Onko normaalia, että mies kertoilee mitkä naiset ovat hänen mielestään hyvännäköisiä?
Ja heittää jotain "panisin"-kommentteja. Tuntuu vähän oudolta.
Kommentit (98)
Kai olet tehnyt jo selväksi miten hän saa pukeutua, minkälainen hänen hiusmallinsa saa olla ja miten teillä sisustetaan?
Ei ole normaalia vaan käsittämättömän junttia.
Minä aikaisin tekemään samoin miehelle. Joka kerta ja kaikkialla. Katselisin miehiä, kun liikkuisin miehen kanssa. Kommentoisin miesten ulkonäköä telkkarissa, ja sanoisin, että panisin. Vielä mahdollisimman eri näköisiä,kuin mitä mies itse on.👍
On kaveriporukassa normaalia, mutta jos mies harrastaa tuollaista kommentointia parisuhteessa tai kumppanin kuullen, niin se on lähinnä vittuilua, eikä ollenkaan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Hanki huumorintaju ap tai ole yksin loppuelämäsi.
Voisi aika monelta mieheltä loppua huumorintaju kun nainen alkaisi heittää panokommentteja vieraista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä naisena kertoisin siinä vaiheessa, että mitä kaikkea tullut jo pantua.
Tätä ei kannata mennä tekemään ellei sitten halua suhteestaan eroon, mikä tässä tapauksessa olisi kyllä ihan järkevääkin.
Aika moni tekee. Ollaan kavereide kanssa tästä puhuttu ja ihmetelty mikä pakko naisten on aina kertoa existäännja hoidoistaan. Jostain syystä naiset ilmeisesti luulee sen lisäävän miehen kiinnostusta. Voin kertoa että ei lisää, vaan antaa enemmän fiiliksen siitä että nainen on vain yksi äm mä muiden joukossa, ei spesiaali.
Ei ap:llä ole valinnan varaa. Se mies tai yksinäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi aika monelta mieheltä loppua huumorintaju kun nainen alkaisi heittää panokommentteja vieraista miehistä.
Ei muuten loppuisi vaan sellainen nainen olisi todellinen löytö ja rakkauden arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä aikaisin tekemään samoin miehelle. Joka kerta ja kaikkialla. Katselisin miehiä, kun liikkuisin miehen kanssa. Kommentoisin miesten ulkonäköä telkkarissa, ja sanoisin, että panisin. Vielä mahdollisimman eri näköisiä,kuin mitä mies itse on.👍
Mua ei haittais. Olisi naiivia luulla, ettei suhteessa oleva nainen tuntisi vetoa muihin miehiin. Saa katella ihan rauhassa ja katselen itsekin.
Miehenä voin todeta että ei ainakaan pitäisi olla normaalia, eikä varsinkaan ole kunnioittavaa eikä suhteen kannalta kovin produktiivista. Itse olen hyvin varovainen sen kanssa etten anna ymmärtää naisystävälleni ketä toista naista mahdollisesti pidän viehättävänä, ja jos jokin tämän kaltainen tulee muuten puheeksi, pyrin vastaamaan sopivan ympäripyöreästi. Ei nyt tietenkään suoraan pidä valehdella tai olla ylidramaattinen, mutta suoraankaan kysymykseen "onko hän mielestäsi viehättävä?" en vastaisi silmät kiiluen "NO ON!!!", vaan jotain hieman pehmeämpää. Tosin eipä meillä ole tuollaisia kysymyksiä oikeastaan esitettykään :)
Vierailija kirjoitti:
On kaveriporukassa normaalia, mutta jos mies harrastaa tuollaista kommentointia parisuhteessa tai kumppanin kuullen, niin se on lähinnä vittuilua, eikä ollenkaan normaalia.
Minusta tuollainen on junttia kaveriporukassakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisosi sinulle? On outoa.
Kyllä.
Ap
Sairaan outoa ja pervoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten loppuisi vaan sellainen nainen olisi todellinen löytö ja rakkauden arvoinen.
Oikeasti? Nainen sanoisi vaikka kaveristasi että parisin ja sinusta se olisi upeaa?
Vierailija kirjoitti: Miehenä voin todeta että ei ainakaan pitäisi olla normaalia, eikä varsinkaan ole kunnioittavaa eikä suhteen kannalta kovin produktiivista. Itse olen hyvin varovainen sen kanssa etten anna ymmärtää naisystävälleni ketä toista naista mahdollisesti pidän viehättävänä, ja jos jokin tämän kaltainen tulee muuten puheeksi, pyrin vastaamaan sopivan ympäripyöreästi. Ei nyt tietenkään suoraan pidä valehdella tai olla ylidramaattinen, mutta suoraankaan kysymykseen "onko hän mielestäsi viehättävä?" en vastaisi silmät kiiluen "NO ON!!!", vaan jotain hieman pehmeämpää. Tosin eipä meillä ole tuollaisia kysymyksiä oikeastaan esitettykään :)
Onko kiva elää pelossa? Jotenkin oksettavaa miten itsestäänselvyytenä ja normaalina suomalaisten naisten henkinen väkivalta ja kontrollintarve otetaan.
On se ehkä joissain piireissä. Miesten huono ja insensitiivinen käytös on normaalia kaikissa piireissä, taso ja kohde vaan vähän vaihtelee. Tuollainen panisin-kommentointi on äärimmäisen rahvasta ja junttia. Yliopistotasolla tuollainen roskapuhe on "sivistyneempää", mutta roskapuhetta silti esiintyy
Älä tuhlaa aikaasi kusipäämieheen. Kuten koiratkin, miehet koulutetaan lapsena ja jos mies ei kelpaa kuin kadulle, niin anna olla sielä kadulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Nainen sanoisi vaikka kaveristasi että parisin ja sinusta se olisi upeaa?
Mulle ois ihan ok. Exän kanssa monesti juteltiinkin ketkä miehet on pantavan näköisiä, vaikka hetero olenkin. Välillä hän saattoi jopa tanssia jonkun kanssa baarissa. Terveellä itsetunnolla varustettu mies ei moisesta oo moksiskaan, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on täysin normaalia käytöstä miehille, jotka arvottavat naisia panoalustaperiaatteella
Tämä. Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvoin sinkkunaisilla on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Mie-heksillä ei ilmeisesti ole mitään käyttötarkoitusta. Siltä se on kieltämättä tuntunutkin.
No mun mies ei käytä tuollaista kieltä.
Mutta jokainen valitsee itse miehensä. Jos haluaa kuunnella tuollaista päiväkotikäytöstä niin huvinsa kullakin.
Tätä ei kannata mennä tekemään ellei sitten halua suhteestaan eroon, mikä tässä tapauksessa olisi kyllä ihan järkevääkin.