Ärsyttää aikuiset ihmiset joita lapsuudenperhe tukee
Jopa rahallisesti. Itse en ole saanut koskaan mitään tukea vaikka kuinka olisin tarvinnut.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma mistä noita narsisteja riittää kaikkien av-mammojen elämään.😂
Tuo on asiatonta tulla ilkkumaan toisen kokemukselle ja vetää leikiksi tuollaisilla väitteillä.
Mä ainakin ymmärsin että on lapsena joutunut kärsimään persoonallisuushäiriöisen vanhemman käytöksestä. Hän ei ole tullut nähdyksi ja kuulluksi ja kokee että alkoholistien lapsi ymmärretään paremmin. Tuohan ei pidä täysin paikkaansa yleisesti ottaen, siis ainakaan alkoholistien lapsien osalta.
Jännää kyllä että tulit osoittamaan todeksi hänen sanomansa. Hän puhui narsismista johon sinä tartuit heittäen asian vitsiksi.
Entäs jos ajattelet niin että olet itsenäinen ja pärjäät omillasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kumma mistä noita narsisteja riittää kaikkien av-mammojen elämään.😂
Tuo on asiatonta tulla ilkkumaan toisen kokemukselle ja vetää leikiksi tuollaisilla väitteillä.
Mä ainakin ymmärsin että on lapsena joutunut kärsimään persoonallisuushäiriöisen vanhemman käytöksestä. Hän ei ole tullut nähdyksi ja kuulluksi ja kokee että alkoholistien lapsi ymmärretään paremmin. Tuohan ei pidä täysin paikkaansa yleisesti ottaen, siis ainakaan alkoholistien lapsien osalta.
Jännää kyllä että tulit osoittamaan todeksi hänen sanomansa. Hän puhui narsismista johon sinä tartuit heittäen asian vitsiksi.
Tässä huomataan käytännössä miten käy kun narsismista on tullut muotisana. Oikeita narsismitapauksia ei enää oteta todesta, koska jokainen exä tai eri mieltä oleva diagnosoidaan narsistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua tuettu, muttei minua ärsytä, jos jotain muuta tuetaan. Ei se ole minulta mitään pois.
Tosin nuoruuden köyhyys ja pienituloisuus opetti minusta nuukan ja omillani toimeentulevan. Nyt äitini sitten ihmettelee, miksen juokse jatkuvasti häntä auttamassa.
Tämäpä juuri. Voi sitä sitten vanhana miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Kateus kääntyy sinua itseäsi vastaan ja syö energiaasi, jonka voisit käyttää johonkin mukavampaan pohdintaan.
Tämä palsta on AP:lle siis oikea osoite; täällä kateellisia ja katkeria ihmisiä riittää 🤣
Sitä ärsytystä kutsutaan kateudeksi, turha sitä kieltään.
Aika monet vanhemmat, jotka ovat eläneet ihan normaalia elämää, käyneet töissä ja eläneet säästeliäästi auttavat aikuisia lapsiaan, ihan duunareita ovat, heille perintöäi on saattanut tulla vaikka 100 000-200 000€ ja itsellä on jo maksettu asunto ja rahaa säästössä, niin onhan siitä vara lapsia auttaa.
Tuo auttaminen ei millään tapaa ole tehnyt lapsista pärjäämättömiä, perintönä on tullut ahkeruus ja säästäväisyys.