Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyvyys kasvuun tällä toimenpiteellä

Vierailija
25.10.2024 |

Valtio alkaa maksamaan naisille mediaanipalkan verran eli  3 315 euroa kuukaudessa. Naiset ovat yhteiskunnan tervehdyttäjiä ja hyvinvoinnin tuojia. Yhteiskunta hyötyy kun miehet ja lapset ovat onnellisia. Tästä saa yhteiskunta maksaakin. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset yksi lapsensa tekevät? Ei miehet halua lapsia. 

Vierailija
2/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei tuu onnistumaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen eikä mikään kannustin, etuus tai pakottaminen saa minua hankkimaan lapsia.

Vierailija
4/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väärä lähtökohta tehdä lapsia rahasta. Huostaanko nämä sitten päätyisivät vai rikollisiksi, kun vanhemmat ei vältä?

Vierailija
5/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla vain rahanahne ja on nyt kuvitellut löytäneensä hyvän keinon tienata. 

Vierailija
6/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin palkan ehtona pitäisi olla se, että tehdään niitä lapsia ainakin 3. Ei se väestö muuten lisäänny.

Vierailija
7/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin tuosta summasta vaikka viisi lasta. Ainoa syy, miksi en nyt lapsia halua, on raha. Tuolla summalla voisin jäädä kotiin hoitamaan omat lapseni, siitä riittäisi myös raskaudesta ja synnytyksestä hajonneen kehon korjaamiseen ja myös ravitsevaan ruokaan, jota lapset tarvitsevat. Toki ymmärrän, että tällä keinolla on varjopuolensa, mutta väitän silti, että suurin osa naisista on kaltaisiani, jotka haluavat olla hyviä äitejä ja ottavat vanhemmuudesta valtavan vastuun.

Vierailija
8/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika väärä lähtökohta tehdä lapsia rahasta. Huostaanko nämä sitten päätyisivät vai rikollisiksi, kun vanhemmat ei vältä?

Tämäpä on asia josta ei puhuta lainkaan.

Olen tätä ajatellut monta kertaa: rahalla houkutellaan lapsentekoon kaikki kynnelle kykenevät, rahahan on hyvä houkute.

Mutta onko  läheskään kaikista sitten lapsen vanhemmiksi?  Millä sitten ratkaistaan ongelma joka syntyy kun nämä kymmenet ja sadat  ja tuhannet kakarat kasvaa siihen ikään että välinpitämättömien ja vanhemmuuten kykenemättömien vanhempien pennut  seilaa tuolla kadulla? Syntyy jengejä, väkivaltaa, rikosslisuus kasvaa.

Sillä sehän on vääjäämätön tulos.  Rahalla saa viinaa ja aineita, mukuloilla tienaa rahaa.  Kadulle mahtuu porukkaa.

Vai tehtäisiinkö jokin valinta että vain vastuuntuntoisimmat tervejärkisimmät voisivat osallistua näihin talkoisiin? Huono tulos olisi varmasti siinäkin koska vastuuntuntoiset ja tervejärkiset naiset ainakaan eivät siihen lähtisi.  Kun joka ikinen tietää maapallon ja maailman tilanteen, ei  ajatteleva ja vastuullinen ihminen tänne jälkikasvua hanki. 

Lyhytnäköistä ja erittäin typerää ajattelua.

Vierailija
9/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta. Olisin halunnut kolmannen, mutta sitten olisi pitänyt vaihtaa asuntoa ja autoa. Olin myös jäänyt työttömäksi, joten piti ajatella rahaa. Kyllä minä noilla tuloilla olisin voinut tehdä yhden tai kaksi lasta lisää.

Vierailija
10/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ne vastuuntuntoiset vanhemmat tekisi lisää lapsia olemassaolevien lisäksi.

Vierailija
11/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä meinasitte hankkia siementäjät tuohon touhuun?

Vierailija
12/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt mitään palkanalennusta halua.

Nainen

Vierailija
13/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä meinasitte hankkia siementäjät tuohon touhuun?

Naiset valitsee kuvastosta parhaan miehen siihen hommaan. Kaikilta miehiltä kerätään kutsunnoissa siittiöitä talteen.

Vierailija
14/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys nousee näillä lääkkeillä.

-asenne muutos elämän arvoihin.

-täysi ikäisyyden raja 15 ikä vuoteen.

-suoja ikä raja 15 ikä vuoteen.

-lopetetaan ilmainen ehkäisy.

-sovitut avioliitot.

-kriminalisoidaan abortti.

Vierailija
15/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt mitään palkanalennusta halua.

Nainen

niin kysehän ei siis ollut rahasta.

Vierailija
16/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset yksi lapsensa tekevät? Ei miehet halua lapsia. 

Miehet on uskonnollisempi ja konservatiivisempia kuin naiset tänä päivänä. on vaikka mitä incel ja MGTOW liikkeitä. Moni hakee vaimon ulkomailta.

Vierailija
17/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen eikä mikään kannustin, etuus tai pakottaminen saa minua hankkimaan lapsia.

totta se täytyy lähteä ihan omista arvoista. jotkut ei arvosta elämää toiset arvostaa.

Vierailija
18/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä on asia josta ei puhuta lainkaan.

Olen tätä ajatellut monta kertaa: rahalla houkutellaan lapsentekoon kaikki kynnelle kykenevät, rahahan on hyvä houkute.

Mutta onko  läheskään kaikista sitten lapsen vanhemmiksi?  Millä sitten ratkaistaan ongelma joka syntyy kun nämä kymmenet ja sadat  ja tuhannet kakarat kasvaa siihen ikään että välinpitämättömien ja vanhemmuuten kykenemättömien vanhempien pennut  seilaa tuolla kadulla? Syntyy jengejä, väkivaltaa, rikosslisuus kasvaa.

Sillä sehän on vääjäämätön tulos.  Rahalla saa viinaa ja aineita, mukuloilla tienaa rahaa.  Kadulle mahtuu porukkaa.

Vai tehtäisiinkö jokin valinta että vain vastuuntuntoisimmat tervej

Raha ei todellakaan ole mikään kannustin vaan aletaan pentutehtailemaan lapsia kuin koiria. Kuten hieman viestissä vihjailit niin ne on ne yhteiskunnalliset arvot mitkä ratkaisee. Mitä jos alettais kasvattaa näistä nyky nuorista vanhempia eikä ura ihmisiä?

Vierailija
19/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan näitä kannustimia naisille on eivätkä ne tunnu purevan. Perheverotus käyttöön. Miehelle jokaisesta lapsesta 5% tiputus tuloveroon. Opiskelu maksulliseksi ja julkisen sektorin työpaikat minimiin / yksityiseksi sekä vanhanpiian vero takaisin.

Vierailija
20/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään, kun meidän yhteiskunta toimii niin, että lasten saaminen heikentää kokonaisvaltaisesti elintasoa, en aio lapsia tehdä. Miten voi olla niin, että lapseton saa todennäköisesti enemmän eläkettä ym, vaikka ei takaa systeemin jatkumista mitenkään? Lapsettomuus on tehty yhteiskunnan toimesta liian houkuttelevaksi vaihtoehdoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi