Mihin maahan muuttaisit euroopassa jos saisit kohteen valita.
Pääsy ilmaiseksi, ilmainen talo, tulot ja kansalaisuus. Itse lähtisin kyllä kanarialle. Eteläisin euroopan kohde.
Kommentit (135)
Menkää sellaiseen maahan, missä toimii eläkkeet. EUssa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
Miksi? Venäjä ei kuulu eurooppaan sitä paitsi
Venäjä kuulu Eurooppaan, maantieteellisesti Ural-vuorilta alkaen. Suomen kansa on lähtöisin Ural-vuorilta.
Vuosi 1900 kutsuu sinua takaisin. Ei mikään kansa ole yksiselitteisesti lähtenyt sieltä tai täältä, vaan suomalaiset muodostuvat eri aineksista, joista suurin on varmaan pikemmin jostain Baltiasta tullut.
Mummon puolelta kirgisiasta asti
Sosiaalivakuutus on tärkeä. Ei kannata haikailla. Australiasta saat kai eläkerahat käteen kun lähdet sieltä, mutta sitten sinulla ei siltä ajalta tule eläkettä ja kituutat sitten vähällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
Olitko hereillä maantiedon tunneilla? Uralin länsipuolinen Venäjä on eurooppaa. Siellä on isoimmat kaupungit Moskova ja Pietari.
Ok ,lähdin tänne koska ilmasto on d vitskuu ja fisuu& chick löytyy ja fresh tuna oxo puhumattakaan halvoista shrimpeistä ja hinnat kohdallaan ja naiset näyttää naisilta eikä manaateilta
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalivakuutus on tärkeä. Ei kannata haikailla. Australiasta saat kai eläkerahat käteen kun lähdet sieltä, mutta sitten sinulla ei siltä ajalta tule eläkettä ja kituutat sitten vähällä.
Lähellä olen;)
Mä lähtisin Norjaan jonnekin vuonon rannalle, jos tosiaan tulopuolikin järjestyisi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
Kuuluu uralille asti, etkö ole kouluja käynyt EU ei ole Eurooppa. Minä lähtisin Britanniaan
Tutkijat ovat nykyään sitä mieltä, että Venäjä ei ole osa eurooppaa.
Ranskaan, Bretagnen alueelle tarkemmin. Meren äärelle.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta lähtisin pois heti, jos vain päästettäisiin lähtemään, ja että saisi kansalaisuuden toisesta maasta. Mutta se ei ole niin helppoa, että jos haluat lähteä niin lähde. Muihin maihin ei ole mitään "hae kansalaisuutta lomaketta", ja sitten jäät odottelemaan vastausta. Naimisiinmeno on miltei ainoa keino normaalille tavikselle, koska taviksia on muutkin maat täynnä, eikä niitä sinne lisää haluta duunareiden työttömyyslistoja pidentämään.
Mutta Eurooppaan en jäisi.
Päästettäisiin lähtemään? Mikä estää?
terv Ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
Kuuluu uralille asti, etkö ole kouluja käynyt EU ei ole Eurooppa. Minä lähtisin Britanniaan
Britanniahan kuuluu EU:hun hyvä että olet sivistynyt 😂🤣
Sinne missä valmistuttuani asuin vuoden - Baijeriin eli eteläiseen Saksaan. Ei olisi pitänyt koskaan tulla käväisemään Suomessa, sillä tuli pari muuttujaa matkaan ja tänne jämähdettiin 😑
Puola vaikuttaa fiksuimmalta maalta nykyään. Kieli on kyllä hankala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta lähtisin pois heti, jos vain päästettäisiin lähtemään, ja että saisi kansalaisuuden toisesta maasta. Mutta se ei ole niin helppoa, että jos haluat lähteä niin lähde. Muihin maihin ei ole mitään "hae kansalaisuutta lomaketta", ja sitten jäät odottelemaan vastausta. Naimisiinmeno on miltei ainoa keino normaalille tavikselle, koska taviksia on muutkin maat täynnä, eikä niitä sinne lisää haluta duunareiden työttömyyslistoja pidentämään.
Mutta Eurooppaan en jäisi.
Päästettäisiin lähtemään? Mikä estää?
terv Ulkosuomalainen yep tätä jäin ihmettelemään myös? Vanhemmat?menoksi vaan jos on pinkst kondiksessa,tulee kohta vilu diellä...hopi hopi
Ruotsi (ei Tukholma, Göteborg tai Malmö) tai Italia.
En ymmärrä kysymystä? Jos saisin valita?onko kieli hanskassa vai hanska hukassa?