Pitäisitkö merkityksellisenä, mies on reissussa ja viestit on laimeita?
Minusta on hieman häiritsevää, vaikka en haluaisi liikaa ajatella asiaa. Hän on vähän tyyppiä, että panostaa siihen seuraan jonka kanssa on sillä hetkellä.
Kommentit (47)
Pettää sinua! Senhän sä halusit kuulla.
Jätä se sika!
Koskaan ei kannata väheksyä intuition voimaa.
Siellä on nuorempi nainen nahkahameessa lirkuttelemassa miehellesi hotellin sängyllä kuohuviinin kera.
Miehellä on siellä reissussa mukana pano.
Keskittyy siis lähinnä panemiseen.
T.Raffe
Minusta viestittely on aina laimeaa. Siitä puuttuu tunne, joka tule katseista, äänensävyistä, eleistä ja ilmeistä.
Miehesi palaveeraa vieraalla kielellä ulkomailla ja sinä lähetät 17 viestiä tunnissa diipadaapaa, kyllä se ukkokin osaa sinut näillä näytöillä jättää.
Emme normaalisti viestittele toisillemme reissussa, koska molemmat ymmärtävät että siellä on hektistä ja aika kortilla.
Kaikki ei jaksa olla energisiä etäyhteyksissä. Mieluummin haluaa höpistä sitten kun ollaan taas kasvokkain.
Minun mies ei kauheasti tykkää olla yhteyksissä reissuista, koska yhteydenotoista tulee kovempi ikävä. Minulle on kuitenkin tärkeää että ilmoittelee ja edes yrittää esittää innostunutta ollessaan minuun yhteydessä. Ollaan saatu aikaan molempia tyydyttävä kompromissi ja reissut erillään ei enää aiheuta kitkaa kommunikaatiossa.
Kirjoittaminen ei ole kaikille luonteva tapa kommunikoida. Itse olen ihminen, joka ilmaisee itseään parhaiten puhumalla. Siksi viestini ovat monesti aika pelkistettyjä ja yleisluontoisia.
En mä ainakaan työreissuilla jaksa 10-12h hektisen päivän päätteeksi käyttää energiaa muotoillakseni jotenkin todella syväluotaavia ja tunnerikkaita viestejä. Lähinnä viestin "Täällä kaikki hyvin, miten siellä" tyyppisesti.
Äh. Aika turhaa itsesi piinaamista. Jos asia häiritsee, niin kerro sille omalle ukolle tunteesi.
Kerro toisenkin kerran. Ei voi tietää, jos toinen ei kerro! Sanoita, sanoita, sanoita. Ei mies osaa lukea sinun tunteitasi tai ajatuksiasi. Ei vaan pysty.
Tule esiin.
>osoita niillä sanoilla miehellesi, että on tärkeä sinulle se teidän keskinäinen kommunikointi ja kommunikoinnin tapa.
Älä vihjaile vaan kerro suoraan.
Anna nyt sen sun miehen olla edes hetki rauhassa sun epävarmuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei kannata väheksyä intuition voimaa.
Niin juu, mutta miten se tähän liittyy?
Minusta on häiritsevää, että tekee aloituksen eikä sitten osallistu keskusteluun esim. vastaamalla kysymyksiin. Laimeaa viestintää, ap.
Minusta on tullut jo niin vanha, etten jaksa pitkiä lirkutuksia kirjoittaa älykännykän näyttönäppäimistöllä. Tietokoneella vielä jaksaa kirjoittaa pitkästikin, mutta kännykän käyttö on kauhean tankeaa. Olin itsekin syyslomareissussa enkä kerta kaikkiaan jaksanut taistella maaseudun surkeaa nettiyhteyttä vartin. Viestit ei lähde, kuvat ei lataudu. Jäi puolisolle kirjoittaminen melkein kokonaan, kun ei vain jaksa kaiken muun reissutekemisen keskellä.
Minkä ikäinen ap on, joku parikymppinen epävarma ripustautuja?
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt sen sun miehen olla edes hetki rauhassa sun epävarmuudelta.
Pari hassua viestiä vaihdettu.
ap
Tottakai se on merkityksellistä, jos sinulle tärkeä asia kyseessä. Ei välttämättä kuitenkaan tarkoita miehen puolelta mitään pahaa.