Naisten vidopeliviha on aivan naurettavaa
keneltä se on pois jos mies vapaa-ajallaan huvittelee harmittomasti?
Kommentit (236)
Eiköhän se kumpua jonkinlaisesta narsistisesta kateudesta, kun miehellä on jotain harrastuksia joiden parissa viihtyy ilman naista. Itselle ei tulisi edes mieleen kritisoida tai edes miettiä toisen harrastuksia. Hyvä vain jos löytyy mielenkiinnon kohteita.
Minua ei kiinnosta yhtään, mitä sinkkumiehet tekee vapaa-ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Et oo ikinä puhunut oikealle naiselle? Suurin osa mun tuntemista naisista pelaa itsekin jotain :D
Nimenomaan. Joskus pelataan jopa miehen kanssa, ihan hauskaa sekin.
Mulla vaimo myös pelaa että sikäli onnellinen tilanne. Ei nalkuta. Hyvin rentouttaa työpäivän jälkeen pelailu.
Vierailija kirjoitti:
Et oo ikinä puhunut oikealle naiselle? Suurin osa mun tuntemista naisista pelaa itsekin jotain :D
No tämä :D Meillä pelataan molemmat ja keskimäärin minä enemmän.
Naiset tuppaa olemaan mustasukkaisia sille, että vietät aikaa jonkun pelin äärellä etkä hänen. Ja kokeileppa GTA:ta, missä on hyvännäköisiä isotissisiä misuja niin kiukku laitetta kohtaan on 100% varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuppaa olemaan mustasukkaisia sille, että vietät aikaa jonkun pelin äärellä etkä hänen. Ja kokeileppa GTA:ta, missä on hyvännäköisiä isotissisiä misuja niin kiukku laitetta kohtaan on 100% varmaa.
Meillä se ei ole kiukku vaan raivo. Ihan kuin olisi käynyt vieraissa, kun kerran näki kun tuota pelasin. Ovet paukkui ja hirmuinen mökötys alkoi. Nykyään tuota voi pelata vain kun hän ei ole paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt näitä keskusteluja naisten kanssa ja yleisin mielipide on se, että videopelaaminen itsessään ei ole ongelma. Ongelma siitä tulee silloin, kun ihminen syystä tai toisesta tulee "peliriippuvaiseksi", muita ei huomioida ollenkaan, saatetaan huutaa ja raivota kotona tuon tuostakin.
Noita ihmisiä on paljon, ovat uppoutuneet niin syvälle pelimaailmaan, että unohdetaan käydä suihkussa, päihteetkin kuten alkoholin liikakäyttö tulee kuviohin. Onhan se toki kivaa, kun pikku jurrissa voi kavereiden kanssa pelailla, onko sitä kenenkään muun samassa taloudessa kivaa katsella onkin jo eri asia.
-mies
Hyvä pointti. Pelaaminen on yksi juttu, toinen juttu on se mittakaava jossa sitä tehdään. Tuttavan kumppanihan pelasi yhteisellä lomamatkallakin, ja joo kaveri ei ihan tykännyt kun vaimoke lähetetään yksinään syömään "koska pelissä nyt on hyvä paikka kesken". Pelata saa, mutta jos pelaaminen alkaa häiritä sun elämää, niin se voi olla ongelmallista.
Pelit tarjoaa niin mukavaa mielikuvitusjumppaa ja jatkuvaa dopamiini virtaa. Etenkin kun pelaa brouskien kanssa niin siinä syntyy veljeyden kilta. Jos partyssä on esim nainen mukana niin se dynamiikka menee heti rikki. Monilla miehillähän on ns mancave/peliluola mihin vetäydytään piiloon naisen luonta missä voi rentoutua. Naisten kanssa voi olla vaikea rentoutua. Yhteinen aika naisen kanssa tarkoittaa usein sitä että nainen istuu sohvalla ja räplää kännykkää ja katsoo tiktokista jotain heilumistanssi videoita missä vatkataan persettä ja miehen pitää istua siinä vieressä kun voisi olla hiomassa buildia ja farmaamassa.
Minä inhoan syvästi kaikkia noita pelikoneita. Miehen kanssa ollaan sitä ikäluokkaa, joka ei pelaamaan oppinut, mutta laitteet tulivat meidän lastemme lapsuudessa. Sitä vääntämistä ja kiukkuamista, mitä pelikoneiden takia oli, en kaipaa lainkaan. Täysiä turhakkeita ja aikuiset ihmisetkin vielä viitsivät tuollaiseen roskaan aikaansa käyttää. Aivan älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Videopelien pitäisi olla samanlaista ajanvietettä kuin vaikka telkkarin katselu, eli alle tunti päivässä, eikä joka päivä.
Kun kyse on esi-teineistä, niin juu.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kumpua jonkinlaisesta narsistisesta kateudesta, kun miehellä on jotain harrastuksia joiden parissa viihtyy ilman naista. Itselle ei tulisi edes mieleen kritisoida tai edes miettiä toisen harrastuksia. Hyvä vain jos löytyy mielenkiinnon kohteita.
Tämähän se on syynä. Naisen valta mieheen on seksuaalista ja tällä mitataan naisen arvo yhteiskunnan silmissä. Jos mies hankkii virikkeensä mielummin peleistä, naisen arvo romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videopelien pitäisi olla samanlaista ajanvietettä kuin vaikka telkkarin katselu, eli alle tunti päivässä, eikä joka päivä.
Kun kyse on esi-teineistä, niin juu.
Niin että aikuiset kypsät ihmiset tuijottaa ruutuja 8h päivässä vai? Esiteiniltä ymmärtää vielä itsekurin puutteen
Okei, mä olen kyllä opettanut mun miehen pelaamaan. Itse olen pelannut aina, ja monta vuotta siihen meni että sain miehestä pelikaverin co-oppeihin
Naisia ketuttaa kun ei binäärileffat ei kiinnosta ja ilmaisia illallisia pitäisi saada. Feministisen tasa-arvon perusteella.
No mutta.. maksakaa ite paskanne mä lähden talveksi pois.
Vierailija kirjoitti:
No LOL. Et ole tainnut oikeaa naista tavatakaan ruudun ulkopuolella? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on syynä. Naisen valta mieheen on seksuaalista ja tällä mitataan naisen arvo yhteiskunnan silmissä. Jos mies hankkii virikkeensä mielummin peleistä, naisen arvo romahtaa.
Miksi tää ei nyt mene yhtään yhteen sen kanssa, että nuoret naiset on vapaaehtoisesti sinkkuja ja miehet itkee kun naiset ei huoli