Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla käy kotisiivooja, mitä hän tekee ja millainen koti teillä on?

Vierailija
12.09.2008 |

Meillä on tavallinen lapsiperheen (sekainen) koti, jossa imuroidaan kerran viikossa tai useammin jos jaksetaan ja on tarvetta. Lattioita ei pestä usein. Kaapit on ihan ok kunnossa.

Tuntuu oudolta ajatus, että joku tulisi meille siivoamaan. Silti ajatus kiehtoo varsinkin nyt, kun palasin työelämään eikä aikaa ole läheskään niin paljon kuin kotiäitivuosina.

Haluaisinkin nyt kysyä teiltä, joilla kotisiivooja käy, kokemuksia asiasta!

Valmistaudutteko jotenkin siivoojan tuloon esim järjestelemällä paikat?

Mitä siivooja teillä tekee? Imuroi? Tiskit? Ikkunoiden pesu? Järjestely?

Millaista jälkeä tulee? Siivoaako siivooja omilla välineillään vai teidän?

Mistä olette siivoojan löytäneet ja maksetaanko hänelle palkka kerran kk:ssa vai miten?

Kaikki tieto kiinnostaa! Kiitos etukäteen!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti (vain) 90 neliötä, mutta kaksi ehtiväistä, alle kouluikäistä lasta, työssäkäyvät vanhemmat. Siivooja käy kahden viikon välein, on kerrallaan 2 ja puoli tuntia.

Joskus syyllisyys iskee, koska itse teen myös lyhennettyä työaikaa eli ehtisin kyllä siivota, mutta... Tykkään itse asiassa siivoamisesta ja olen opiskeluaikana tehnyt sitä myös kesäaikaan. Vauvavuodet olivat niin rankat, uuvahdin itse täysin ja parisuhdekin oli lähes katketa, joten nyt huilaan hyvällä omalla tunnolla. Perhe selvisi ja pysyi kasassa!

Meillä kävi muutama eri yrittäjä arvioimassa kotimme siivousajan tarpeen. Yksi myös koesiivosi sen. Tähän työhön emme olleet tyytyväisiä, joku yrittäjä ei koskaan ottanut yhteyttä käyntinsä jälkeen (valitti että on liikaa asiakkaita). Kun löysimme nykyisen siivoojan, olemme olleet oikein tyytyväisiä. Ei työn jälki rehelisesti sanottuna ole yhtä hyvä kuin jos itse jynssäisin, mutta on täytynyt itsekin höllentää lattioiden ja listojen nuolemista.

Suosittelen tätä paljon! Emme ole superrikkaita (kertoo jo tuo rivitaloasunnon pienehkö kokokin varmaan jotain) ja tämä raha (150 euroa kuukaudessa) tuntuu budjetissa, mutta huonompaankin voisi rahansa käyttää!

Vierailija
22/22 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis meille joilla kaksi siivoojaa yht 10h/vko?

Kyllä vaan, emme maksa per siivooja tuota 30e/h mutta yhteensä kaikkine kuluineen kyllä lähes.

JA saammehan verovähennykset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän