Onko normaalia, että mies kertoilee mitkä naiset ovat hänen mielestään hyvännäköisiä?
Ja heittää jotain "panisin"-kommentteja. Tuntuu vähän oudolta.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ehkä joissain piireissä. Miesten huono ja insensitiivinen käytös on normaalia kaikissa piireissä, taso ja kohde vaan vähän vaihtelee. Tuollainen panisin-kommentointi on äärimmäisen rahvasta ja junttia. Yliopistotasolla tuollainen roskapuhe on "sivistyneempää", mutta roskapuhetta silti esiintyy
Älä tuhlaa aikaasi kusipäämieheen. Kuten koiratkin, miehet koulutetaan lapsena ja jos mies ei kelpaa kuin kadulle, niin anna olla sielä kadulla
Tässäpä tulikin se syy miksi suomalaiset naiset korostaa raiskaajien ja sotarikollisten ihmisoikeuksia, mutta normi miehilel koiranvirkaa. Suomalaiset naiset ovat oksettavia sikoka, eivätkä lainkaan inhimillisiä. En ikinä koskisi suomalaiseen naiseen enää.
Ironisesti suhtautumisesi naisiin ei poikkea talebaneista.
Entä jos samaa tekee vaimo?
Odotin naapurin pariskunnan kanssa pizzan valmistumista huoltoaseman kahvilassa. Televisiosta katsoimme samalla yleisurheilua, naapurin rouva oli sanojensa mukaan erittäin kiinnostunut keihäänheittäjistä ja kertoi kuka näistä on parhaan näköinen. Ja jopa kenen kanssa olisi valmis petipuuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole aika laittaa kunnollinen ja tavallinen suomalainen mies kiertoon. Eihän sille mitään voi, kun naiset on nirsoja ja sitä laatikkoleukaa eikä kryptomiljoonia ole...
Kunnollisella miehellä on sen verran tilannetajua, ettei ala kuolaamaan "panisin"- juttuja naisensa kuullen.
Miettii just mitä haluaa, mutta ei, toiselle ei tartte avata omia himotuksiaan.
Juuri kerroin kuinka naapurin rouva laukoi näitä samoja panisin kommentteja. Päteekö kommenttisi myös naisiin? Eli hän ei ole sitten kunnollinen?
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon katkeria femceleitä täällä, joista kukaan mies ei kommentoisi että "panisin". Teitä ei panis kukaan, vaikka maksaisitte.
Sinäkö maksat panoistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole aika laittaa kunnollinen ja tavallinen suomalainen mies kiertoon. Eihän sille mitään voi, kun naiset on nirsoja ja sitä laatikkoleukaa eikä kryptomiljoonia ole...
Kunnollisella miehellä on sen verran tilannetajua, ettei ala kuolaamaan "panisin"- juttuja naisensa kuullen.
Miettii just mitä haluaa, mutta ei, toiselle ei tartte avata omia himotuksiaan.
Juuri kerroin kuinka naapurin rouva laukoi näitä samoja panisin kommentteja. Päteekö kommenttisi myös naisiin? Eli hän ei ole sitten kunnollinen?
Ei voi kuin toivoa, että panojaan hokevat löytäisivät toisensa, niin ei muiden tarvitsisi niitä kuunnella.
-ohis
En tiedä, kenen tarvitsee kuulla tämä, mutta kenenkään ei tarvitse sietää kumppania, joka käyttäytyy häiritsevästi. Löydät kyllä paremman.
Itse päätät, onko tuommoinen "pantavuuden" kommentointi häiritsevää. Mun mielestä on junttia käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli mies joka aina kehui muita naisia hyvän näköisiksi. Yleensä sellaisia jotka olivat vielä ihan eri näköisiä kuin minä. Mielestäni tuollainen on vittuilua. Onneksi lopetin suhteen lyhyeen ja mies on nykyään ex! Ei ole ollut ikävä.
Mulla oli sellainen miesystävä, joka kauniin naisen nähdessään sanoi minulle, että "kunpa sinäkin olisit yhtä nätti kuin tuo". Se oli todella loukkaavaa ja avauduin eräälle ystävälleni asiasta. Hän sanoi minulle, että "luulitko sitten olevasi maailman kaunein nainen?". No enpä tietenkään, olin vaan tavallisen näköinen. Ainoa mies, joka on sanonut minua rumaksi (ihan sillä sanalla) oli juuri tuo miesystäväni. Kerran hän itki minulle, että kun oli toivonut löytävänsä kauniin tyttökaverin ja sitten tuollainen ruma tyttö kiinnostuu hänestä... Muuten hän oli kyllä kunnollinen tyyppi, mutta nuo asiat alkoivat vaivaamaan minua ja
Hyi olkoon mikä surkimus tuo entinen miesystäväsi, kaukana kunnollisesta. Hyvä että lopetit suhteen, ansaitset paljon parempaa!
Outoa?
Lapsellista tuo on, teinin käytöstä. Onko muissakin asioissa jälkeenjäänyt? Pärjääkö arjessa? Joudutko olemaan äiti sille?
Kaikki miehet ei koskaan henkisesti kasva aikuisiksi. Sellaisen kanssa ei kannata alkaa yhtään mihinkään jos ei halua vetää äidin ja vastuunkantajan roolia.
Ei. Se on silloin liian nuori seurusteluun, vaikka olisi 50v. Ei kukaan nainen jaksa kuunnella naisjuttuja.
Vihjailee miltä sinun tulisi näyttää että kiihottaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ehkä joissain piireissä. Miesten huono ja insensitiivinen käytös on normaalia kaikissa piireissä, taso ja kohde vaan vähän vaihtelee. Tuollainen panisin-kommentointi on äärimmäisen rahvasta ja junttia. Yliopistotasolla tuollainen roskapuhe on "sivistyneempää", mutta roskapuhetta silti esiintyy
Älä tuhlaa aikaasi kusipäämieheen. Kuten koiratkin, miehet koulutetaan lapsena ja jos mies ei kelpaa kuin kadulle, niin anna olla sielä kadulla
Tässäpä tulikin se syy miksi suomalaiset naiset korostaa raiskaajien ja sotarikollisten ihmisoikeuksia, mutta normi miehilel koiranvirkaa. Suomalaiset naiset ovat oksettavia sikoka, eivätkä lainkaan inhimillisiä. En ikinä koskisi suomalaiseen naiseen enää.
Kaikilla ihmisen näköisillä elukoilla on ihmisoikeudet, valitettavasti. Omaan kotiini en ottaisi ruskeaa koiraa, enkä valkoista koiraa. Ihmisyyden voi aloittaa vaikka siitosjutut lopettamalla, palataan sitten asiaan
Vierailija kirjoitti:
Niin. Nämä on aika usein isorintaisia vetyperoksidiblondeja. Itse en ole sellainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen tyhmä mies jos ottaa itselleen naisen joka ei häntä kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen tyhmä mies jos ottaa itselleen naisen joka ei häntä kiihota.
No voihan se nainen olla vaikka henkisesti kiva mutta harmittaa kun fyysinen puoli ei ole aivan haluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli mies joka aina kehui muita naisia hyvän näköisiksi. Yleensä sellaisia jotka olivat vielä ihan eri näköisiä kuin minä. Mielestäni tuollainen on vittuilua. Onneksi lopetin suhteen lyhyeen ja mies on nykyään ex! Ei ole ollut ikävä.
Mulla oli sellainen miesystävä, joka kauniin naisen nähdessään sanoi minulle, että "kunpa sinäkin olisit yhtä nätti kuin tuo". Se oli todella loukkaavaa ja avauduin eräälle ystävälleni asiasta. Hän sanoi minulle, että "luulitko sitten olevasi maailman kaunein nainen?". No enpä tietenkään, olin vaan tavallisen näköinen. Ainoa mies, joka on sanonut minua rumaksi (ihan sillä sanalla) oli juuri tuo miesystäväni. Kerran hän itki minulle, että kun oli toivonut löytävänsä kauniin tyttökaverin ja sitten tuollainen ruma tyttö kiinnostuu hänestä... Muuten hän oli kyllä kunnollinen tyyppi, mutta nuo asiat alkoivat vaivaamaan minua ja
Oli oikein hyvä, että pääsit siitä ääliöstä eroon. Kukaan normaaliälyinen ei itke toiselle tämän rumuutta! Kai jotain kertoo jo se, että seurustelee itseään kymmenen vuotta nuoremman kanssa ja sitten käyttäytyy kuvailemallasi tavalla. Miesystävälläsi oli tarve alistaa sinua. Jotkut häiriintyneet yksilöt saa jotain ihme kiksejä, kun saa olla niskan päällä.
Ihan oikeasti en usko, että olisit ruma. Sinulla on vain yhden häiriintyneen tyypin mielipide asiasta.
Mielestäni toisen kanssa tanssiminen on eri asia kuin sen julistaminen, ketä panisin. Tietty jos alkaa harrastamaan seksiä siinä tanssilattialla vaatteet päällä niin sitten en tykkäis. Mutta muuten minulle ok jos mieheni tanssii muiden kanssa, niin minäkin voin tehdä. Ollaan sivistyneitä ja aika viattomiakin :)