Ajatelkaa että jotkut aikuiset ihmiset pyyhkivät perseensä seisaaltaan
En voi olla naureskelematta kun ajattelenkin asiaa. Ex-vaimo oli seisaaltaan pyyhkijä, muistan kuinka repesin nauramaan kun ensimmäisen kerran aikuisen naisen pyyhkimässä persettään seisaaltaan kuin joku taapero 😂
Kommentit (30)
Samaa porukkaa varmaan jotka syövät sushia haarukalla. Jotkut eivät vaan tajua.
Kuka aikuinen edes pyyhkii eikä pese persettään vessassa käynnin jälkeen?
Menikö kauan miettiessä asiaa ja lopulta menetit yöunesi?
Mä meen aina kyykkyyn siihen pöntön eteen ja pyyhin silleen.
Joillakin voi olla vaikeuksia saada puhtaaksi, ihmisten vatsa toimii erilailla. Tai kierreliike taakse vaikea. Siistiikö mies kunnolla itseään vai naureskelee vain kun joku muu yrittää.
Luulisi että sinne pakaroiden väliin jää pskaa jos ei pyyhi istualtaan pakarat levällään
Vierailija kirjoitti:
Joillakin voi olla vaikeuksia saada puhtaaksi, ihmisten vatsa toimii erilailla. Tai kierreliike taakse vaikea. Siistiikö mies kunnolla itseään vai naureskelee vain kun joku muu yrittää.
No varmasti on vaikeuksia saada puhtaaksi jos seisaaltaan pyyhkii. Sehän se istumisen pointti juuri onkin.
Kaksi seisten pyyhkijää alapeukuttanut aloitusta jo 😂
Tyyli vapaa kunhan lopputulos on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että sinne pakaroiden väliin jää pskaa jos ei pyyhi istualtaan pakarat levällään
Niinpä, samaa mietin ja vesipesu pyyhkimisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla on persekarvat eikä sonta lähde pelkällä kevyellä huljuttelulla.
Itse pyyhkäisen usein viimeisen pyyhkäisyn seisaaltaan ja katson paperiin. Tällä jotenkin haluan varmistaa, että kävellä voi hyvillä mielin, kun tietää että puhtaat on paikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jolla on persekarvat eikä sonta lähde pelkällä kevyellä huljuttelulla.
Sitä pillupuhelinta käytetäänkin täydellä paineella.
Onneks mul on muita ajattelun aiheita.
Eroottista vääntöä pyllyn pyyhkimisestä,seisaaltapyyhkijät hieman alakynnessä,seuraan sivusta tilanetta.
Vierailija kirjoitti:
Jaa miten mulla on sellainen käsitys, että nimenomaan taaperoiden perseet pestään, ja isommat pyyhkii?
Tosi alkukantaista jotenkin