Onko normaalia, että mies kertoilee mitkä naiset ovat hänen mielestään hyvännäköisiä?
Ja heittää jotain "panisin"-kommentteja. Tuntuu vähän oudolta.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Haluat ettå mies ei puhuisi mitään? HUOH!
Vähissä on puheenaiheet, jos pitää naisten ulkonäköä ja pantavuutta kommentoida omalle puolisolle. Tuollainen mies kannattaa pistää vaihtoon asap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolisosi sinulle? On outoa.
Kyllä.
Ap
Yrittää provosoida sinua eroamaan hänestä tai on ymmärtämätön tollo. Moni mies ei uskalla ottaa itse eroa puheeksi ja tekee jotain, jonka vuoksi nainen lähtisi lätkimään. Sitten sen jälkeen hän voi esiintyä uhrina, jonka liikaa vaatinut nainen hylkäsi. Yleensä niitä omia virheitä ei tunnusteta itkuvirsissä.Ei ikinä koskaan nainen ole yrittänyt provosoida miestä eroamaan hänestä? 🤣
Naiset taitaa ihan vaan ottaa sen eron. Ei tartte provosoida muita tekemään sitä.
Ihan luvallistahan tuo on. Kuten kaikki muukin huono käytös ja idiotismi, ellei laissa ole muuta mainittu. Myös seuran ja varsinkin seurustelukumppanin valinta on luvallista ja laillista ja kannustakin ap:ta käyttämään rohkeasti tätä oikeuttaan.
Vierailija kirjoitti:
No eikös tuota naiset tehneet kumman kaassa jo 25 vuotta sitten?
Jostain kumman syystä sarjan kummatkin naiset olivat ikisinkkuja. Miksihän 🤣
Eiköhän ole aika laittaa kunnollinen ja tavallinen suomalainen mies kiertoon. Eihän sille mitään voi, kun naiset on nirsoja ja sitä laatikkoleukaa eikä kryptomiljoonia ole...
Mieheni kanssa voimme kommentoida toisillemme, jos joku on todella kaunis tai muuten hyvännäköinen (mies tai nainen). Tuollaista panisin kommenttia ei kyllä tulla (onneksi) kuulemaan kummankaan suusta. Minkä ikäisiä oikein olette?
On eräs tuttu mies joka on periaatteessa ihan ok mutta naiset tuntuu olevan hänelle vain esineitä. Juuri esim. tämänlaisia kommentteja tulee silloin tällöin. Ja kaikenlaista muutakin vastenmielistä. Joskus kun hän on kylässä ja saunotaan ja nautitaan alkoa niin alkaa kertoa esim. seikkailuistaan ilotaloissa ulkomailla töissä ollessan. On siitä huomautettukin. Tosi ällöä. Saahan sitä miettiä ja tehdä mitä vaan mutta jotkut asiat kannattaa pitää omana tietonaan. Ei liene yllätys ettei tyypillä tahdo ihmissuhteet onnistua. Niin joskus käytiin sekasaunassakin kaverien kanssa mutta kun tää ilmestyi kuvioihin, naiset halusivatkin alkaa saunoa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole aika laittaa kunnollinen ja tavallinen suomalainen mies kiertoon. Eihän sille mitään voi, kun naiset on nirsoja ja sitä laatikkoleukaa eikä kryptomiljoonia ole...
Kannattaa pistää se kaveripiirikin vaihtoon, jos pidät tuollaista limanuljaska käytöstä normaalina.
Minulla oli mies joka aina kehui muita naisia hyvän näköisiksi. Yleensä sellaisia jotka olivat vielä ihan eri näköisiä kuin minä. Mielestäni tuollainen on vittuilua. Onneksi lopetin suhteen lyhyeen ja mies on nykyään ex! Ei ole ollut ikävä.
Joskus saattaa mies tokaista että onpas kaunis nainen. Ehkä kerran vuodessa. Se on ok mutta jos koko ajan arvostelee niin tosi idioottimaista ja vastenmielistä.
Ei ole normaalia, olisi samalla kertaa ensimmäinen ja viimeinen kerta minun miehenä kun noin kommentoisi.
Vierailija kirjoitti:
Hanki huumorintaju ap tai ole yksin loppuelämäsi.
Kaikki miehet eivät ole rahvaanomaisia juntteja. Sinun tuttavapiirissäsi näin voi luonnollisista syistä olla.
Voi kertoa kaikesta näkemästään kauneudesta ympärillään, niin metsästä, kukista kuin naisistakin. Samoin minä saan ylistää kauneutta ja komeutta ympärilläni.
Panisin-kommentti taas ei ole sopivaa ollenkaan, ellette ole molemmat samalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli mies joka aina kehui muita naisia hyvän näköisiksi. Yleensä sellaisia jotka olivat vielä ihan eri näköisiä kuin minä. Mielestäni tuollainen on vittuilua. Onneksi lopetin suhteen lyhyeen ja mies on nykyään ex! Ei ole ollut ikävä.
Mulla oli sellainen miesystävä, joka kauniin naisen nähdessään sanoi minulle, että "kunpa sinäkin olisit yhtä nätti kuin tuo". Se oli todella loukkaavaa ja avauduin eräälle ystävälleni asiasta. Hän sanoi minulle, että "luulitko sitten olevasi maailman kaunein nainen?". No enpä tietenkään, olin vaan tavallisen näköinen. Ainoa mies, joka on sanonut minua rumaksi (ihan sillä sanalla) oli juuri tuo miesystäväni. Kerran hän itki minulle, että kun oli toivonut löytävänsä kauniin tyttökaverin ja sitten tuollainen ruma tyttö kiinnostuu hänestä... Muuten hän oli kyllä kunnollinen tyyppi, mutta nuo asiat alkoivat vaivaamaan minua ja päätin kolme vuotta kestäneen suhteemme. Olin suhteen alussa 19-vuotias, hän oli minua 10 vuotta vanhempi. Kovasti yritti etsiä uutta tyttökaveria, mutta ei koskaan löytänyt kun oli niin suuret vaatimukset.
Ei ole mitään aikamiehen puhetta tuommoinen.
Ei edes miesporukassa (elleivät sitten ole samantasoisia kuin hän)
...mutta siiinäkin tapauksessa hänestä ja hänen käytöksestään ruvettaisiin pian tekemään sen porukan kesken huumoria .
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä olisi vaihtoehto? Vain sinun sallimat aiheet? Tuppisuu?
Jaa-a. Olen ollut mieheni kanssa 34 vuotta ja hyvin on puheenaiheita riittänyt, vaikka emme ole keskustelleet siitä, ketkä muut ovat pantavia.
Minusta ei ole todellakaan normaalia käytöstä. Siihen on usein ihan vissi syy, miksi toiset ovat sinkkuja tai suhteet eivät meinaa kestää. Niin käy, jos ei ole edes alkeellisia käytöstapoja.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisella miehellä on sen verran tilannetajua, ettei ala kuolaamaan "panisin"- juttuja naisensa kuullen.
Miettii just mitä haluaa, mutta ei, toiselle ei tartte avata omia himotuksiaan.
Aika paljon katkeria femceleitä täällä, joista kukaan mies ei kommentoisi että "panisin". Teitä ei panis kukaan, vaikka maksaisitte.
Oma mieheni näyttää välillä autolehdestä keskiaukeaman rallikimmoja, kadulla saattaa osoittaa olla että ohhoh, kato mikä pylly ja läpsäisee minua pyllylle tai isot rinnat missä vain saavat hänet maiskuttamaan suutaan ja hokemaan maitua. Jos hän näkee kävelyllämme kissan tai hienon auton, hän sanoo: oon toi kissa, oon toi auto.
ihana tosi mieheni :)
En ole ikinä kommentoinut toisesta ihmisestä kenellekään panisin-tyylisiä kommentteja. En ole kokenut mitään tarvetta. En ikinä tekisi sitä etenkään kumppanin läsnäollessa. N55