Missä on parhaiten toimiva keskussairaalapäivystys? Muutan kyseiselle paikkakunnalle.
Omalla tuppukylän paikkakunnalla ei päivystystä. Tämä on yksi monista syistä miksi muutan muualle. Missä päivystys toimii, se kaupunki saa verorahani tulevaisuudessa. Työni teen etänä, joten tämä ei ole ongelma.
Kommentit (98)
Hämeenlinna. Kanta-Hämeen keskussairaalasta on hyvät kokemukset.
Lopeta se viinanjuonti niin ei tartte olla kokoajan päivytyksessä paikkauttamassa naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä sairaala ole lakkautuslistalla?
Keskikokoiset päivystykset on yleensä hyvätasoisia esim Kouvola, Hämeenlinna, Pori. Näiden tulevaisuus on tosin hyvin avoinna että kauanko näitä ylläpidetään.
Sen takia hakeutuisin jonnekin missä poliittisista syistä päivystys on ja pysyy. Esim Seinäjoki, Vaasa tai Pietarsaari. Pohjanmaa on muutenkin mukavaa aluetta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä sairaala ole lakkautuslistalla?
Ei ole. Päinvastoin, rakennetaan parhaillaan uutta uljasta Assi-sairaalaa, jossa säilyy tehohoidot ja muut valmiudet.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on nyt syynissä koko sairaala, kun niiden pitää alkaa vähentää kulujaan.
Veikkaan Tampereen olevan parhain. Jos muuttaa Lempäälään, on vielä vähän pienempi paikka asustaa, mutta pääsee Tampereen terveyspalvelujan piiriin. Ja ilmeisesti toimivatkin ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Keskikokoiset päivystykset on yleensä hyvätasoisia esim Kouvola, Hämeenlinna, Pori. Näiden tulevaisuus on tosin hyvin avoinna että kauanko näitä ylläpidetään.
Sen takia hakeutuisin jonnekin missä poliittisista syistä päivystys on ja pysyy. Esim Seinäjoki, Vaasa tai Pietarsaari. Pohjanmaa on muutenkin mukavaa aluetta :)
Saako siellä ympärivuorokautista päivystyshoitoa myös suomenkielellä?
Tampere parhain?? Salli mun nauraa. Niin tukossa, kun kaikkien maakuntien sairaat kärrätään Acutaan yöpäivustysten loputtua.
Vierailija kirjoitti:
Tai siis ylipäätään toimiva ympärivuorokautinen päivystys. Saa olla yliopistollinenkin.
Suomessa on viisi yliopistollista sairaalaa. Etsi ihan itse missä ne sijaitsevat.
Vantaa. Tehokasta toimintaa. Sieltä kotiutetaan jos umpilisäke ei ole vielä puhjennut ja kehotetaan tulemaan takaisin kun puhkeaa kotona.
Joo muuta sairaalan viereen, siinä on turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai siis ylipäätään toimiva ympärivuorokautinen päivystys. Saa olla yliopistollinenkin.
Suomessa on viisi yliopistollista sairaalaa. Etsi ihan itse missä ne sijaitsevat.
Kyllä mä tiedän missä ne sijaitsevat ja kysyinkin missä on hyvin toimiva päivystys.
Miksi teidän pitää käydä päivystyksessä? Miten vanhoja olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on nyt syynissä koko sairaala, kun niiden pitää alkaa vähentää kulujaan.
Veikkaan Tampereen olevan parhain. Jos muuttaa Lempäälään, on vielä vähän pienempi paikka asustaa, mutta pääsee Tampereen terveyspalvelujan piiriin. Ja ilmeisesti toimivatkin ihan ok?
Ei, vaan kehysriihessä päätettiin sekä synnytysten, leikkaustoiminnan että tehohoidon säilyvän myös uudessa Assi-sairaalassa. Puhit vanhaa tietoa.
Miksi sä ramppaat päivystyksessä? Eikö sulla ole työterveyshuoltoa?
Huh huh missä allennus lamassa ollaan ja paskotaan ihmisten viimeinen terveys
Miksi päivystys on niin tärkeä? Minulla ikää 48, enkä ikinä ole päivystyksessä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vantaa. Tehokasta toimintaa. Sieltä kotiutetaan jos umpilisäke ei ole vielä puhjennut ja kehotetaan tulemaan takaisin kun puhkeaa kotona.
No tämä vetää vertoja Pohjois-Savon päivystykselle. Vuoda 2 päivää verta ja tule sitten poikkeamaan jos olet vielä elossa.