Pitäisitkö merkityksellisenä, mies on reissussa ja viestit on laimeita?
Minusta on hieman häiritsevää, vaikka en haluaisi liikaa ajatella asiaa. Hän on vähän tyyppiä, että panostaa siihen seuraan jonka kanssa on sillä hetkellä.
Kommentit (47)
Boomerit taas saarnamassa ajasta, jolloin viestittiin vain savumerkeillä. Ettekö tajua, että ajat ja tavat muuttuu?
Entäs jos on kyseessä bileet toisessa kaupungissa, eikä miehestä kuulu kuten yleensä kuuluu?
ap
Mies nussii ja ryyppää reissussa, ei siinä vaimoa ajatella kun on vauhti päällä
ja vierasta tarjolla.
T.Skäbä
Matkustus, vieras ympäristö, huonosti nukuttu yö, asiakastapaamiset, matkatavarat ja paineet reissusta.
Ei ne työreissut ole loma reissuja. Ne ovat ihan syvältä ja sitten pitäs vielä vaimoa viihdyttää. Meneppä itse tuollaisille reisuille niin katso jaksatko joka välissä laitaa halipusu viestejä sydämmillä.
Minulle kävi kerran niin, että mies (emme seurustelleet vielä eikä sen tapahtuman jälkeenkään) piti kavereidensa seuranpitoa tärkeämpänä kuin minulle puhelimeen vastaamista. Viesteihin vastasi lyhyesti ja sanoi että on pelit kesken eikä pysty vastaamaan. Myöhemmin selvisi, että hän oli jo alkanut seurustella toisen naisen kanssa.
Sinuna en sietäisi laimeita vastauksia/välinpitämättömyyttä. Naisen pitää olla miehelle tärkeintä hänen elämässään.
Ok. Miten tämä liittyy viestien sävyyn, joka on ketjun aiheena?