Naisten vidopeliviha on aivan naurettavaa
keneltä se on pois jos mies vapaa-ajallaan huvittelee harmittomasti?
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kumpua jonkinlaisesta narsistisesta kateudesta, kun miehellä on jotain harrastuksia joiden parissa viihtyy ilman naista. Itselle ei tulisi edes mieleen kritisoida tai edes miettiä toisen harrastuksia. Hyvä vain jos löytyy mielenkiinnon kohteita.
Joillakin ihmisillä harrastus saa ylettömät mittasuhteet. Kaikki vapaa-aika ja kaikki laskujen jälkeen jäävät rahat menevät harrastukseen. Elämään ei mahdu mitään muuta. Jos kuviossa on mukana tyttöystävä, vaimo tai pieniä lapsia, siinä tulee pian ongelmia. Tiedän yhden miehen, joka hermostui todella, kun uusi naisystävä istui tuntikausia koneella aina,kun he tapasivat. Itsekin nettiä paljon käyttävä mies totesi, että liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan syvästi kaikkia noita pelikoneita. Miehen kanssa ollaan sitä ikäluokkaa, joka ei pelaamaan oppinut, mutta laitteet tulivat meidän lastemme lapsuudessa. Sitä vääntämistä ja kiukkuamista, mitä pelikoneiden takia oli, en kaipaa lainkaan. Täysiä turhakkeita ja aikuiset ihmisetkin vielä viitsivät tuollaiseen roskaan aikaansa käyttää. Aivan älytöntä.
Aivan, onhan se ehdottomasti järkevämpää ja kehittävämpää käyttää aikansa tuijottaen esimerkiksi Salkkareita, Putousta tai Vauva-foorumia.
En minä pelejä vihaa, pelaan itsekin välillä. Kivaa ajanvietettä.
Vihaan sitä, että mies pelaa kaiken vapaa-aikansa. Jos koittaa hänelle puhua, niin örisee ja huutaa, että ei saa häiritä. Ei seksiä, ei mitään kuukausiin. Nyt on ollut kaksi viikkoa kotona "sairaana", eli siis töistä pois parilla eri diagnoosilla, ja pelannut 16h päivästä joka päivä.
Jos saa potkut tuon pelaamisen takia, niin minä lähden myös. Pääsisiköhän katkolle tällaisen riippuvuuden vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Muakaan ei pelaaminen itsessään häiritse, vaan siihen liittyvät lieveilmiöt. Annetaan ymmärtää, että naiset olisivat huonoja tai vääränlaisia, kun eivät ole samanlaisia kuin peleissä/aikuisviihteessä. Sitten aletaan halveksia tai jopa vihata naisia. Yleensä näihin incel-touhuihin liittyy nimenomaan tietokoneen tuijottelu tuntikausia päivässä (tai yössä).
Mitä että? Onko tällaisia aikuisia miehiä olemassa ketkä tosissaan vertaisivat oikeita naisia videopelihahmoihin...? Tuollainen mies lentäisi kuin leppäkeihäs ihan pelkästään siitä syystä että on tyhmä kuin saapas :D Voi apua.
Siinä vaiheessa paheksun kun 4v kuvailee hyvin tarkkaan mimmoista tappopeliä iskä on pelannut. Samaten kun päiväkoti-ikäinen kertoo pelanneensa gta:ta ja iskä antoi siihen luvan.
t. Päiväkodissa töissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä "liiallisesta pelaamisesta" marisevat naiset ei selvästikään käsitä, että suurin osa peleistä on sellaisia joiden pelaamisessa ei ole mitään järkeä jos niitä pelailisi vain pari-kolme tuntia viikossa kun niiden avoimessa maailmassa saa helposti uppoamaan kymmeniä ja satoja tunteja.
Hmm.. mä kysyn toisinpäin. Miksi olet parisuhteessa jos oikeasti haluat pelata kymmeniä tai satoja tunteja? Tarkoitan että kysehän on omasta valinnasta ja voi olla että parisuhteessa se kumppani oletti että vietät joskus senkin kanssa aikaa etkä vain pelaa. Jos pelaaminen on niin tärkeää, niin miksi hankkia puoliso katsomaan kun pelaat? Sä haluat nyt istua kahdella tuolilla ja se on hankalaa.
Siksi just kannattaakin hommata myös pelaava kumppani joka pelaa samanlaisia pelejä niin voi pelata yhdessä, siinä sitä ajanviettoa. Tässä asiassa vastakohdat ei todellakaan toimi yhteen.
Mä en tiennyt edes että naiset vihaa miehiä jotka pelaa videopelejä. Mä pelaan lähes joka päivä videopelejä. Töistä kun tulen kotiin,käyn suihkussa ja syön jonka jälkeen pelaan siihen asti kunnes käyn nukkumaan.
Mitä pahaa tuossa muka on naisten mielestä?
M32
Vierailija kirjoitti:
Tästä "liiallisesta pelaamisesta" marisevat naiset ei selvästikään käsitä, että suurin osa peleistä on sellaisia joiden pelaamisessa ei ole mitään järkeä jos niitä pelailisi vain pari-kolme tuntia viikossa kun niiden avoimessa maailmassa saa helposti uppoamaan kymmeniä ja satoja tunteja.
Tuo kuulostaa pahemmanpuoleiselta riippuvuudelta. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siis kannattaisi hankkia joku terveellisempi, järkevämpi, kehittävämpi ja pitkällä tähtäimellä mukavampi harrastus
Nämä on kaikki makuasioita mikä kenestäkin on kehittävämpää ja järkevämpää. Sinun harrastuksesi ei välttämättä ole kehittäviä ja järkeviä minusta.
Vierailija kirjoitti:
En minä pelejä vihaa, pelaan itsekin välillä. Kivaa ajanvietettä.
Vihaan sitä, että mies pelaa kaiken vapaa-aikansa. Jos koittaa hänelle puhua, niin örisee ja huutaa, että ei saa häiritä. Ei seksiä, ei mitään kuukausiin. Nyt on ollut kaksi viikkoa kotona "sairaana", eli siis töistä pois parilla eri diagnoosilla, ja pelannut 16h päivästä joka päivä.
Jos saa potkut tuon pelaamisen takia, niin minä lähden myös. Pääsisiköhän katkolle tällaisen riippuvuuden vuoksi?
Joo, en katselisi tuollaista viikkoakaan. Ja olen itsekin pelaava nainen jolla voi vaikka 8h vapaapäivästä mennä pelaamiseen jos on oikein hyvä uusi peli kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videopelien pitäisi olla samanlaista ajanvietettä kuin vaikka telkkarin katselu, eli alle tunti päivässä, eikä joka päivä.
Kun kyse on esi-teineistä, niin juu.
Niin että aikuiset kypsät ihmiset tuijottaa ruutuja 8h päivässä vai? Esiteiniltä ymmärtää vielä itsekurin puutteen
Kyllä.
t: Toimistotyöläinen
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen et täälä meuhkaa nyt kada addikteja jotka ei suostu kohtaan ongelmaansa ja mieluummin syyttävät naisia.
Me saadaan äijät pelata ihan mitä tykätään eikä kukaan kato vinoon kunhan se ei tuhoa meidän muuta elämää ja estä hoitamasta velvollisuuksia.
Kun noi ehdot täyttyy kukaan ei välitä.
Sen verran voisin lisätä että ei kannata latoa lautaselleen enempää kun jaksaa syödä, minulla esim on lapsi ja perheeseen liittyviä velvollisuuksia niin paljon että käytännössä se tekee minusta juurikin semmosen tunnin pari päivässä pelaavan.
Jos omalla prioriteettilistalla ne pelit menee kaiken muun edelle niin ottakaa se huomioon, olkaa yksin, älkää tehkö lapsia, olkaa työttömiä jne.
Kyllä siinä sitten kelpaa farmata kun kukaan ei huomais viikkoihin vaikka kuolis.
Se ei ole naisten vika, se on jokaisen henkilökohtainen valinta, minä suosittelen kultaista keskitietä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiennyt edes että naiset vihaa miehiä jotka pelaa videopelejä. Mä pelaan lähes joka päivä videopelejä. Töistä kun tulen kotiin,käyn suihkussa ja syön jonka jälkeen pelaan siihen asti kunnes käyn nukkumaan.
M32
No mitä se sinun vaimo tuohon sinun pelaamiseen sanoo? Joutuuko se yksn hoitamaan kotityöt ja lapset? Et ole kummoinen aviomies ja isä.
Vierailija kirjoitti:
Muakaan ei pelaaminen itsessään häiritse, vaan siihen liittyvät lieveilmiöt. Annetaan ymmärtää, että naiset olisivat huonoja tai vääränlaisia, kun eivät ole samanlaisia kuin peleissä/aikuisviihteessä. Sitten aletaan halveksia tai jopa vihata naisia. Yleensä näihin incel-touhuihin liittyy nimenomaan tietokoneen tuijottelu tuntikausia päivässä (tai yössä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuulostaa pahemmanpuoleiselta riippuvuudelta. Ei hyvä.
Kai sullakin jotain sarjamaratooneja on tai vastaavia? Ei hyvä? Kun mitään ei saisi tehdä paria tuntia enempää putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuppaa olemaan mustasukkaisia sille, että vietät aikaa jonkun pelin äärellä etkä hänen. Ja kokeileppa GTA:ta, missä on hyvännäköisiä isotissisiä misuja niin kiukku laitetta kohtaan on 100% varmaa.
Tälle naurahdin ääneen. Sen lisäksi, että koko väite on yksinkertaisesti typerä, niin Rockstarin peleissä jos missä on naisia, jotka eivät ole niitä saman muotin hahmoja, vaan videopelistandardeilla jopa karujakin muijia ulkonäöllisesti.
Jos joku sun ex (epäilen kyllä suuresti, että sellaista ihmettä kuin tyttöystävä olet kokenut) on vaikuttanut mustikselta sun pelihahmoja kohtaan tuntemasta innokkuudesta, niin voi hyvinkin olla, että kyseessä on huvitus siitä, että olet niin innokas pikselitissejä kohtaan. Aikamoinen turn-off nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siis kannattaisi hankkia joku terveellisempi, järkevämpi, kehittävämpi ja pitkällä tähtäimellä mukavampi harrastus
Nämä on kaikki makuasioita mikä kenestäkin on kehittävämpää ja järkevämpää. Sinun harrastuksesi ei välttämättä ole kehittäviä ja järkeviä minusta.
Harrastatko mitään muuta kuin pelaamista?
Vierailija kirjoitti:
M32
Tässähän se jännä juttu onkin, että naiset kokevat oikeudekseen valittaa pelaamisesta, mutta naisten omat harrastukset ovat sellaisia mitä ei missään nimessä saa haukkua. Enkä ole edes tietoinen että miehillä olisi joku naisten tietty harrastus samalla lailla "bannilistalla".
Vierailija kirjoitti:
M32
Eikä vihaa mitenkään yleisesti. Kyse on vaan siitä että naiset ovat keskenään erilaisia, kuten miehetkin. Jotkut miehetkin vihaa vaikkapa sitä että naisella on koiria, koska niihin menee liikaa aikaa eikä sitä jää miehelle. Tai jos nainen selaa kännykkää koko illan nukkumaanmenoon asti niin se vaan on monen miehen mielestä tylsää. Siksi kannattaa hankkia kumppani jolla on suht samanlaiset tavat käyttää aikaa. Mä pelaan myös lähes joka päivä, ja siksi tulenkin parhaiten toimeen miehen kanssa joka pelaa myös. Naiselle joka ei pelaa, sopii parhaiten mies joka ei myöskään pelaa ainakaan ylenmäärin.
Ihan sama mutta vois käydä pesulla ennen kuin lähtee ihmisten ilmoille. Sekä joskus ajaa parran ja leikkauttaa tukkansa.