Jos saisit 10000 e, että yöpyisit yksin telttassa sankassa metsässä
Kaksi viikkoa, tekisitkö sen? Teltta, makuupussi ja ruoat ja juomat ja tulentekovälineet annettaisiin sinulle. Kännykkää ei olisi. Iso veitsi petoeläimiä varten puolustautumiseen, ei muuta.
Kommentit (153)
Varmasti. Oon yöpynyt ilmaiseksikin.
Tietenkin. Saako rahat käteisenä, kiitos.
Joo. Viikon metsäretkiä on tullut tehtyä niin kai se parikin viikkoa menisi.
Petoeläimiä vastaan puolustautumiseen 😂 Eli joo, menisin tietysti.
Hahhaa, nämä jotka vastaavat joo, niiin kuun pimeys tulee niin voi olla eri ääni kellossa 🤣
Kyllä.
ps. Kuuluuhan packapaprut mukaan kans?
Kunhan makuupussi on riittävän lämmin ja joku muu hoitaa lapset niin vaikka ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Petoeläimiä vastaan puolustautumiseen 😂 Eli joo, menisin tietysti.
Samalle asialle naureskelin itsekin 😅 jospa sillä veitsellä voisi vaikka vuolla kiehisiä tai jotain puu-ukkoja aikansa kuluksi.
Ilmaiseksikin olen yöpynyt, niin mikä juttu?
Saahan rahat nettona?
Olen itsekin yllättynyt, että teltan SISÄPUOLELLA ei pelota, mutta kun käy vaikka ulkona pimeässä pissalla, silloin vähän pelottaa, mutta teltan sisällä on taas turvallista!
Lapsena telttaitiin paljonkin miten tää nyt eroaisi siitä? Paitsi että aikuisena en kuvittele mörköjä
Vierailija kirjoitti:
Hahhaa, nämä jotka vastaavat joo, niiin kuun pimeys tulee niin voi olla eri ääni kellossa 🤣
No joo, otsalamppu olisi kyllä kiva lisä varustukseen.
Ehkä, en tiedä. Oon kyllä aika mukavuudenhaluinen ja kymppitonni on loppujen lopuks aika pieni raha..Jos laittasit siihen vielä yhden nollan perään. Tai ei ehkä sittenkään, mitä mä sillä rahalla tekisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, otsalamppu olisi kyllä kiva lisä varustukseen.
Nuotio.
Jokaiselle armeijan käynyneelle suomalaille tuo on ainakin ihan peruskauraa.
Ja tämä siis alkusyksyllä ennen hirvenpyyntiaikaa. Ap lisää.