Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että mies kertoilee mitkä naiset ovat hänen mielestään hyvännäköisiä?

Vierailija
28.10.2024 |

Ja heittää jotain "panisin"-kommentteja. Tuntuu vähän oudolta.

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös tuota naiset tehneet kumman kaassa jo 25 vuotta sitten?

Vierailija
42/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki huumorintaju ap tai ole yksin loppuelämäsi. 

Voisi aika monelta mieheltä loppua huumorintaju kun nainen alkaisi heittää panokommentteja vieraista miehistä.

Minä sanoisin joka kerta ulkkarin nähdessäni, että voi kun saisi tuolta, saisi kerrankin hyvin ja riittävän isoa ja tulisi tyydytetyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ehkä joissain piireissä. Miesten huono ja insensitiivinen käytös on normaalia kaikissa piireissä, taso ja kohde vaan vähän vaihtelee. Tuollainen panisin-kommentointi on äärimmäisen rahvasta ja junttia. Yliopistotasolla tuollainen roskapuhe on "sivistyneempää", mutta roskapuhetta silti esiintyy

Älä tuhlaa aikaasi kusipäämieheen. Kuten koiratkin, miehet koulutetaan lapsena ja jos mies ei kelpaa kuin kadulle, niin anna olla sielä kadulla

Tässäpä tulikin se syy miksi suomalaiset naiset korostaa raiskaajien ja sotarikollisten ihmisoikeuksia, mutta normi miehilel koiranvirkaa. Suomalaiset naiset ovat oksettavia sikoka, eivätkä lainkaan inhimillisiä. En ikinä koskisi suomalaiseen naiseen enää.

Vierailija
44/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai aviomiestensä kanssa?

Vierailija
45/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävykset keskenään. Fiktiivisessä sarjassa.

Vierailija
46/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miehenä voin todeta että ei ainakaan pitäisi olla normaalia, eikä varsinkaan ole kunnioittavaa eikä suhteen kannalta kovin produktiivista. Itse olen hyvin varovainen sen kanssa etten anna ymmärtää naisystävälleni ketä toista naista mahdollisesti pidän viehättävänä, ja jos jokin tämän kaltainen tulee muuten puheeksi, pyrin vastaamaan sopivan ympäripyöreästi. Ei nyt tietenkään suoraan pidä valehdella tai olla ylidramaattinen, mutta suoraankaan kysymykseen "onko hän mielestäsi viehättävä?" en vastaisi silmät kiiluen "NO ON!!!", vaan jotain hieman pehmeämpää. Tosin eipä meillä ole tuollaisia kysymyksiä oikeastaan esitettykään :)

Onko kiva elää pelossa? Jotenkin oksettavaa miten itsestäänselvyytenä ja normaalina suomalaisten naisten henkinen väkivalta ja kontrollintarve otetaan.

Ei tässä ole mistään pelosta kyse, en tarkoittanut sitä sanoessani että "olen varovainen sen kanssa". Oli ehkä huonosti ilmaistu. Tarkoitin siis vaan että en koe tuollaista kommentointia järkeväksi, enkä näe että siitä voisi seurata mitään hyvää (mitä siihen edes on tarkoitus kumppanin vastata?), joten pidän huolta siitä etten mene sellaista myös ääneen sanomaan. En minä sokea ole, ja näen kyllä maailmassa muitakin kauniita naisia kuin kumppanini, mutta siitä ei tarvitse meteliä pitää.

Vierailija
47/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi aika monelta mieheltä loppua huumorintaju kun nainen alkaisi heittää panokommentteja vieraista miehistä.

Minä sanoisin joka kerta ulkkarin nähdessäni, että voi kun saisi tuolta, saisi kerrankin hyvin ja riittävän isoa ja tulisi tyydytetyksi.

Mutta rasistina et ikinä uskaltaisi. Tummat naiset on ylivertaisia. Kalpeat naiset on oksettavia.

Vierailija
48/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miehenä voin todeta että ei ainakaan pitäisi olla normaalia, eikä varsinkaan ole kunnioittavaa eikä suhteen kannalta kovin produktiivista. Itse olen hyvin varovainen sen kanssa etten anna ymmärtää naisystävälleni ketä toista naista mahdollisesti pidän viehättävänä, ja jos jokin tämän kaltainen tulee muuten puheeksi, pyrin vastaamaan sopivan ympäripyöreästi. Ei nyt tietenkään suoraan pidä valehdella tai olla ylidramaattinen, mutta suoraankaan kysymykseen "onko hän mielestäsi viehättävä?" en vastaisi silmät kiiluen "NO ON!!!", vaan jotain hieman pehmeämpää. Tosin eipä meillä ole tuollaisia kysymyksiä oikeastaan esitettykään :)

Onko kiva elää pelossa? Jotenkin oksettavaa miten itsestäänselvyytenä ja normaalina suomalaisten naisten henkinen väkivalta ja kontrollintarve otetaan.

Vai henkinen väkivalta 😂😂😂 

Vierailija
49/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi sinulle? On outoa.

Kyllä.

Ap

Yrittää provosoida sinua eroamaan hänestä tai on ymmärtämätön tollo. Moni mies ei uskalla ottaa itse eroa puheeksi ja tekee jotain, jonka vuoksi nainen lähtisi lätkimään. Sitten sen jälkeen hän voi esiintyä uhrina, jonka liikaa vaatinut nainen hylkäsi. Yleensä niitä omia virheitä ei tunnusteta itkuvirsissä. 

Vierailija
50/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole

Tämä. Kohteliaisuus, huomaavaisuus ja ystävällisyys vievät ihmissuhteissa pitkälle.

Vierailija
51/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, aina kun näkisi tumman komean miehen niin voisi sanoa näin. 

Vierailija
52/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman kaa

Joo, tästä aiheestahan on tosiaan tv-sarjakin olemassa.

Vierailija
53/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, aina kun näkisi tumman komean miehen niin voisi sanoa näin. 

Ei sen niin komeakaan tarvitsisi olla. Vain isonenäinen, -kätinen tai -jalkainen.

Vierailija
54/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole mistään pelosta kyse, en tarkoittanut sitä sanoessani että "olen varovainen sen kanssa". Oli ehkä huonosti ilmaistu. Tarkoitin siis vaan että en koe tuollaista kommentointia järkeväksi, enkä näe että siitä voisi seurata mitään hyvää (mitä siihen edes on tarkoitus kumppanin vastata?), joten pidän huolta siitä etten mene sellaista myös ääneen sanomaan. En minä sokea ole, ja näen kyllä maailmassa muitakin kauniita naisia kuin kumppanini, mutta siitä ei tarvitse meteliä pitää

Kerrankin fiksu mies palstalla 👍

Vierailija
55/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumman kaa

Joo, tästä aiheestahan on tosiaan tv-sarjakin olemassa.

Niin on siitäkin, miten zombiet valtaavat Amerikan.

Vierailija
56/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ota tämä käyttöön!

Vierailija
57/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan normaalia jossain wt-miesten piireissä.

Vierailija
58/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hengailet tuollaisen juntin kanssa?

Vierailija
59/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset muka tee tuota samaa?

Vierailija
60/98 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisosi sinulle? On outoa.

Kyllä.

Ap

Yrittää provosoida sinua eroamaan hänestä tai on ymmärtämätön tollo. Moni mies ei uskalla ottaa itse eroa puheeksi ja tekee jotain, jonka vuoksi nainen lähtisi lätkimään. Sitten sen jälkeen hän voi esiintyä uhrina, jonka liikaa vaatinut nainen hylkäsi. Yleensä niitä omia virheitä ei tunnusteta itkuvirsissä. 

Ei ikinä koskaan nainen ole yrittänyt provosoida miestä eroamaan hänestä? 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi