Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisitkö merkityksellisenä, mies on reissussa ja viestit on laimeita?

Vierailija
25.10.2024 |

Minusta on hieman häiritsevää, vaikka en haluaisi liikaa ajatella asiaa. Hän on vähän tyyppiä, että panostaa siihen seuraan jonka kanssa on sillä hetkellä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna nyt sen sun miehen olla edes hetki rauhassa sun epävarmuudelta.

Pari hassua viestiä vaihdettu.

ap

Ja niistäkin rutkutat kun on väärään sävyyn kirjoitettu? Koita nyt keksiä itsellesi mielekkäämpää ajanvietettä.

Vierailija
22/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan työreissuilla jaksa 10-12h hektisen päivän päätteeksi käyttää energiaa muotoillakseni jotenkin todella syväluotaavia ja tunnerikkaita viestejä. Lähinnä viestin "Täällä kaikki hyvin, miten siellä" tyyppisesti. 

Miksi nykyään pitää edes tuollaista viestittää.

Usein sitten, jos kaikki ei ole hyvin ja jotain on sattunut, sitten siitä joka tapauksesa viestitellään. Mulla ainakin olettamus, että jos mitään ei kuulu, kaikki hyvin. En itsekkään viestittele, ellei mulla ole asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna nyt sen sun miehen olla edes hetki rauhassa sun epävarmuudelta.

Pari hassua viestiä vaihdettu.

ap

Ja niistäkin rutkutat kun on väärään sävyyn kirjoitettu? Koita nyt keksiä itsellesi mielekkäämpää ajanvietettä.

Kyllä. Yleensä laitetaan sydämiä, mutta nyt hän ei laita.

Vierailija
24/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan työreissuilla jaksa 10-12h hektisen päivän päätteeksi käyttää energiaa muotoillakseni jotenkin todella syväluotaavia ja tunnerikkaita viestejä. Lähinnä viestin "Täällä kaikki hyvin, miten siellä" tyyppisesti. 

Usein sitten, jos kaikki ei ole hyvin ja jotain on sattunut, sitten siitä joka tapauksesa viestitellään. Mulla ainakin olettamus, että jos mitään ei kuulu, kaikki hyvin. En itsekkään viestittele, ellei mulla ole asiaa.

Jos yleensä laitetaan lämpimiä viestejä, mutta nyt ei laita. Tietysti kaikilla on eri tavat.

ap

Vierailija
25/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon miehellesi että laittaa viestiä tulemaan. Koko päivä on mennyt sängyssä peuhatessa. Ihana mies sinulla. 

M49 

Vierailija
26/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on nuorempi nainen nahkahameessa lirkuttelemassa miehellesi hotellin sängyllä kuohuviinin kera. 

Tällaisia ne työreissut yleensä ovat. Nyt ymmärrätte miksi mies on aina väsynyt, eihän siellä ehdi nukkua.

Vierailija
27/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaapa ennen, kun ei voinut kuin soittaa tai lähettää kirjeen/postikortin. Ja se soittaminenkin oli niin kallista, ettei sitä ainakaan ulkomaille ajatellutkaan soittavansa muuta kuin hengen hädässä. Miten sitä pärjättiin, kun ei voinut vähän väliä kytätä toisten tekemisiä?

Vierailija
28/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä ja ainakin itse saan mielenrauhaa siitä, jos kuulen, että kaikki on hyvin, kun ollaan pidempään erossa. Jos mitään ei kuuluisi esim. viikkoon soittaisin jo puolison työnantajalle, että onko jotain sattunut, kun on täysi hiljaisuus päällä. Sitä kutsutaan välittämiseksi, että haluaa olla yhteydessä lähimmäistensä kanssa, vaikka ei olisikaan mitään asia asiaa. Virastojen kanssa sitten hoidetaan ne asia asiat ilman ylimääräistä höpöttelyä. 

Vierailija
29/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei kannata väheksyä intuition voimaa.

jaa jaa. On tilanteita ja tilanteita. Tämä ei mielestäni ole hirveästi intuitioon liittyvä muilta osin kuin se, että aapee tietää miehensä tavan olla  intensiivisesti läsnä siellä, missä on.

Intuitioni sanoo, että mies on kömpelö kirjoittamaan viestejä. Sitä taitoa voi harjotella.

Ja, jos aapeen intuituo sanoo jotain, niin:

Ota siitä selvää. Puhu miehellesi. Et sinä sitä asiaa arvailemalla selvitä.

Vierailija
30/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on reissussa mukana kiihkeä pano...nussivat aamusta iltaan ja illasta aamuun...siinä välillä otetaan "kuppia"..

Vierailija
31/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa ennen, kun ei voinut kuin soittaa tai lähettää kirjeen/postikortin. Ja se soittaminenkin oli niin kallista, ettei sitä ainakaan ulkomaille ajatellutkaan soittavansa muuta kuin hengen hädässä. Miten sitä pärjättiin, kun ei voinut vähän väliä kytätä toisten tekemisiä?

En minä aikanaan soita miehelleni kytätäkseni hänen  tekemisiään. Ihan muut tarkoitusperät on siinä. Nuorena tyttönä 70-luvullakin soitin ulkomailta pikapuheluita kotiin, etteivät huolestuisi. 

Vierailija
32/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on nuorempi nainen nahkahameessa lirkuttelemassa miehellesi hotellin sängyllä kuohuviinin kera. 

Tällaisia ne työreissut yleensä ovat. Nyt ymmärrätte miksi mies on aina väsynyt, eihän siellä ehdi nukkua.

Pelle.

Matkustaminen itsessään on rankkaa. Siihen päälle uusi ympäristö ja työn tekeminen, niin kyllä  se virtaa vie.

-mikäli sinun omat työreissusi  ovat tuollaisia, mitä kuvailet, niin ei kannata kuitenkaan kuvitella, että muut tekevät työtä samalla lailla kuin sinä.

- johan sitä olisi hotellit täynnä vieraita naitavia, jos noin olisi.

Vierailija
33/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon miehellesi että laittaa viestiä tulemaan. Koko päivä on mennyt sängyssä peuhatessa. Ihana mies sinulla. 

M49 

Heh heh. Huoooono no.

Vierailija
34/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletat siis että sitten jos ihminen esimerkiksi makaa tajuttomana sairaalassa, hän laittaa viestin että nyt ei ole kaikki hyvin.

Vierailija
35/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Niin joo, paitsi ethän sinä missään töissä edes ole :D

Vierailija
36/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Aika köyhä parisuhde, jos aina puhutaan vain asiaa eikä koskaan höpötellä niitä näitä. Monilla on myös ihan päinvaistainen ajatus kuin sinulla ja herää huoli, jos toisesta ei kuulu mitään useaan päivään. Riippuu ihan, millaiseen yhteydenpitotahtiin on tottunut. Meillä on puolison kanssa tapana laittaa työreissuilta joka ilta viesti, Jos sitä ei tulisi, huolestuisin. 

Vierailija
37/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap on, joku parikymppinen epävarma ripustautuja?

Just meinasin lähteä kyselemään että joku teinipirkkoko siellä murehtii. No, jotkut varmaan sitten tarvitsee jotain lepertelyä ja lovelovesössötystä?

Vierailija
38/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni avioliitto kesti kuolemaan (molemmat yli 80 v) saakka, isä joutui olemaan reissutöissä, koska siellä tienasi enemmän, puhelinkin saatiin vasta myöhemmin. Hyvin pärjäsivät, eipä juuri edes soitelleet kun iskä oli töissä, tilapäismajoituksessa ei puhelimia ollut. Asiat sovittiin lähtiessä, milloin tulee kotiin, jatetysti oli numerot uskon pomolle, jos kotona jotain sattuisi, ei niitä koskasn onneksi tarvittu. Äiti hoiti hinnat, kävi töissä ha piti kakarat kurissa, ruuassa ja puhtaina. Kun kasvettiin niin autettiin. 

Vierailija
39/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy

Vierailija
40/47 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempieni avioliitto kesti kuolemaan (molemmat yli 80 v) saakka, isä joutui olemaan reissutöissä, koska siellä tienasi enemmän, puhelinkin saatiin vasta myöhemmin. Hyvin pärjäsivät, eipä juuri edes soitelleet kun iskä oli töissä, tilapäismajoituksessa ei puhelimia ollut. Asiat sovittiin lähtiessä, milloin tulee kotiin, jatetysti oli numerot uskon pomolle, jos kotona jotain sattuisi, ei niitä koskasn onneksi tarvittu. Äiti hoiti hinnat, kävi töissä ha piti kakarat kurissa, ruuassa ja puhtaina. Kun kasvettiin niin autettiin. 

Äiti ei kuitenkaan opettanut kirjoitustaitoa eikä oppi tarttunut koulussakaan päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi