Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten vidopeliviha on aivan naurettavaa

Vierailija
25.10.2024 |

keneltä se on pois jos mies vapaa-ajallaan huvittelee harmittomasti?

Kommentit (236)

Vierailija
141/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä "liiallisesta pelaamisesta" marisevat naiset ei selvästikään käsitä, että suurin osa peleistä on sellaisia joiden pelaamisessa ei ole mitään järkeä jos niitä pelailisi vain pari-kolme tuntia viikossa kun niiden avoimessa maailmassa saa helposti uppoamaan kymmeniä ja satoja tunteja.

Tuo kuulostaa pahemmanpuoleiselta riippuvuudelta. Ei hyvä.

Kai sullakin jotain sarjamaratooneja on tai vastaavia? Ei hyvä? Kun mitään ei saisi tehdä paria tuntia enempää putkeen.

Normaali ihminen ei tuijota sarjojakaan kymmentä tuntia putkeen (ellei ole kipeänä, jalka poikki tai toipumassa leikkauksesta).

Jos harrastaa mitä tahansa joka vie leijonan osan valveillaoloajasta niin se ei ole parisuhteen eikä varsinkaan perhe-elämän kannalta järkevää ajankäyttöä. Silloin on prioriteetit elämässä pielessä pahasti.

Poikkeus on sitten vaikka pariskunta jossa molemmat pelaa jotain samaa roolipeliä.

Vierailija
142/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jos mies tuijottaisi joka viikonloppu sarjoja 10h putkeen niin en mä näkisi häntä kauhean mielenkiintoisena kumppanina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee? Eihän ne sinun pelaamista seuraa ellet striimaa.

Vierailija
144/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja pelaan, eikä mua haittaa yhtään jos joku mies vihaa pelaamista ja pelejä. Mitä hittoa, mitä se mulle kuuluu? Ei hän olisi sopiva kumppani mulle kuitenkaan, toki kavereita voidaan olla ja paljon kavereissani onkin sekä naisia että miehiä jotka eivät ymmärrä pelaamista ollenkaan. Mut en mä ole kokenut tarvetta pelaamistani perustella heille mitenkään, kuten ei heidänkään tarvitse perustella omia harrastuksiaan mulle.

Vierailija
145/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomiakkojen animeviha on myös totaalisen naurettavaa. M28

Tämä. Manga, anime, vtubettajat, Japanissa matkustelu jne. Kummasti naiset tässä maassa vihaa miehiä, jotka harrastaa harrastuksia, joita naisten aivot ei kykene prosessoimaan.

Saattaapi olla enemmän naisvihastasi kiinni.

Vierailija
146/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen monta suomalaista naista jotka tykkää animesta ja mangasta.

M27

Vierailija
147/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pois yhteisestä ajasta

Tuskin. Kuka edes ottaa tuollaisen miehen ja miten?

Nenä kiinni ruudussa, ei sosiaalisia taitoja, ei liiku kodin ulkopuolella jne.

Haaveilee pelitauoilla aasialaisista naisista ja vtun anime-hahmoista :D muttei ikinä oikeasti uskalla matkustaa sinne.

Kuvittelee Tinder-matchien olevan oikeita aasialausnaidua, vaikka kyse on algoritmin nettiselaimen keräämien evästeiden mukaan  tarjoamista valeprofiileista, joita kuukausipalkkainen henkilökunta ylläpitää.

Vierailija
148/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Manga, anime, vtubettajat, Japanissa matkustelu jne. Kummasti naiset tässä maassa vihaa miehiä, jotka harrastaa harrastuksia, joita naisten aivot ei kykene prosessoimaan.

Ei vihaa. Sinä kuvitteket naisia kiinnostavan tekemisesi. 

Sori, evvk.

Vierailija
149/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Sama täällä! Myös itseni.

N36

Vierailija
150/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette naiset jos mies on dungeon masterina 10 tuntia viikossa yhteisessä kodissa? Sillä tavalla että vieraita tulee joka päivä käymään pelaamaan ja peli kestää parhaimmillaan vuosikymmeniä? Pystytkö nainen hyppäämään mukaan tuohon immersioon?

Meillä on just meneillään miehen ja meidän yhteisten ystävien kesken kanssa kampanja joka on kestänyt kohta jo vuoden verran. Kerran viikossa pelataan meillä.Minä olen dungeon master.

Vierailija
151/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiakat ilmiantaa miesten kommentteja ketjussa! :D Olettepa te kiukkuisia! :DDD M28

Kommenttisi ovat loukkaavia ja solvaavia, siksi ne lähtee.

M27

Vierailija
152/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mitään ajanvietteenä haittaa. Yleensä se vaan on riippuvuus. Videopelien pitäisi olla samanlaista ajanvietettä kuin vaikka telkkarin katselu, eli alle tunti päivässä, eikä joka päivä. Oikea elämä kärsii kun koko elämän viettää pelimaailmassa. Voisihan niitten kavereitten kanssa ihan oikeastikin viettää aikaa. Mutta ei mulle tuntemattomien tekemiset kuulu, sama se onko naapurin Jukka alkoholisti vai peliongelmainen. Ihan turha vaan sitten valittaa ettei naista saa :D

Jos yhtään ymmärrät videopeli harrastusta niin joku tunnin sessio ei ole ollenkaan kiva. Jos haluaa pelata niin kivointa se on kun saa pelata 2-3 tuntia putkeen että saa kunnolla uppoutua hommaan. Ja kun pelaaminen on tämän luonteista niin ei sitä tietenkään joka päivä voi tehdä. Ehkä kerran viikossa olisiko jollekin perheen isälle sopiva määrä jos ajattelee että töissä pitää käydä, arki hoitaa, lapset hoitaa ja viettää aikaa naisensa kanssa. Yhen perheellisen pariskunnan tiiän niin ne on sopinut että kerran kuussa miehellä on päivä kun se vaan pelaa koko päivän kavereiden kanssa, ihan toimivalta järjestelyltä tuokin kuulostaa.

Vierailija
153/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan näin. Itsekin naisena ajattelen että kumppani (ja lapset tietysti jos niitä on) menee aina pelaamisen edelle ja olen läsnä vaikka pelaankin. Ihan sama joudunko vaikka keskeyttämään matsin ja menetän pisteitä, jos toisella on jotain asiaa. Miehillä vaan tuntuu usein olevan sama asenne kuin ketjun aloittajalla siitä että naiset ovat este heidän rakkaimmalle ajanviettotavalleen. Silloin kannattaa pysyä sinkkuna.

Pakostakin tulee asenne että on esteenä jos suoraan sanotaan että pelaaminen yhtään missään määrin on deal breaker :D Kummallahan ne ennakkoluulot siinä kohtaa on?

Ei ole esteenä tuossakaan tapauksessa. Et vain sovi yhteen tuon naisen kanssa. Kannattaa etsiä pelaava nainen.

Plot twist. Mä oon se pelaava nainen. Puhuin pelikavereiden kokemuksista, on annettu pakit ennen ensimmäistäkään tapaamista koska on mainittu että harrastaa pelaamista. Kyllä, silloin se on este kun pelaamisen takia ei anneta mahdollisuutta edes sen suuremmalle tutustumiselle. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
154/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27 vs. M28... Tässä näkyy hyvin ero siinä, miten erilaisia miehiä maailmassa onkaan. Varmaan 99,9% valitsisi lähipiirinsä tämän nuoremman.

Vierailija
155/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jokaisella on mieltymyksensä ja inhokkinsa. Sen takia kannattaakin välttää seuraa, joka vihaa sinulle mielekästä harrastusta, tai jonka harrastuksia itse vihaat

Vierailija
156/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei pelaa ollenkaan mutta minä pelaan sitäkin ahkerammin. Lapsesta asti olen jo pelaillut monella konsolilla ja myöhemmin myös pc:lla. Mulla on oma peliluola jossa sijaitsee kaikki konsolini ja pelini sekä tietokoneeni. Aina kun julkaistaan joku uusi peli jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa saatan kadota tuntikausiksi luolaani pelaamaan. 

Vierailija
157/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pois yhteisestä ajasta

Sanoo nainen someen uppoutuneena.

158/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelaaminen oo huono asia jos se on kohtuullista, mutta jos se menee jatkuvasti parisuhteen edelle niin ehkä kannattaa pysyä sit sinkkuna. Ikävää varsinkin jos molemmat käy töissä/opiskelevat ja sit se yhteinen lyhyt vapaa-aika mikä on päivässä niin menee siihen et toinen pelaa. 

Huom itse olen nainen ja pelaan myös.

Vierailija
159/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan näin. Itsekin naisena ajattelen että kumppani (ja lapset tietysti jos niitä on) menee aina pelaamisen edelle ja olen läsnä vaikka pelaankin. Ihan sama joudunko vaikka keskeyttämään matsin ja menetän pisteitä, jos toisella on jotain asiaa. Miehillä vaan tuntuu usein olevan sama asenne kuin ketjun aloittajalla siitä että naiset ovat este heidän rakkaimmalle ajanviettotavalleen. Silloin kannattaa pysyä sinkkuna.

Pakostakin tulee asenne että on esteenä jos suoraan sanotaan että pelaaminen yhtään missään määrin on deal breaker :D Kummallahan ne ennakkoluulot siinä kohtaa on?

Ei ole esteenä tuossakaan tapauksessa. Et vain sovi yhteen tuon naisen kanssa. Kannattaa etsiä pelaava nainen.

Plot

Jos ei halua pelaavaa miestä, ei sellaista luonnollisesti ota. Turha valittaa muiden naisten "vääristä kriteereistä miehille". Kyllähän esimerkiksi juopponaisellekin yleensä juoppomies kelpaa, vaikka normaali nainen ei juoppomiestä huoli.

Vierailija
160/236 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M27

Todella moni nainen niistä tykkää ja peleistä myös. Joku jo tuossa sanoikin että on täysin eri asia pitää jostain asiasta kuin se että on riippuvainen siitä. Liika on liikaa oli kyse mistä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme