Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi ketjua jo poistettu: Sossuja pakoon muuttavat?

Vierailija
25.10.2024 |

Miksi ketju aina poistetaan? Eikö saa keskustella tästä ilmiöstä? Vai kävikö joku kirjoittamassa sinne jotain epäsopivaa?

Taitavat modet olla itse nöitä vuoden välein muuttajia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa mitä sinne tuli?

Vierailija
2/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poistetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu?

Vierailija
4/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kommentoida kun en tiedä,mikä oli alkuperäinen ketju,mutta itse olen muuttanut tähänastisesta elämässäni jo lähemmäs sata kertaa ja ikää on 43, lapsen kanssa ja ilman Mikä oli siis ongelma? Maastamuuttoa todellakin ymmärrän lastensuojelun ollessa kyseessä,mutta mitä tämä alkuperäinen muuttokeskustelu siis koski?

Vierailija
5/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimitä aihetta sossu shoppailuksi. Koulu shoppailusta saa keskustella.

Vierailija
6/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan ilmiötä, jossa huono-osainen (yh)perhe muuttaa vuoden välein noin kuukauden varoitusajalla toiselle paikkakunnalle heti se jälkeen, kun sossut ovat  saaneet esim. koululta tai päiväkodista tai naapureilta tietää perheen ongelmista. Asiakkuus kyllä on siirtynyt paikkakuntien välillä, mutta aina ei nopseasti puututa tai tieto ihan kunnolla siirry. 

Vierailija
7/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei ole yleistä, kun kukaan ei konmentoi

Vierailija
8/9 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Vantaalle kannattaa muuttaa jos haluaa sossua vältellä. Heillä on löysemmät otteet kuin naapurikunnissa ja rahan vähyydestä johtuen asiakkuus lopetetaan helposti. Riittää jos on vähän aikaa perhetyön kanssa tai muuten ottaa vastaan toimia.

Vierailija
9/9 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään kokemuksia tästä ilmiöstä? Olen tavannut työssäni joka vuosi yhden tällaisen perheen, mutta ei tämä taidakaan olla kovin yleistä, kun ei kukaan kommentoi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan