edelleen. Kontrollointi tuskin lisää minkään liiton onnellisuutta. 

Silti jos unohdetaan yksilöt. Teidän kaltaisissa suhteissa pettämisen riski on valtavasti isompi kuin perinteisessä suhteissa.

Älä puhu p*skaa. Kontrollointi ja epäluottamus on just se mikä syövyttää ihmissuhdetta ja saa etsimään parempaa vaikkakin vain satunnaisesti. Perinteiseen suhteeseen ei kuulu puhelimien ratsaaminen, kiellot, kyttäys tai epäluottamus.

Vierailija
737/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis keskustellut aiheesta ennenkin. Unohdit kertoa, että viimeksi kuluneen vuoden aikana seksiä oli ostanut kaksi prosenttia suomalaismiehistä. Voidaan siis sanoa, että suomalaismiesten keskuudessa seksin ostaminen on erittäin harvinaista verrattuna melkein mihin muuhun maahan tahansa. 

Ja tuossa se linkki, löytyi heti jos joku haluaa tutustua:

https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-maksullinen-seksi/

En ole.  Piti googlata. Mistähän tämä tiputus johtuu 1999 oli miehistä seksiä ostanut 7.8%.  deittiapit?

Toi oli kanssa mun mielestä aika jännä et sinkut ja varatut ostaa yhtä paljon seksiä.

Uutta tietoa Suomessa on arviolta 2000-3000 jatkuvasti prostituutiota pyörittävää naista.

Vierailija
738/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistaisit yli 65 v. Tuo lukuhan oli joskus elämänsä aikana. Itse asiassa prostituutio sata vuotta sitten oli Suomessa huomattavasti yleisempää kuin nykyään, joten todennäköisesti mitä vanhempaan ikäluokkaan mennään, sitä enemmän on siitä kokemuksia. 

Totta, Suomi oli köyhä maa ja köyhyys ja prostituutio liittyvät yhteen. Lisäksi yhteiskunta oli muutenkin toisenlainen sata vuotta sitten, tosin ehkäpä olemme menossa takaisin siihen suuntaan, että prostituutiosta on tulossa salonkikelpoisempaa miehille, mutta myös naisille (toisin kuin ennen). Paritus säilynee yhtä tuomittavana kuin ennenkin, nythän propagoidaan reilun seksikaupan puolesta. Sitä vastaan minulla ei erityisesti ole mitään. Vahinko vain, että seksin ostajat harvoin ovat mitään eettisiä kuluttajia ja parituksen uhrilta ostamiseen pitäisikin saada reilusti kovemmat rangaistukset. Samat kuin s-rikollisuuteen vähintään, koska kyseessä on r...aus.

Vierailija
739/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu p*skaa. Kontrollointi ja epäluottamus on just se mikä syövyttää ihmissuhdetta ja saa etsimään parempaa vaikkakin vain satunnaisesti. Perinteiseen suhteeseen ei kuulu puhelimien ratsaaminen, kiellot, kyttäys tai epäluottamus.

Ei se p......a ole.  Tilaisuus tekee varkaan se on fakta. Muista että tässä ei puhuta yksilöistä vaan isosta kuvasta.

Vierailija
740/855 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja täällä on sairasta porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän