Naisten vidopeliviha on aivan naurettavaa
keneltä se on pois jos mies vapaa-ajallaan huvittelee harmittomasti?
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
Et oo ikinä puhunut oikealle naiselle? Suurin osa mun tuntemista naisista pelaa itsekin jotain :D
👧valkoroskanaisista joo n
Ymmärrän naisia ihan täysin jos heidän miehensä tai poikansa alkaa pelata World of Warcraftia, se kun on aivan tällaista. Toisaalta se on varma keino varmistaa että poika on neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä "liiallisesta pelaamisesta" marisevat naiset ei selvästikään käsitä, että suurin osa peleistä on sellaisia joiden pelaamisessa ei ole mitään järkeä jos niitä pelailisi vain pari-kolme tuntia viikossa kun niiden avoimessa maailmassa saa helposti uppoamaan kymmeniä ja satoja tunteja.
Käsitän hyvin. Kyse on vain siitä haluaako nainen sellaisen miehen joka upottaa kymmeniä ja satoja tunteja pelimaailmaan. Itelleni ihan sama kun pelaan itsekin mutta ymmärrän hyvin jos ihminen joka ei itse pelaa, ei halua seurustella paljon pelaavan kanssa vaan jonkun josta on paremmin seuraa.
Aloittelijan tuntimääriä. Mulla tulee yhdelle tietylle pelille 1000 tuntia per vuosi. Ja kyllä, olen parisuhteessa sekä kokopäivätöissä. Tavattiin kumppanin kanssa kyseisen pelin kautta. Olen siis nainen. Vietetään yhdessä sekä kavereiden kanssa aikaa pelaten, sekä tehdään myös muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videopelien pitäisi olla samanlaista ajanvietettä kuin vaikka telkkarin katselu, eli alle tunti päivässä, eikä joka päivä.
Kun kyse on esi-teineistä, niin juu.
Niin että aikuiset kypsät ihmiset tuijottaa ruutuja 8h päivässä vai? Esiteiniltä ymmärtää vielä itsekurin puutteen
Kuka puhui mistään 8h:sta ?
Koska noilta itseltään puuttuu täysin se suhteellisuuden taju. Jos mies pelaa, on hän automaattisesti peliriippuvainen aika hemmetin monen naisen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
word bro ! bitches ain't shit.
Dr. Dre linjoilla?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämmönen tapaus joka ei tajua että on sekä miehiä ja naisia jotka pelaavat, ja onsekä miehiä ja naisia jotka eivät pelaa, sekä on miehiä ja naisia jotka vihaavat pelejä ja halveksivat niitä pelaavia.
Useimmiten ne pelaamista vihaavat miehet eivät valita asiasta joka ikisellä palstalla. Naiset puolestaan...
Parempi kai se olisi tunti-pari viettää vaikka pelaten kuin esim. tämän foorumin selaamiseen, puhumattakaan jostain passiivisesta töllön tuijotuksesta. Olisi edes jotain pientä aivotoimintaakin ehkä.
Mutta joo, on kyllä monet pelit sellaisia, että niihin menisi järjettömiä määriä aikaa, jos alkaisi kunnolla pelaamaan. Ja kun sitten kuitenkin näin vanhempana ukkelina tulee pelattua vain muutama tunteroinen muutaman kerran kuussa, niin eihän sitä enää seuraavalla kerralla muista mitä siellä pelissä oli viimeksi meneillään, ja mitä toimintoja oli missäkin näppäimessä.
No, ei kai siinä, kiva kai se joskus on vähän pelaillakin, mieluiten jotain sellaista mitä pystyy ihan tuosta vaan äkkiä räpläilemään ilman suurempaa perehtymistä. Eipä tuota ole vaimokaan paheksunut vaikka ei itse pelaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän naisia ihan täysin jos heidän miehensä tai poikansa alkaa pelata World of Warcraftia, se kun on aivan tällaista. Toisaalta se on varma keino varmistaa että poika on neitsyt.
Jännät on sun mielikuvat, kaikki mun tuntemat wowin pelaajat ovat parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuppaa olemaan mustasukkaisia sille, että vietät aikaa jonkun pelin äärellä etkä hänen. Ja kokeileppa GTA:ta, missä on hyvännäköisiä isotissisiä misuja niin kiukku laitetta kohtaan on 100% varmaa.
Meillä se ei ole kiukku vaan raivo. Ihan kuin olisi käynyt vieraissa, kun kerran näki kun tuota pelasin. Ovet paukkui ja hirmuinen mökötys alkoi. Nykyään tuota voi pelata vain kun hän ei ole paikalla.
Hyvänen aika, mikset eroa tuosta? Tyhmää jatkaa noin huonossa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pelaaminen ketään haittaa vaan se aika mikä siihen käytetään. Harrastuksia saa ja pitääkin olla, kunhan niihin ei uppoa ihan koko vapaa-aika. Oli se sitten pelaamista tai vaikkapa hiihtoa.
Silti miehen harrastukset pitää aika usein hyväksyttää erikseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuppaa olemaan mustasukkaisia sille, että vietät aikaa jonkun pelin äärellä etkä hänen. Ja kokeileppa GTA:ta, missä on hyvännäköisiä isotissisiä misuja niin kiukku laitetta kohtaan on 100% varmaa.
Näytin tän kommentin mun miehelle ja alettiin molemmat nauramaan. Mikä ihmeen jonne pitää olla että kiihottuu jostain isotissisistä pelihahmoista ja kuvittelee että naiset ovat niille mustasukkaisia.
Miten säälittävä pitää olla, että haluaa väkisin määrätä, mihin toinen aikansa käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kumpua jonkinlaisesta narsistisesta kateudesta, kun miehellä on jotain harrastuksia joiden parissa viihtyy ilman naista. Itselle ei tulisi edes mieleen kritisoida tai edes miettiä toisen harrastuksia. Hyvä vain jos löytyy mielenkiinnon kohteita.
Tämähän se on syynä. Naisen valta mieheen on seksuaalista ja tällä mitataan naisen arvo yhteiskunnan silmissä. Jos mies hankkii virikkeensä mielummin peleistä, naisen arvo romahtaa.
Kyl kyl. Tolla sun logiikalla, miten tulkitset miehen arvon yhteiskunnan silmissä muuttuvan kun hänellä ei ole naista, vain pelit?
En usko sen muuttuvan kovinkaan paljon. Joka tapauksessa mies tuottaa verotuloja olipa tällä nainen tai ei. Naisettomalla miehellä on enemmän aikaa tehdä töitä. Vähemmän halua sotia joten siltä osin tulos lienee 0, mikäli sotaväkeä joskus tarvitaan. Siihen tosin on ennakoivasti varauduttu liittymällä natoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä "liiallisesta pelaamisesta" marisevat naiset ei selvästikään käsitä, että suurin osa peleistä on sellaisia joiden pelaamisessa ei ole mitään järkeä jos niitä pelailisi vain pari-kolme tuntia viikossa kun niiden avoimessa maailmassa saa helposti uppoamaan kymmeniä ja satoja tunteja.
Ehkä siis kannattaisi hankkia joku terveellisempi, järkevämpi, kehittävämpi ja pitkällä tähtäimellä mukavampi harrastus
Eli edelleen asenne on "minä tiedän paremmin"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kumpua jonkinlaisesta narsistisesta kateudesta, kun miehellä on jotain harrastuksia joiden parissa viihtyy ilman naista. Itselle ei tulisi edes mieleen kritisoida tai edes miettiä toisen harrastuksia. Hyvä vain jos löytyy mielenkiinnon kohteita.
Tämähän se on syynä. Naisen valta mieheen on seksuaalista ja tällä mitataan naisen arvo yhteiskunnan silmissä. Jos mies hankkii virikkeensä mielummin peleistä, naisen arvo romahtaa.
Kyl kyl. Tolla sun logiikalla, miten tulkitset miehen arvon yhteiskunnan silmissä muuttuvan kun hänellä ei ole naista, vain pelit?
Kiva. Mies jolla ei ole naista on arvoton. Kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämmönen tapaus joka ei tajua että on sekä miehiä ja naisia jotka pelaavat, ja onsekä miehiä ja naisia jotka eivät pelaa, sekä on miehiä ja naisia jotka vihaavat pelejä ja halveksivat niitä pelaavia.
Useimmiten ne pelaamista vihaavat miehet eivät valita asiasta joka ikisellä palstalla. Naiset puolestaan...
Hmm... Itse olen kyllä huomannut asian niin päin että me pelaavat naiset emme uhriudu jos joku mies joka ei itse pelaa, ei harrastustamme ymmärrä. Mä pelaan aika paljon ja musta on täysin ymmärrettävää jos mies joka ei välitä peleistä, ei haluaisi mun kanssa seurustella. Se on ihan totta että musta ei välttämättä ole paljoakaan seuraa kun vaikkapa farmaan. Miksi mies haluaisi tällaisen naisen jos ei itse pelaa? Oma mies onneksi pelaa, joten se on tärkeä yhteinenkin harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitän hyvin. Kyse on vain siitä haluaako nainen sellaisen miehen joka upottaa kymmeniä ja satoja tunteja pelimaailmaan. Itelleni ihan sama kun pelaan itsekin mutta ymmärrän hyvin jos ihminen joka ei itse pelaa, ei halua seurustella paljon pelaavan kanssa vaan jonkun josta on paremmin seuraa.
Aloittelijan tuntimääriä. Mulla tulee yhdelle tietylle pelille 1000 tuntia per vuosi. Ja kyllä, olen parisuhteessa sekä kokopäivätöissä. Tavattiin kumppanin kanssa kyseisen pelin kautta. Olen siis nainen. Vietetään yhdessä sek
Oolalaa, kuulostaa hyvältä peliltä :D Mikä peli?
Mä epäilen et täälä meuhkaa nyt kada addikteja jotka ei suostu kohtaan ongelmaansa ja mieluummin syyttävät naisia.
Me saadaan äijät pelata ihan mitä tykätään eikä kukaan kato vinoon kunhan se ei tuhoa meidän muuta elämää ja estä hoitamasta velvollisuuksia.
Kun noi ehdot täyttyy kukaan ei välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännät on sun mielikuvat, kaikki mun tuntemat wowin pelaajat ovat parisuhteissa.
Yksikään tuntemani ei ole.
Hmm, en keksi syytä miksi en kerkeäisi :D Täysipäivätyö, parisuhde, säännöllisiä liikuntaharrastuksia ja luen tosi ahkerasti vapaa-ajalla pelaamisen lisäksi. Olisiko etätyö jonka takia työmatkoihin ei mene aikaa?