Mihin maahan muuttaisit euroopassa jos saisit kohteen valita.
Pääsy ilmaiseksi, ilmainen talo, tulot ja kansalaisuus. Itse lähtisin kyllä kanarialle. Eteläisin euroopan kohde.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
Miksi? Venäjä ei kuulu eurooppaan sitä paitsi
Mutta eurooppa kuuluu kohta venäjään!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skotlanti 🏴
Siis laitoin alkuperäiseen viestiin 🏴 ja
Mitä ihmettä? Miksi tähän tulee musta lippu kun laitoin Skotlannin lipun ja sydämen? 🤨
🏴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
Venäjä kuulu Eurooppaan, maantieteellisesti Ural-vuorilta alkaen. Suomen kansa on lähtöisin Ural-vuorilta.
Miksi haluat venäjälle muuttaa?
Tähän mennessä tyttöystävän kautta ollut mahdollisuus muuttaa vaikka Saksaan tai Espanjaan, mutta toistaiseksi olen päättänyt jäädä tänne opiskelemaan tutkintoni loppuun. Katsotaan miten sen jälkeen. Ei ole Suomessa hirveästi mitään, mikä pidättelisi minua täällä, vaikka toki kotimaani tulee aina olemaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
Venäjä kuulu Eurooppaan, maantieteellisesti Ural-vuorilta alkaen. Suomen kansa on lähtöisin Ural-vuorilta.
Vuosi 1900 kutsuu sinua takaisin. Ei mikään kansa ole yksiselitteisesti lähtenyt sieltä tai täältä, vaan suomalaiset muodostuvat eri aineksista, joista suurin on varmaan pikemmin jostain Baltiasta tullut.
Puola, sveitsi, luxenbourg, Itävalta, Unkari.
Puola, koska heidän presidenttinsä ei huoli mu slimeja maahansa.
Vierailija kirjoitti:
Haihattelua koko aloitus.
No sano se näille äidin pikku tytöille
Vierailija kirjoitti:
Pariisi. Asun täällä jo.
Minä muuttaisin Viitasaarelle.
Mä haluun äitiii lähtee,tohmajärveltä olet ja siksi tulet muuttumaan äiti kertoi
Suurin osa kusessa jo kun mennään kentälle
Ranskaan. Olen asunut siellä aiemmin ja osaan kieltä aika hyvin.
Pikkutyttöjen palsta,moniko tietää missä on bohol? Tai mikä on zip code
En osaa olla miljoonien ihmisten keskellä tai ruuhkat. Pitäisi valita joku pieni tai pieni kaupunki. Toisaalta maa-alaa kaipaa tarpeeksi ja luontoa, vettä. Pitäisi olla järveä tai merta. Irlanti, Kreikka, Puola, Kanaria, Espanja? Vaikea miettiä kun huonoja puolia on joka paikassa myös ja kulttuurishokki voi tulla. Tsekissä on joet ja kiva maasto, mutta äkkitulvan mahdollisuus paikoin. Toisaalta en ehkä kestäisi kovia helteitä.
Muutin Sksaan ja asun pikku kaupungissa, missä on kaikkea tarjolla. Sairaalat ja lääkärit vielä tavoitetavissa.
Kaupat lähellä. Rautatieasemakin ihan kävelymatkan päässä. Mitä vielä toivoo.
Olen välilä asunut Suomessa - ihan on hyvä paikka asua, sattuma minut tänne toi. Italiassa asuin myös, sinne voi mennä myös joskus.