Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fiksuimmat ostoksenne (ei isoja, kuten talo tms)

Vierailija
25.10.2024 |

Kiinnostaisi kuulla, että millaisia ostoksia olette tehneet vuosien varrella, joihin olette olleet tosi tyytyväisiä?

Itse katselin tässä hetki sitten vaatekaappiani ja siellä on takkeja sun muita vaatteita joita olen käyttänyt vuosikaudet ja joita en aio vaihtaa uusiin pitkään aikaan, eli ne tuntuu tosi hyviltä valinnoilta. En omista valtavia määriä vaatteita, vaan jokainen niistä on ollut harkittu ostos, ei edes aina kallis, ja ne luovat kivan kokonaisuuden josta saa luotua erilaisia yhdistelmiä.

Mihin suosittelisitte ihmisten investoivan vaikka pienestä budjetistaan rahoja? Vaikka nyt tietysti omistusasunto tai muu voi olla hyvä sijoitus, niin en nyt tarkoita sellaisia, vaan enemmän jokapäiväisiä pienempiä valintoja, joista on iloa pitkään.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät nahkaiset kävelykengät. Ne kestävät eliniän, kun hoitaa eli lankkaa säännöllisesti ja suihkauttaa kosteussuojaa. Ne eivät saa kastua läpi, siksi laitan kosteussuojaa.

Minulla on nilkkurit, joita käytän keväällä ja syksyllä. Talveksi lämpimät nilkkurit ja kesäksi useampia sandaaleita.

Kaikki samaa merkkiä, koska lesti sopii hyvin jalkaani. Ei tule rakkoja niinkuin halvoista kengistä. (Kokemusta on.)

Suutarit tekevät ihmeitä, jos korjausta tarvitaan. Noihin en tosin ole yli 20 vuoteen tarvinnut edes kantalappujen vaihtoa.

Olen ostellut noita vuosien kuluessa pikkuhiljaa alennusmyynneistä ja joskus muutoinkin. Ai niin onhan mulla juhlakengätkin samaa merkkiä.

Tällä sepustuksella tarkoitan, että kaikkea kallista ei suinkaan tarvitse ostaa kerralla ja kauhistella loppusummaa. Hiljaa hyvää tulee :)

Vierailija
22/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastakengät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörä jonka ostin kierrätyksestä 25 eurolla ja olen ajeltu sillä jo yli vuoden 

Vierailija
24/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovilla-silkkikerrasto. Olen aina luullut, että se kutittaisi, mutta nyt löysin sellaisen, joka ei kutita. Aivan ihana, en tajua, miten olen pärjånnyt ilman, tavallisilla puuvillakalsareilla.

Vierailija
25/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksasta käytettettynä tuotu BMW. Kaikkien mielestä se oli kolariautosta korjattu, moottoritiellä loppuun poljettu ja mittariakin oli ruuvattu. Mutta eipä ollut, katsastusmies, huoltomies ja autoja tuntevat kaverit ihmettelivät autoa. Miten voi vanha auto olla kuin uusi!

Vierailija
26/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottiruohonleikkuri. Ollut jo 10 vuotta ja siellä se itsestään leikkaa nurtsin kerran viikkoon. Kasvukaudella säästyy aikaa tunti joka viikko. Tunnissa ehdin tienaamaan helposti 100 € joten on ollut kannattava sijoituskin vaikka en sitä sellaisena ajattelekaan kun käyttötarvike on kysessää.

Vierailija
27/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko auto iso ostos?

750 eurolla auto jolla on ajettu nyt yli 3 vuotta.

Ihana ostos. Vanhat autot kestävät todella pitkään. Itsellä on vm. -98 auto käytössä. Tuttu ja turvallinen sekä helppo ajaa, kun ei ole tuhatta nappulaa painettava ajellessa. Kesäisin näitä näkee useita.

Vierailija
28/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trampoliini.

Mistään muusta lelusta tai pelistä ei ole ollut yhtä paljon iloa lapsille, vuodesta toiseen, ja hyvin on kestänyt ahkeraa käyttöä jo yli 10 vuotta. Saas nähdä pomppivatko joskus vielä lapsenlapsetkin siinä.

Vierailija
29/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vuosi sitten Stokkalta pari pitkää merinovillaista villatakkia puolella hinnalla eli 50 e/kpl. Olen isokokoinen ja hyviä, kestäviä ja hyvännäköisiä vaatteita on  välillä vaikea löytää. Olen käyttänyt villatakkeja todella paljon ja näyttävät aivan uusilta. Ihana kun ei talvella palella, muttei ole myöskään liian kuuma.

Vierailija
30/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robottiruohonleikkuri. Ollut jo 10 vuotta ja siellä se itsestään leikkaa nurtsin kerran viikkoon. Kasvukaudella säästyy aikaa tunti joka viikko. Tunnissa ehdin tienaamaan helposti 100 € joten on ollut kannattava sijoituskin vaikka en sitä sellaisena ajattelekaan kun käyttötarvike on kysessää.

Naapuria varmaan kuitenkin varmaan edes vähän vituttaa se robottiruohonleikkuri?

Vierailija
31/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuin ostokseni oli vene. Maksoi se 15000 euroa mutta siitä on ollut paljon iloa ja hyötyä minulle koska olen kalastanut paljon ja myynyt kalaakin varmaan 12000 eurolla. Vene ollut minulla pian 9 vuotta. Se on ennenkaikkea harrastus veneily ja kalastus mutta voi silla rahaakin tienata.

Vierailija
32/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapuria varmaan kuitenkin varmaan edes vähän vituttaa se robottiruohonleikkuri?

Näkeehän se tuosta alapeukutuksestakin. Joku kateellinen noin ilmoittautui jo.

Vierailija
33/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nikotiinilaastarit, loppui tupakointi..ja laastareitakin käytin alle kuukauden.

Vierailija
34/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kindle, ehdottomasti. Mahtuu olkalaukkuun ja mukana kulkee 500 kirjaa. Uutuudet voi lukea heti kun ne julkaistaan ja jos lukee lehdestä mielenkiintoisen artikkelin voi asiasta ostaa tietokirjan samalla istumalla.

Vierailija
35/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten ostin nastalenkkarit ja niiden kanssa on kyllä mukava kävellä/juosta talvisin kun ei tarvitse miettiä lähteekö jalat alta. Sain satasella paljon mielenrauhaa.

Vierailija
36/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, on siinä tuollainenkin plussa.

Vierailija
37/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2008 ostin tietokonepöydän, joka edelleen käytössä.

Vierailija
38/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kahvinkeitin ja kunnon imuri, jossa huippu imuteho.

Vierailija
39/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää, että tosi monella hyvä investointi on ollut hyvä takki ja niin minullakin. On ihana kun on laittaa päälle syyssäässä toimiva, kivannäköinen ja siisti takki. Helppo lähteä kaupungille vaikka alla olisi vähän huonompiakin vaatteita. 

Toinen hyvä ostos vuonna 2004 on ollut täyspuinen ruokapöytä ja tuolit siihen. Vahaamalla tuosta saa aina siistin ja täyspuisessa ei myöskään pienet käytönjäljet haittaa. 

Vierailija
40/111 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet, että naapuri on kateellinen, mutta ei todellakaan. On iloinen robottiruohonleikkuristasi, koska se pitää pienempää ääntä.