Mitä tekisit jos läheisesi muuttuisi salaliittoteoreetikoksi?
Puhuisi new world orderista, vapaamuurareista, illuminatista, olisi rokote- eliittivastainen.
Kommentit (69)
Mulla on lähisuvussa tuollainen. Mitäpä siinä voi tehdä, ei toisen mt-ongelmaa oikein voi parantaa. Puhutaan muista asioista, ollaan ystävällisissä väleissä.
Lähtisin myyräihmisten matkaan Uranukseen.
Kuuntelisin juttuja mielenkiinnolla ja esittäisin tarkentavia kysymyksiä aiheen tiimoilta.
On tullut huomattua että iso osa noista ns. hörhöjutuista on osoittautunut todeksi myös.
Lyöttäytyisin messiin ja jakaisin hänen kanssaan hyviä linkkejä. Vihdoinkin joku herännyt massahypnoosista. Juhlat pidettäisiin.
Isäni kannattaa Venäjää, pitää Ukrainaa syyllisenä sotaan, puhuu kemikaalivanoista taivaalla, pitää eliittiä ja roomalaiskatolista kirkkoa saatananpalvojina ja johdattelee melkein jokaisen keskustelun näihin asioihin. Oma isä se silti on.
Pistäisin välimatkaa, sillä ei minusta ole purkamaan aivopesun ohjelmointia. Sitä varten on ammattilaiset.
Jos noin ajattelisin niin menisin päälääkäriin.
- n68v -
Exä muuttui ensin Persuksi ja sitten myös salaliittoteoriitikoksi.
Jos on vain joku tuttava, niin kai vain pitäisi tiettyjä puheenaiheita vältellä, mutta eläminen sellaisen kanssa voisi olla haastavaa.
Tsekkaisin sen silmien irikset tarkkaan
Voi olla liskoihminen joka haluaa harhauttaa
Teorioita on erilaisia eri ihmisillä. Olisiko toisella ne samaan suuntaan vai ihan erilaisia tyyliin litteä maa.
Kaipa minä ensin kinaisin sen kanssa, sitten ellei se muuttaisi mieltään, minä varmaan hyväksyisin vaan asian.
Lähipiirissä onkin yksi tuollainen putinisti-antivaksaaja-ilmastokriittinen jne. Olen laittanut pysyväisesti somessa torkkumaan ja pidän muutenkin etäisyyttä, vain pakolliset yhteydenpidot hoidetaan. Näin ovat tehneet kyllä muutkin, ei niitä juttuja jaksa kukaan.
Olisin innoissani ja alkaisin pitää enempi yhteyttä. Puhuttavaa riittäisi.
Selvitäisin mihin juttuihin hän tarkalleen uskoo ja kyseenalaistaisin tarvittaessa. Jos nää "salaliittoteoriat" on tasoa k-rokotteesta kieltäytyminen, korkeassa asemassa olevien pedaririnkien olemassaolo ja se ettei hallituksiin voi luottaa niin oisin vain samoilla linjoilla :D
En mitään,kyllä puhetta varsinkin sitä tyhjänpäiväistä jolla ei ole mitään merkitystä saa suoltaa vaikka hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Isäni kannattaa Venäjää, pitää Ukrainaa syyllisenä sotaan, puhuu kemikaalivanoista taivaalla, pitää eliittiä ja roomalaiskatolista kirkkoa saatananpalvojina ja johdattelee melkein jokaisen keskustelun näihin asioihin. Oma isä se silti on.
Onko isäsi nimi Panu, Eero tai Kalevi?
Vierailija kirjoitti:
Exä muuttui ensin Persuksi ja sitten myös salaliittoteoriitikoksi.
Pointsit exälle. Älä anna katkeruuden olla esteenä itsellesi totuuden etsinnässä.
Huutaisin hallelujaa ulkona ja tekisin ylös kohoavia käsiliikkeitä. Vihdoin. Unelma on toteutunut. Illalla olisi tanssi ja juhla.