Naapurin mies istunut autossaan parkkipaikalla yli tunnin
Kommentit (122)
Piruparan ainoa oma aika, elämässä jossa ei ole muuten mitään hänen aidosti haluamaansa.
Itse kylläkin suosin oman pihan sijaan Prisman kattoparkkia. Kaupasta saa kätevästi evästä.
Jos naapurin mies istuu vieläkin autossaan, on syytä mennä katsomaan, ap!
Chattailee tyttöystävänsä kanssa, ei mitään omituista - etenkin jos on naimisissa...
Vaimo kaunistautuu, älä kyttää ihmisiä.
Hän kirjoittelee tietenkin Vauvan aihe vapaalle.
Kattelee jotain netflixistä teslassaan.
naapurin rouva tekee tuota, istuu talon edessä autossa välillä pitkiä aikoja. Kai se on sitä pientä omaa aikaa kun on pieniä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minä istuin tunteja autossa yhteen aikaan, se tuntui mukavammalta kuin mennä kotiin, sai myös omaa aikaa rauhassa.
N
Kotona nyrkit heilui?
Moni puhuu puhelua autossa. Hyvä äänieristys ja bluetootin kautta ei tarvi kapulaa pitää korvalla. Voi soitella naisystävälle kun vaimo taas vihainen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä istuin tunteja autossa yhteen aikaan, se tuntui mukavammalta kuin mennä kotiin, sai myös omaa aikaa rauhassa.
N
Kotona nyrkit heilui?
Ei, vaan perhe-elämä ylipäätään on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Aina se kotiolot voittaa
Omassaan saa istua ja vaikka yöpyä. Omassa kuplassa, omassa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se hakkaa hanskaan tai koittaa kaasuttaa ittensä
Istuu teslassa, eli ei vedä käteen. On vaan tyhmä.
Ota puutarhaletku mukaan ja koputa auton lasiin "tämä unohtui?".
Eipä kai sitä ole kielletty istuuko autossaan oman vai vuokratalon parkkiksella? Monet vaihtaa renkaitakin parkkipaikalla. Älä vietä aikaa turhaan parkkiksella, hyvän tavan mukaista on suoriutua autosta nopeasti kotiin :)
Ei se nyt kyllä ihan normaalia ole tuntia istua autossa, tai kauemmin.
Varmaan yrittää siirtää auton kelloa talviaikaan, kyllähän siinä ainakin tunti menee
mun pitäis etsiä radiokanavat, siinäkin menee aikaa
Se asentaa navigaattoriin päivityksiä
Käy nyt katsomassa, hengittääkö, vai onko rigor mortis jo edennyt.
Vierailija kirjoitti:
Moni puhuu puhelua autossa. Hyvä äänieristys ja bluetootin kautta ei tarvi kapulaa pitää korvalla. Voi soitella naisystävälle kun vaimo taas vihainen kotona.
Hyvä äänieristys? Oletteko huomanneet että puhelut kuuluvat paremmin auton ulkopuolelle kuin sisälle? Parkkipaikalla voit ihan hyvin kuunnella naapuriautojen puhelut.
Äläkä koskaan sano autopuhelimeen menis nyt tuokin naapurin h*ora jo tien yli, tulee meinaan sanomista.
Kannattaisi asentaa tuollaiset kotiinsa, niin ei tarvitsisi asua Lexuksessa. M50