Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön mikä on sinun syy työttömyydelle?

Vierailija
25.10.2024 |

Miksi sinä siis olet työtön? Tekosyyksi ei käy se että ei töitä löydy koska avoimia työpaikkoja on ja on myös sellaisia työpaikkoja mihin ei vaadita koulutusta sekä on oppisopimus paikkoja. Opiskelu uuteen ammattiin on myös mahdollinen. 

Kommentit (324)

Vierailija
241/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En asu. Enkä muuta, olen sanonut sen jo monta kertaa. 

Mars muuttamaan!

Vierailija
242/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys meni, ja täysin turhan. Mutta kun apua ei saa ....eli käytännössä tuhottiin terveys kun ei kiinnosta / osata työtä . Kiitos lääkärit. Vieläkin kerkiäs parantua mutta kipeenä pitää olla vaikka muutoksen saisi aikaan vieläkin. Mut hei kukin täällä on omillaan ja yksin...vai onko?!

T: Home sweet home

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ota yli 50 vuotiasta töihin. Kyllä olen päässyt haastatteluun asti jos en ole missään ikääni ilmoittanut, mutta siihen loppuu. Eli ammattitaito ja kokemus riittää, mutta se ikä jolle en voi mitään 

Vierailija
244/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars muuttamaan!

Kukaan normaalijärkinen ei muuta jonkin osa-aikaisen siivoustyön tai mäkkärin kassan takia.

Vierailija
245/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars muuttamaan!

Kukaan normaalijärkinen ei muuta jonkin osa-aikaisen siivoustyön tai mäkkärin kassan takia.

Jatkuvasti valtavat määrät ihmisiä muuttaa työ- ja opiskelupaikkojen luo. Tuet vain pois niiltä prinsessoilta, jotka ovat muka liian hyviä siihen.

Vierailija
246/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars muuttamaan!

Jatkuvasti valtavat määrät ihmisiä muuttaa työ- ja opiskelupaikkojen luo. Tuet vain pois niiltä prinsessoilta, jotka ovat muka liian hyviä siihen.

Kukaan perheellinen ei muuta ja jätä lapsia. Minä prinsessa olen entinen laitoshuoltaja ja tukeni on pelkkä työmarkkinatuki. Perheeni on tärkeämpi kun mikään työ. 

Vierailija
247/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee töitä diagnosoimattomien mielenterveysongelmaisten kanssa, jotka myös kusi_päinä ja kiusaajina tunnetaan. Niitä on nyt vallassa hallituksessa asti. Ruotsista itään on alue, jossa ei töitä kannata tehdä. Sori tästä, ei mulla muuta.

Vierailija
248/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars muuttamaan!

Hae apua noihin mielenterveysongelmiisi, oikeasti.

Vierailija
249/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan perheellinen ei muuta ja jätä lapsia. Minä prinsessa olen entinen laitoshuoltaja ja tukeni on pelkkä työmarkkinatuki. Perheeni on tärkeämpi kun mikään työ. 

Perheellisen ensimmäinen velvollisuus on elättää perheensä. Ovat näköjään tukiaiset turhan hyvät, kun voit laiminlyödä sen tahallisesti.

Vierailija
250/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars muuttamaan!

Olen eri, mutta minustakaan osa-aikaisen tai määräaikaisen työn vuoksi ei pidä muuttaa. Toki kannattaa katsoa tuo määräaikainen jos hyvä työ ja palkka, että saisiko työpaikkakunnalta jonkun asunnon edullisesti. Ja jos muu perhe jää toiselle paikkakunnalle, asunnosta saa verovähennyksen.

Vierailija
251/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars muuttamaan!

Mars hourulaan!

Vierailija
252/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheellisen ensimmäinen velvollisuus on elättää perheensä. Ovat näköjään tukiaiset turhan hyvät, kun voit laiminlyödä sen tahallisesti.

Käy nyt oikeasti tarkistuttamassa se pääkoppasi. Siinä sulle velvollisuus.

Vierailija
253/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koulutettuja niin vaan oteta perusduuneihin (ajatellaan, että tämä lähtee heti, kun oma ala taas työllistää, kannattavampaa palkata joku "koulutus-/työtaustaltaan sopivampi"). Olen miettinyt opiskelua, mutta vielä en ole keksinyt mikä ala olisi (hoitoalalle musta ei oo).

Kun tukia lasketaan tarpeeksi, hoitoala alkaa kiinnostaa.

Menisin ihan koska vaan hoitoalalle, JOS ei tarvisi ottaa mitään rokote-piikkejä. En halua ottaa mitään nuhaan, jäykkäkouristukseen tms..

Onko nämä vielä edes pakollisia? koska olen ajatellut paljon viimeaikoina hakeutuvani tuonne opiskelmaan hoitajaksi.

Sellainen tekosyy sitten järjestyi kätevästi. Voi taas viettää enemmän aikaa lähiöpaarissa.

Ei ole tekosyy. Juurihan sanoin että olen aikomassa hakea hoitajaksi opiskelemaan. Ainoa asia mikä on mietityttänyt, on tuo rokotukset jne jne.. Jos pääsen työllistymään alalle ilman pakollisia piikkejä, niin aion hakeutua kyllä.

Siksi sitä täällä kysyin, koska täällä on varmasti tyyppejä, jotka työskentelevät hoitoalalla ja tietävät miten asiat siellä menee.

Vierailija
254/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se työmarkkinatuki todella hyvä, 595e. Laiminlöin tahallisesti velvollisuuteni kun en jätä lapsiani? Lapset tarvitse minua kotona joten en todellakaan ole muuttamassa yhtään mihinkään. Menen kyllä töihin heti kun sopiva paikka aukeaa ja minut sinne valitaan. Mutta pois en muuta.

Vierailija
255/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat on kokopäivätöissä, niin se no käytännössä vapaata kasvatusta lapsille. Kukaan ei kasvata heitä tai valvo mitä lapset tekevät.

Meillä on vapaa kasvatus, koska vuokraa ei voi maksaa yhden palkalla.

Lapset saa tehdä mitä tekee ja heillä on paljon monikultuurisia lapsia kavereina. Meillä nuoret käyttää englantia ja arabiaa slangina.

Mitään perinteitä ei käytännössä voi lapsille siirtää. Vain viikonloput on aikaa, muta sekin menee töistä toipumiseen.

Taloustilanne ja ostovoima ajaa lastemme kasvatuksen vapaaaksi ja he oppivat liberaaleiksi maailmankatsomukseltaan.

Vierailija
256/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä työtä voisin tehdä. Esimerkiksi jalkani eivät kestä seisomatyötä ja luonteeni on aivan liian äkkipikainen niin ettei minusta ole asiakaspalvelutyöhön. Koulutustakaan ei ole eikä ajokorttia.

Vierailija
257/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mars muuttamaan!

Entäs jos ei ole yhtään ylimääräistä rahaa? Muuttaminen maksaa.

Vierailija
258/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ota yli 50 vuotiasta töihin. Kyllä olen päässyt haastatteluun asti jos en ole missään ikääni ilmoittanut, mutta siihen loppuu. Eli ammattitaito ja kokemus riittää, mutta se ikä jolle en voi mitään 

Jos on nätti ja pitänyt itsestään ja ulkonäöstään huolta, niin varmasti ottavat töihin. Ajattele jos joku Jennifer Lopezin näköinen tulisi haastatteluun, sehän on viisikymppinen.

Vierailija
259/324 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen V...tus työelämää kohtaan - olen tarpeekseni kokenut.

Vierailija
260/324 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukumassa työttömiä sinun ylimielinen typerys palastaa sinu häpee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän