Jos saisit kolme lasta, miten sukupuolet jakautuisi jos saisit itse päättää?
Kaikki samaa, 2 tyttöä ja 1 poika vai 1 tyttö ja 2 poikaa?
Kommentit (196)
Neljää poikaa en vaihtais. Pojat tuo tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Toista yksi ja toista kaksi, ei väliä kummin päin. Voisi olla hyvä, jos vanhin olisi tyttö, koska isosiskolla näyttää olevan hyvä vaikutus poikiin sikäli, että tulevat sitten paremmin toimeen naisten kanssa. Tämä on tosin aivan epätieteellistä mutua. Ja voihan se toimia toisinkin päin, en tiedä.
Pääasia, että vanhin on tyttö, nuorin poika ja keskimmäinen kumpi vain. Edellä hyvä perustelu isosiskon vaikutuksesta poikiin.
2 tyttöä ja 1 poika tai kaikki 3 jompaa kumpaa. Mitä väliä?
3 poikaa
T. Kolmen pojan ja yhden tytön äiti
Tytön kanssa ollaan taisteltu ihan kaikesta syntymästä saakka, pojat on ollut luonteeltaan hyvin helppoja. Tietenkään sukupuoli ei välttämättä ole siihen syynä vaan lasten luonne-erot.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolme tyttöä ja se on ihan parasta. Poikalapset ovat pieninä niin rasittavia ja imevät hapen ilmasta.
Harmittaa tällainen ihmisen kapeakatseisuus ja olettamukset. Mutta eihän tyttöjen äiti voikkaan tietää millaista on elämä poikalapsen kanssa.
1 intersukupuolinen tyttö ja 2 tyttöä
Paha sanoo ku nykyään niin paljon. Mut vaikka poika ja muusukuopuolinen. Ja viimeisin sais valita itse mieluisensa sen ajan villityksistä.
No... Mulla on T P T ja hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhin poika ja kaksi tyttöä.
Tämä olisi ollut unelma. Tyttönä toivoin isoveljeä ja siskoa.
2 yksineuvoista ja 1 kaksineuvoinen - tee 3, saat 4. Tuloksen optimointi ennenkaikkea.
Kolme tyttöä tai kaksi tyttöä ja yksi poika.
Kaikki tyttöjä koska vain tytöillä on arvoa yhteiskunnassa.
Kyllä ne nykykäsityksen mukaan saavat sitten aikuisina itse päättää sukupuolensa, ei lapsesta voi tietää sukupuolta ne kertovat sen sitten aikanaan.
2 tyttöä, nuorin poika. Mikäs sen parempaa kuin siskokset. Luultavasti läheisiä keskenään koko ikänsä ja äidille Ilona vanhuuteen asti. Luultavasti tyttöjen lapset olisivat myös minulle läheisempiä. Kasvattaisivat sen pojan myös asialliseksi. Voi pojastakin olla iloa, mutta yhtä todennäköistä on että miniä pyörittää sitä miten tahtoo. Naiset myös todennäköisemmin pärjää paremmin tässä yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
2 tyttöä, nuorin poika. Mikäs sen parempaa kuin siskokset. Luultavasti läheisiä keskenään koko ikänsä ja äidille Ilona vanhuuteen asti. Luultavasti tyttöjen lapset olisivat myös minulle läheisempiä. Kasvattaisivat sen pojan myös asialliseksi. Voi pojastakin olla iloa, mutta yhtä todennäköistä on että miniä pyörittää sitä miten tahtoo. Naiset myös todennäköisemmin pärjää paremmin tässä yhteiskunnassa.
Miksi kukaan haluaisi synnyttää pojan tähän vain naisia varten olevaan yhteiskuntaan? Eikai kukaan niin sadisti ole?
Ensimmäinen olisi ainakin batman-ostoskärry-kameli-fiikus-klovni-puuvilla-haamu.
Seuraavista en osaa sanoa.
3 tyttöä.