Työtön mikä on sinun syy työttömyydelle?
Miksi sinä siis olet työtön? Tekosyyksi ei käy se että ei töitä löydy koska avoimia työpaikkoja on ja on myös sellaisia työpaikkoja mihin ei vaadita koulutusta sekä on oppisopimus paikkoja. Opiskelu uuteen ammattiin on myös mahdollinen.
Kommentit (324)
Vierailija kirjoitti:
Avoimia työpaikkoja 11331, katsoin just, ja työttömiä 229 000. Hyvin mahdutaan noihin avoimiin työpaikkoihin.
Syy työttömyyteeni on, ei ole palkan maksajaa.
Oman alan firmat alueeltasi googleen ja ala soitella. Niin minäkin tein ja pääsin töihin. Läheskään kaikki ei ilmoita avoimia työpaikkoja te-toimiston sivuilla.
Nyt kun jatkuvasti potkitaan ihmisiä pihalle töistä, niin missä työpaikat? Tosi hyviä tyyppejä on saanut kenkää ja tasan tarkkaan yrittävät työllistyä ja toivon heille kaikkea parasta. Heillä voi olla asuntolainoja maksettavana, perheitä elätettävänä. Lopettakaa tuo työttömien haukkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ei ole yhtään ylimääräistä rahaa? Muuttaminen maksaa.
Mitä se maksaa, että menet tien reunaan peukalo pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se työmarkkinatuki todella hyvä, 595e. Laiminlöin tahallisesti velvollisuuteni kun en jätä lapsiani? Lapset tarvitse minua kotona joten en todellakaan ole muuttamassa yhtään mihinkään. Menen kyllä töihin heti kun sopiva paikka aukeaa ja minut sinne valitaan. Mutta pois en muuta.
Ei ole kiellettyä ottaa lapsia mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä työtä voisin tehdä. Esimerkiksi jalkani eivät kestä seisomatyötä ja luonteeni on aivan liian äkkipikainen niin ettei minusta ole asiakaspalvelutyöhön. Koulutustakaan ei ole eikä ajokorttia.
Aloita muuttamalla luonnettasi.
Irtisanouduin työstäni 5v jälkeen, koska en saanut naista. En halua olla rahoittamassa jännisten muksujen elämää.
Mitä sinä jankkaaja sanot heille, jotka saavat tänä syksynä potkuja hyvistä työpaikoista? Mikä on oma tilanteesi? Eikö elämä voi yllättää sinua?
Takana työvuosia 35 kpl, koko osasto lakkautettiin. Ikää sen verran etten ole päässyt edes haastatteluun mihinkään, kokemusta löytyy kyllä.
En tiedä. Sen kun joku kertoisi, miksi minua ei kutsuta edes työhaastatteluihin. Koulutusta on, ja osaamistakin oli ainakin vielä silloin, kun viimeksi töissä olin. En vain enää kelpaa, mutta syytä tähän ei kukaan koskaan suostu kertomaan. Usein käy vielä niin, että sama paikka tulee auki uudestaan heti sen jälkeen, kun minulle on ilmoitettu, ettei minua valittu haastatteluun.
Vierailija kirjoitti:
Takana työvuosia 35 kpl, koko osasto lakkautettiin. Ikää sen verran etten ole päässyt edes haastatteluun mihinkään, kokemusta löytyy kyllä.
Olitteko kovin hyviä työntekijöitä, kun osastonne kerran lakkautettiin?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Sen kun joku kertoisi, miksi minua ei kutsuta edes työhaastatteluihin. Koulutusta on, ja osaamistakin oli ainakin vielä silloin, kun viimeksi töissä olin. En vain enää kelpaa, mutta syytä tähän ei kukaan koskaan suostu kertomaan. Usein käy vielä niin, että sama paikka tulee auki uudestaan heti sen jälkeen, kun minulle on ilmoitettu, ettei minua valittu haastatteluun.
Etkö todellakaan keksi mitään tapaa kehittää itseäsi? Silloin on syytä parantaa ainakin itsetuntemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö todellakaan keksi mitään tapaa kehittää itseäsi? Silloin on syytä parantaa ainakin itsetuntemusta.
Jankkaaja vauhdissa😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä jankkaaja sanot heille, jotka saavat tänä syksynä potkuja hyvistä työpaikoista? Mikä on oma tilanteesi? Eikö elämä voi yllättää sinua?
Vaikkapa eläkeläiset ja työvoimapula-aloilla työskentelevät ovat hyvin turvassa työttömyydeltä.
"Potkulaki on käsittelyssä."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1bc5a9d0-ce8d-4355-a05a-447ad9aaf…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitteko kovin hyviä työntekijöitä, kun osastonne kerran lakkautettiin?
Millainen mahdat itse olla?
Eipä kiinnosta,ei ole kiinnostanut vuosiin..
"Verohallinto jakaa potkuja ja palkkaa väkeä yhtä aikaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkaaja vauhdissa😂
Pahoittelen, jos olen sanonut tuon kommentin moneen kertaan. En kyllä itse muista.
Ikä, 62v. Osaamista ja ammattitaitoa löytyy.