Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät "päästä" kumppaniaan yksikseen ulkomaille?
Vai onko tuo vain urbaanilegenda? Eri asia tietysti, jos molemmat haluavat aina matkustaa yhdessä tai kumpikaan ei halua matkustaa ollenkaan, mutta luulisi aika harvassa olevan niiden parien, joilla matkustusmieltymykset osuvat 100% yhteen.
Kommentit (855)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettää voi jopa yhteisellä reissulla. Eräs tuttu mies ajoi 90-luvulla tilausajobussia ulkomaille. Sillä aikaa kun naiset meni pariksi tunniksi shoppailemaan, miehet vietiin baariin (=bordelliin). Ja 90% miehistä osti palveluita
Taas näitä eräs tuttu kertoo juttuja. Puolet ihmisistä ei petä. Puolet on pettänyt. Eikä siihen reissuja tarvita. Esim työkaverin kanssa voi pettää jos on peittääkseen. Matkat eivät ole mikään erityinen pettämiseen liittyvä asia.
Matkat juuri ovat hyvä mahdollisuus tähän. Työ- tai huvireissulla, kaukana kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettää voi jopa yhteisellä reissulla. Eräs tuttu mies ajoi 90-luvulla tilausajobussia ulkomaille. Sillä aikaa kun naiset meni pariksi tunniksi shoppailemaan, miehet vietiin baariin (=bordelliin). Ja 90% miehistä osti palveluita
Taas näitä eräs tuttu kertoo juttuja. Puolet ihmisistä ei petä. Puolet on pettänyt. Eikä siihen reissuja tarvita. Esim työkaverin kanssa voi pettää jos on peittääkseen. Matkat eivät ole mikään erityinen pettämiseen liittyvä asia.
Matkat juuri ovat hyvä mahdollisuus tähän. Työ- tai huvireissulla, kaukana kotoa.
No ei todellakaan näin. Kyllä se pettäminen tapahtuu helpommin kotikulmilla, missä ehtii tutustumaan ja ihastumaan vaikka siihen kivaan työkaveriin. Kuka nainen edes uskaltaa ulkomailla vieraan miehen matkaan? Aika harva.
Vierailija kirjoitti:
En muuten kyllä tiedä asiasta, mutta: mitä ihmettä mä siellä, ulkomailla, tekisin ilman mun miestä?
Voi hyvänen aika.
Ihmettelen niiden parisudetta, jotka matkustelevat säännöllisesti erillään. Jotain niissä on vikana kun kiinnostaa niin paljon viettää lomia muissa seuroissa. Joskus tuo voi olla piristävää, mutta vuotuiset reissut ovat epäilyttäviä. Miesten keskinäiset matkat ovat harvoin viattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muuten kyllä tiedä asiasta, mutta: mitä ihmettä mä siellä, ulkomailla, tekisin ilman mun miestä?
Voi hyvänen aika.
Reissaa sinä rauhassa vaan. Kukin tyylillään.
Turha kinastella. Minä joudun käymään 2-3 kert. per vuosi työmatkalla Saksassa (pattayalla). Ei tule riitoja kotona koskaan asiasta.
t.setämies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei reissata kotimaassakaan ilman toista. Ei edes työreissuja, ellei ne ole aivan pakollisia, ja esimerkiksi työreissut laivaristeilylle eivät pakollisia ole. Ei myöskään käydä baarissa yksikseen tai kavereiden kanssa. Harvoin edes työpaikan illanvietoissa.
Kuulostaa siamilaisilta kaksosilta.
Mutta oikeastaan tuttavapiirissä on yksi tuon tyylinen pariskunta, ja olen kauan ihmetellyt, eikö heitä ahdista kulkea joka paikassa yhdessä. Varmaan vielä joskus kysyn siltä vaimolta, eikö olisi ihanan vapauttavaa mennä joskus jonnekin ihan yksin.
Kylläpäs sua kaivelee toisten elämä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä aika uskomattomalta, jos ihan kaikessa on puolisoilla samat kiinnostuksen kohteet oli sitten kyse kulttuurista tai mistä tahansa muusta. Ja aika kamalalta ystävyydeltä, jos vaikka joku kylpyläreissu on mahdoton ilman sitä puolisoa. Ei kyllä ihan tervettä.
Se voi olla terveempää kuin uskotkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän meitä monenlaisia ketaleita on.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen niiden parisudetta, jotka matkustelevat säännöllisesti erillään. Jotain niissä on vikana kun kiinnostaa niin paljon viettää lomia muissa seuroissa. Joskus tuo voi olla piristävää, mutta vuotuiset reissut ovat epäilyttäviä. Miesten keskinäiset matkat ovat harvoin viattomia.
Miksi olet parisuhteessa miehen kanssa, jolla on tuollaisia kaveriporukoita? Ja jos et luota mieheesi? Suurin osa miehistä ei petä. Meillä mies reissaa esim aikuisten poikiensa kanssa. (Meidän yhteisten). En usko, että siinä on mitään epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävän mies harrastaa kiipeilyä, vaimo on korkeanpaikankammoinen. Mies käy kiipeilyreissuilla oman kiipeilyporukkansa kanssa, varmaan noin 30 päivää vuodessa. Minä ja ystäväni tehdään jonkin verran yhteisiä kylpyläreissuja, ilman miehiä. Joskus käydään keikoilla ja pari Lontoon reissua ollaan tehty myös.
Oma mieheni metsästää. Minä en metsästä. Hän viettää viikonloppuja metsästäen ja on tehnyt myös pari ulkomaanreissua metsästykseen liittyen.
Olemme kaikki akateemisia, tulot ovat hyvät. Meidän perheellä menee matkustamiseen n. 20 000 euroa vuodessa, jos lasketaan kotimaan ja ulkomaan matkat. Miehen metsästysmatkat Puolaan ja Unkariin ei vaikuta meidän budjetissa mihinkään, ei myöskään mun ja ystäväni Lontoon reissut. Mulla on lomaa vuodessa 10 viikkoa, miehellä on oma yritys ja voi tehdä töitä missä vain. Kaksi viikkoa vuodesta ollaan koko perhe lomalla Lapissa. Miehen kanssa käydään kerran
Jaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt miesten välisiä keskinäisiin matkoihin liittyviä wa-ketjuja, joissa ainoa keskustelunaihe näiden matkojen ympärillä on vieraat naiset ja niiden saanti. Mitään ei sanota täysin suoraan, mutta keskustelun sisältö kertoo hyvin paljon kiinnostuksen kohteista.
Asiantuntija se siellä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset jotka muutenkin tykkäävät mennä sinne ja tänne, osallistua tuohon ja tähän tapahtumaan, ajattelevat väkisinkin tästä asiasta aivan eri tavalla kuin me muut.
Vaikka mä olisin sinkku, niin en lähtisi kaveriporukalla Thaimaan reissulle, tai jonnekin polttareihin jossa ollaan koko viikonloppu, tai ystävien kanssa risteilylle. Tuo viimeisin toteutui 20 vuotta sitten ja ei kertakaikkiaan, tunsin itseni ihan ulkopuoliseksi kun en viihdy ravintolassa, tanssimassa, jne. Jos menen risteilylle, syön hyvin ja shoppailen vähän, muun ajan istun selvinpäin ikkunan vieressä ja ihailen saaristoa.
Vielä vähemmän nyt kun on mieskin olemassa, niin totta vie haluan viettää aikaa hänen kanssaan. Edelleenkään ei messut ja menemiset kiinnosta, eikä se ole miehen syy vaan ihan oma piirteeni.
Saako sinun mies mennä, jos haluaa?
Vierailija kirjoitti:
En ikinä luottaisi mieheen joka käy kaveriensa kanssa Lapissa tai ulkomailla poikien reissuilla. On päivänselvää, mitä he siellä tekevät. Onko olemassa vielä naiiveja ja kusetettavia naisia, jotka eivät tätä ymmärrä? Ihmettelen suuresti. Veikkaan, että tietävät mutta eivät välitä.
Minä myönnän heti etten välittäisi. Aikuinen ihminen saa tehdä mitä haluaa. Toivottavasti ei kuitenkaan tuo tauteja tai pane alulle lasta vieraan vosun kanssa.
Vähän vaikea olla päästämättäkään kun asummekin toisella puolen maapalloa toisistamme. En ole mustasukkainen lainkaan.
Kyllä on, yhdessä mennään , ei erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä luottaisi mieheen joka käy kaveriensa kanssa Lapissa tai ulkomailla poikien reissuilla. On päivänselvää, mitä he siellä tekevät. Onko olemassa vielä naiiveja ja kusetettavia naisia, jotka eivät tätä ymmärrä? Ihmettelen suuresti. Veikkaan, että tietävät mutta eivät välitä.
Minä myönnän heti etten välittäisi. Aikuinen ihminen saa tehdä mitä haluaa. Toivottavasti ei kuitenkaan tuo tauteja tai pane alulle lasta vieraan vosun kanssa.
Terve ja rakastava, avoin suhde teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän meitä monenlaisia ketaleita on.
Miehistä viis, voi ulkomailla käydä nähtävyyksien vuoksi jne
Tarkoittaako se huonoa suhdetta, jos pari viettää aikaa myös erilleen, joko yksin tai ystävien tai vaikka omien sisarusten kanssa?
Harvat ikääntyneemmät pariskunnat edes haluavat matkustella erikseen ulkomailla. Kyse ei ole mustasuukkaisuudesta, vaan huolesta. Pelätään että yksin matkusteleva törppöilee ja joutuu vaikeuksiin ellei mukana ole puolisoa peröön katsomassa.