Tapailemani mies ghostasi. Lopulta kertoi syyksi että meillä ei ollut 4 kk tapailun aikana s*ksiä
Kyllä se taas nähtiin, että miehillä ei ole mitään muuta mielessä
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla ei neljään kuukauteen tullut mieleen ainoa asia, mikä erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta.
No voihan sitä sitten harrastaa kun ollaan tosissaan eikä enää vain tapailla.
Seurustelitteko vai tapailitteko vain? Olitko sanonut miehelle, että harrastat seksiä vain parisuhteessa? Onko sille syytä, miksi 4 kk jälkeen homma ei ollut edennyt seurusteluksi?
Jos tarvitsee 4 kk tapailla eikä vieläkään tiedä haluaako seurustella kyseisen yksilön kanssa, kyllä silloin on syytäkin jatkaa eri teilleen. Ellei siis ole tarkoitus olla pysyvästi sillä tapailuasteella.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulla ei neljään kuukauteen tullut mieleen ainoa asia, mikä erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta.
Touchee
Käsittämättömän kauan jaksoi odottaa.
Eihän hän siinä tapauksessa ghostannut, jos vielä selitteli jotain.
Kuka tuollaiselle mieslapselle edes haluaa antaa. "Ei ollut seksssiä byhyy"
Ymmärrän hyvin. Jos tuossa ajassa asiat eivät johda siihen, ei vetovoima voi olla kovin suurta kummankaan puolelta. N
Jos ei kolmansilla pääse edes hiplaamaan, niin seuraava...
Trollilta vaikuttaa aloitus. Vaikka itse olen romanttinen tunneihminen, niin 4 kk tapailua ilman seksiä ei ole kyllä normaalia ja en yhtään ihmettele mielenkiinnon loppumista. Jos nyt ylipäätään totta on.
Ei seksin pitäisi muutenkaan olla tapailussa mikään palkinto, vaan jos ihmiset toisistaan kovasti pitävät, niin molempien sitä pitäisi haluta.
2/5
Nää luulee että seurustelu on yhtäkuin seksi.
Minusta 4kk on melko pitkä aika tapailla ilman se**iä jos ollaan kuitenkin ihan aikiusia toisistaan kiinnostuneita ihmisiä. Ymmärrän miestä hyvin. Jos ei ole fyysistä kiinnostusta niin kannattaa jatkaa matkaa
Ei ghostannut. Ota selvää mitä tarkoitaa. 4kk ilman että homma etenee fyysiseksi? Joko mies oli jotenkin vaiheessa tai ujo. Tai hänelle pitää antaa joku kärsivällisyyden nobel palkinto.
Et tainnut sinäkään tehdä aloitetta tai kerrottua mitä/miten haluat edetä. Oletteko jotain superuskovaisia vai onko elämä henkisesti haastavaa.
Tuohan on hyvä asia.
Nyt sinulla on varmuus, ettei tarvitse antaa seksiä ollenkaan.
En avioituisi 4kk jälkeen minäkään.
Oliko tapailussa vaan treffejä vaiko myös yökyläilyä?
Tekikö mies edes aloitetta seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä ystävä jonka kanssa harrastan seksiä, emme ole parisuhteessa.
Mulle se*si on tärkeä osa parisuhdetta. Jos sitä ei 4kk jälkeen ole ollenkaan, niin ei enteile hyvää jatkonkaan kannalta. Muutenkin vierastan tuollaista asennetta, että naiset joutuu antamaan, kun miehillä ei ole muuta mielessä.
Onneksi et joutunut uhrautumaan.
En minäkään hyppää sänkyyn ennen kuin on varmaa että molemmin puolin ollaan tosissaan parisuhdetta luomassa. Mutta ei kai siihen 4kk mene että se selviää? Ellei sitten nähdä kerran kuukaudessa, sitten tuon vauhdin ymmärtää. Tärkeintä on mielestäni heti tapailun alussa tehdä toiselle osapuolelle selväksi se, että muita ei tapailla samaan aikaan vaan keskitytään siihen yhteen kumppaniin kerrallaan ja toki testeissä on pitänyt käydä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta 4kk on melko pitkä aika tapailla ilman se**iä jos ollaan kuitenkin ihan aikiusia toisistaan kiinnostuneita ihmisiä. Ymmärrän miestä hyvin. Jos ei ole fyysistä kiinnostusta niin kannattaa jatkaa matkaa
Mulle ois naisena ihan liian pitkä aika.