Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologian tohtori Angela Ahola: Näin löydät hyvän miehen deittiäpistä - "Polta heinäsuopa"

Vierailija
27.10.2024 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000010751329.html

"Keskeistä on olla tuhlaamatta aikaa ihmisiin, jotka aloittavat keskustelun seksuaalissävytteisesti tai hyökkäävästi tai jotka eivät näe vaivaa keskusteluja aloittaessaan.

Jos vastapuoli aloittaa keskustelun hei kaunis -tyyppisesti, häneen on Youngin oppien mukaan turha tuhlata aikaa.

Vihreää valoa näytetään sen sijaan niille, jotka avaavat keskustelun asiallisesti ja ovat viestinsä perusteella perehtyneet keskustelukumppanin profiiliin."

"Jos potentiaalisen kumppanin ulkonäkö tai piirre ulkonäössä ei viehätä, pyyhkäise profiili välittömästi pois. Näin säästät valtavasti aikaa."

Kommentit (239)

Vierailija
21/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HeinäSUOVA.

Vierailija
22/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle nuo ohjeet eivät ainakaan toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi kyllä päivikaljuinen pömppömahamies. Mutta en kelpaa niille kun olen tavallinen, 10kg ylipainoinen keski-ikäinen täti. 

Hyvin kelpaisi mutta naisilla on aina joku lisävaatimus. Kelpaisiko sinulle vaikkapa se että mies harrastaa jotain sun mielestä noloa? Tai muuten tekee jonku asian erilailla kuin haluaisit?

Vierailija
24/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on jotenkin outoa, että esim. Tinderin käyttäjistä yli 70% on miehiä, mutta nettideittailusta kertovat sanomalehtijutut ovat lähes 100% naisten kirjoittamia, naisnäkökulmasta ja naisista.

Ei muuten, mutta hesarin kestotilaajana arvostaisi näkökulman laajuutta, edes yritystä siihen tai ei ainakaan haluaisi maksaa jutuista, joissa ei todeta edes tilastollisia perusfaktoja kuten sitä, että Tinderin käyttäjistä on yli 70% miehiä.

Kyllä, tiedostan keski-ikäisenä miehenä, että nämä äpit ovat aika "paska" kokemus muille kuin komeakasvoisille, pitkille nuorehkoille miehille joilla on hyvät keskustelutaidot naisten kanssa. Mutta hankkikaa vaikka sitten sellainen kolumnistiksi edes yhden ainoan kerran. Kun ne sadat muut deittailuartikkelit ovat naisten kirjoittamia.

Tai oli siellä kerran se joku Kyösti (

Uusisuomen blogit, ylilauta, jodel ovat täynnä näitä mieskirjoittajia jotka valittelevat miten tykkäyksiä ja osumia ei tipu välttämättä yhtäkään kuussa. Eli on niitä miespuolisiakin kirjoittelijoita. Se miesten ja naisten todellisuus äpeissä vaan eroaa niin rajusti toisistaan että osapuolten on vaikea ymmärtää toisiaan.

Toki siellä on se pieni vähemmistö tosi hyvännäköisiä miehiä jotka korjaavat potin, mutta jos nämä tulisivat julkisesti esille naamalla ja nimellään, tulisi vain katkeraa tulikivenkatkuista sontaa ja uhkailua niskaan niiltä miehiltä, niin miksi kukaan siihen suostuisi.

Ymmärrän, että tilanne on tukala tavismiehen kannalta mutta ei se ole kollektiivisesti naisten vika. Syy on biologiassa.

Vierailija
25/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedämme psykologiasta, että krooninen munanpuute aiheuttaa miesvihaa.

Vierailija
26/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä ongelma olisi kokeilla tarjontaa rapakon toiselta puolelta?"

Ei mikään logistiikka mahdollistaisi järkevää suhdetta. Joko pitäisi jomman kumman muuttaa, mikä ei ole itselle mahdollista, tai sitten veneillä joka toinen viikko. 

Vierailija
27/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle nuo ohjeet eivät ainakaan toimi.

Ei niin. Ei perusmiehenä voi olla valikoiva oikeastaan millään tavoin vaan ainoa toimiva tapa on laittaa tuhat tykkäystä sillä toiveella että edes yksi laittaisi takaisin.

Jos alkaa perusmiehenä ronkeloimaan ja 'valitsemaan' profiileista, lopputulos on se ettei tule yhden yhtä matchia.

Vierailija
28/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäänselvyyksiä. Naiset lopettavat keskustelun oman kokemuksen mukaan kuitenkin jos et sano heti alussa jotain jännää tai nokkelaa.

Vierailija
29/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lähes kaikki naiset toimi tuon ohjeen mukaan? Ainoa vaan, että bulkkiviestiä, seksuaalissävytteistä tai aggressiivista viestiä laittaa 70 prosenttia miehistä ja loput eivät ole lukeneet profiiliasi.

Jäljelle jää pieni promille, joka pitäisi seuloa kaiken törkyisen alta. 

Vierailija
30/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaahhahahhaha

Mun heinäsuovassa on 8 heinänkortta eikä yhtään neulaa.

Aloita siinä asiallisesti sitten kenen tahansa näistä kanssa niin blokkaavat.

M45

Ei se noin mene nettideittailussakaan.  Fiksu nainen huomaa välittömästi fiksun miehen.

Jos sinulle on toisin käynyt, olet lähestynyt vääriä, ylimielisiä, koppavia ja tyhmiä naisia.

Älä anna periksi. Kumppani löytyy.

En ole hän, jota edellä kommentoit mutta ilahduin silti rohkaisustasi. - Itse olen viime aikoina huomannut kun mieleeni on noussut jostain tajuntani pohjalta kysymys. että pitäsikö itse oikeasti tulevaisuudessa olla kumppania hakiessani röyhkeämpi ja jotenkin suoraviivaisempi ja jättää kohteliaiuus ja toisen huomioiminen vähemmällä, koska tahdikkuudella ja huomaavaisuudella olen päässyt (tai joutunut) nais(t)en kanssa ns. ffiendzonelle, 

Paljon ja enemmän sekin mutta -yksinkertaitaen- eritavaoin merkittävää ja antoisaa kuin se, että saisi mahdollsuuden edetä ja olla naisnen kanssa parisuhteessa.

Olen kai vähän konservatiivi koska on asioita, joita en ole valmis saati halukas kokemaan ta harrastamaan kavereideni tai edes läheisimpien ystävienikään kanssa, jotkut asiat minusta vain kuuluvat parisuhteeseen. En tuomitse heitä, jotka harrastavat yhden yön juttuja tai sex eith benefits tyyppisiä suhteita mutta tiedän, etteivät ne ole minua varten. Toiseksi kun ollaan kavereita ja ystäviä, niin silloin en ajattele tai kuvittele, että jollain ostollsiella hetkellä yrittäsin muuttaa sen joksikin muuksi.

Ei sellainen olisi aitoa ystävyyttä ei edes reilua kaveruutta, että odottaisin ja kehittelsin mielessäni jotain sellaista. josta on käynyt selväksi, ettei toinen halua vastaavaa kokea minun kanssani. - Tietysti joku saattaa rientää nyt muistuttamaan kuinka tietää kokemuksesta tai sivusta seuranneena, kuinka jonkun parisuhde on alkanut kaveruus tai ystävys -pohjalta. En pidä sellaista mahdottomana mutta tarkoitan sitä, että molemmilla tulee olla samanlainen tai edes lähes samanlainen tahtotila. Ei minulla ole halua pakottaa tai vaatia ja tai muutoin painostaa ketään parisuhteeseen kanssani.

Mutta mutta Aivan viime aikoina jokin pirulainen on sisälläni tökkinyt ja kysellyt, että pitäsikö kuitenkin joskus kokeilla kun tahdikkuudella ja huomaavaisella käytöksellä parhaimmassakin tapauksessa pääsen ainoastaan friendzonelle. Tai sitten se tuntuu pahimmalta, koska joskus on ollut joidenkin kohdalla tunne, että olisi saattanut olla helpompaa, jos olsii voinut vain unohtaa toisen ja kuvitellla mielessään, ettei olisi koskaan toista tavannutkaan.

Olen toki itsekin joskus joutunut antamaan tosielle ns. pakit. Ei se ole helppoa. - Ei vaikka kuinka uskoisi ja kuvittelisi antavansa asiallsiesti ja fiksusti ja perustellusta syystä.        

Vierailija
31/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaahhahahhaha

Mun heinäsuovassa on 8 heinänkortta eikä yhtään neulaa.

Aloita siinä asiallisesti sitten kenen tahansa näistä kanssa niin blokkaavat.

M45

Ei se noin mene nettideittailussakaan.  Fiksu nainen huomaa välittömästi fiksun miehen.

Jos sinulle on toisin käynyt, olet lähestynyt vääriä, ylimielisiä, koppavia ja tyhmiä naisia.

Älä anna periksi. Kumppani löytyy.

En haluaisi olla ennakkoluuloinen, mutta... Eikö fiksun naisen etsiminen Tinderistä ole kuin etsisi neulaa heinäsuovasta? Tai pikemminkin helmen etsimistä huussikompostin seasta tonkimalla.

Niinpä se on.   Mites nuo tavalliset deittipalstat?  Niissä on aina rauhallisempiakin naisia, jotka etsivät tosimielellä, vakituista kumppanua / ystävää elämäänsä.

Aina on joku sieltä löytänyt pysyvän kaverin itselleen.

Tinder on liian ulkonäkökeskeinen, naisille liikaa tarjontaa, jolloin aina vaan hylätään useita hyviäkin miehiiä, kun aatellasn että srvan sipausun takana on vielä parempi odottamassa minua, se oikea prinssien prinssi.  Jota ei käytännössä ole olemassakaan.

Tinder on heikoimmasta todelliseen seuranhakuun.  Pikasuhteita vain. Ja vain tietyille.

Vierailija
32/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on heinäsuova eikä suopa

https://www.puuilo.fi/havu-mantysuopa-yleispuhdistusaine-1l

Vierailija
33/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin kielen taito ei jokaisella suomalaisella miehellä, eikä naisellakaan, riitä tutustumiseen, seurustelusta puhuttamakaan.

Vierailija
34/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi kyllä päivikaljuinen pömppömahamies. Mutta en kelpaa niille kun olen tavallinen, 10kg ylipainoinen keski-ikäinen täti. 

Hyvin kelpaisi mutta naisilla on aina joku lisävaatimus. Kelpaisiko sinulle vaikkapa se että mies harrastaa jotain sun mielestä noloa? Tai muuten tekee jonku asian erilailla kuin haluaisit?

Jos se nyt vaikka haluisi maalata tinasotilaita, niin siinähän maalaisi. Tai täyttäisi tiskikoneen eritavalla kun itse

Yleensä olen ollut treffeillä tavis pömppömahojen kanssa, mutta ensitreffien jälkeen 95% niistäkin tyypeistä ghostaa tai ilmoittaa ettei ole kipinää, vaikka en nyt mielestäni ihan järkyttävä ole.

Vierailija
35/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se nyt vaikka haluisi maalata tinasotilaita, niin siinähän maalaisi. Tai täyttäisi tiskikoneen eritavalla kun itse

Yleensä olen ollut treffeillä tavis pömppömahojen kanssa, mutta ensitreffien jälkeen 95% niistäkin tyypeistä ghostaa tai ilmoittaa ettei ole kipinää, vaikka en nyt mielestäni ihan järkyttävä ole.

Olet sentään treffeillä käynyt. Itse taisin viimeksi pari vuotta sitten käydä naisen kanssa kahvilla. Hän oli minusta oikein mukava ja muistutti sitä miten kuvailit itseäsi. Meillä juttu luisti ja pari tuntia kului hetkessä. Treffien jälkeen sovittiin että nähdään uudestaan. Seuraavana päivänä hän oli poistanut mätsin.

Vierailija
36/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi hänen vinkkinsä, ainakaan mulla.

Mä pyyhkäisen oikealle ainoastaan ne miehet, jotka ovat silmiini hyvännäköisiä, ja saan toki aina välillä ihan matchejakin heistä. Mutta en mä pääse näiden miesten kanssa yhtään eteenpäin: harva heistä avaa keskustelun minun suuntaani, ja ne jotka avavaat, yleensä vain ehdottavat seksiä saman tien. Ja jos minä avaan keskustelun, juuri kukaan ei vastaa minulle mitään. 

Angelan vinkit ovat varmasti ihan toimivia, jos nainen on riittävän kaunis. Mutta koitapa taviksena kisata Tinderissä, kun paljon sinua kauniimmatkin naiset kisaavat samoista miehistä...

Vierailija
37/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme mieheni kanssa yli kymmenen vuotta sitten deittisovelluksen kautta, ja kyllä minuun teki suuren vaikutuksen miehen pitkä aloitusviesti. Hän oli perehtynyt todella tarkasti minun tekstiini itsestäni ja kommentoi kivasti niitä asioita. Hän kertoi myös itsestään, ja pohti mitä meillä on yhteistä ym.

Vierailija
38/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo rankkaa suomitinderistä ulos jo 99% miehistä. eivät osaa muuta kuin öyhöttää, laittaa jotain 'kuis panee' tai 'hei kaunis' aloituksia ja ovat mitäänsanomattoman näköisiä pälvikaljuja pömppömahoja.

se on kuin etsisi jotain pienen pientä atomia heinäsuovasta että löytää sieltä omaa silmää miellyttävän hyvin käyttäytyvän miehen.

sain tuolta aikanaan muutaman hyvän yhden yön jutun mutten jaksa enää etsimällä etsiä miestä. tulee jos tulee, muutoin elän sinkkuna

Allekirjoitan täysin. Vaikka joku persu nyt sitten raivoaakin, suomimiesten keskimääräinen taso on ihan pohjamudissa. En ihmettele että valtaosa ei saa länsimaista maksamallakaan seuraa vaan pitää hakea jostain rutiköyhästä aasialaisesta kehitysmaasta vastenhakoinen kumppani.

On täällä toki komeita, hyväkroppaisia mukavia miehiä jotka osaavat kohdella

Oletko itse kaunis ja hyväkroppainen nainen, joka pystyy kilpailemaan noista valioluokan miehistä? Jotka eivät muuten pyöri Tinderissä.

Vierailija
39/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on heinäsuova eikä suopa

https://www.puuilo.fi/havu-mantysuopa-yleispuhdistusaine-1l

Joo, oliko ohje, että kun etsit kumppania, polta mäntysuopa?

Vierailija
40/239 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sentään treffeillä käynyt. Itse taisin viimeksi pari vuotta sitten käydä n

Harvoin pääsen. Mutta tosiaan, ei nuo sovellukset kaikille naisillekaan ole mitään kultakaivoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi