Olitko pitkään vela, sitten jossain mielenhäiriössä hankitkin lapsen ja jälkeenpäin olet katunut asiaa?
Onko täällä sellaisia naisia, jotka pitkään ajattelivat, etteivät halua lapsia, sitten kuitenkin hankkivat sellaisen (tai useamman) ja jälkeenpäin ovat suoraan sanottuna katuneet asiaa? Onko siis tullut sellaista ajatusta, että olisi sittenkin kannattanut pysyä lapsettomana?
Kommentit (7)
Aha, siis NAISIA, no, enpä MIEHENÄ voi siis vastata tähän, PRKL!
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Olin pitkään vela ja lopulta kuitenkin päädyin yrittämään lasta. Lapsi on ollut paras asia elämässäni. En vaihtaisi mihinkään. Mutta sinähän etsitkin niitä muita kokemuksia.
Tämä varmasti onkin yleistä. Hieno homma. Mutta tosiaan kiinnostaisi, onko täällä naisia, joille on käynyt toisin.
Minä. Onneksi lapsi on jo aikuinen niin ei tarvitse enää elää lapsiperhearkea.
Vierailija kirjoitti:
Koetko silti olleesi hyvä äiti lapsellesi?
Olispa ap:n vanhemmat käyttäneet ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetko silti olleesi hyvä äiti lapsellesi?
Sanoisin että olin ihan ok-äiti, tietenkin yritin tarjota lapselleni kaikkein parhaimmat eväät elämää varten ja hellyyttä yms ja tarjosinkin mutta kuitenkin aina siinä taka-alalla oli se ajatus että ei olisi pitänyt ryhtyä äidiksi ja olisin mieluummin yhä lapseton.
Päinvastoin. Olin pitkään vela ja lopulta kuitenkin päädyin yrittämään lasta. Lapsi on ollut paras asia elämässäni. En vaihtaisi mihinkään. Mutta sinähän etsitkin niitä muita kokemuksia.