Proffa sekoili luennolla Lapin yliopistossa
Kommentit (320)
Heterosetä on kaiketi näyttänyt pippelinsä.
Jutusteli ilmeisesti sellaisia, joista ei saa puhua. Rapparit ei tykkää, jos heistä puhutaan ja rappareilla on lonkeronsa myös yliopistoissa.
Oli keksinyt uuden teorian vapaamuurareista, ja halusi kertoa sen luennolla.
Vaikka ei liittynyt luennon aiheeseen mitenkään.
On varmaan paljastanut liian suuria totuuksia, kun haluttiin hiljentää...
Olsko aivotärähdys? Kaatunut ennen luentoa ja puhui sekavia.
Äijä ainakin tällä videolla vetää semmosta rallienkkua että huh huijaa 🤣
Nää maakuntayliopistot herättävät aikalailla myötähäpeää, eikä tämä Rovaniemen tapaus ole ainoa kerho.
Mitä erikoista tässä on? Olen opiskellut yliopistolla pitkään ja jatkuvasti proffat sekoilevat milloin mitäkin. Tunkevat omaa politiikkaansa ja ideologiaansa joskus vähän kaikkeen.
Olen ollut useilla hänen luennoillaan 90-luvun lopulla. Hyvin omalaatuinen persoona oli jo silloin.
Nyt tosin taisi olla kysymys jostain muusta.
Mihin se video hävisi joka oli aiemmassa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Äijä ainakin tällä videolla vetää semmosta rallienkkua että huh huijaa 🤣
Hänen kouluaikoinaan kielenopetus tähtäsi yo-kirjoituksiin, eikä ääntämystä niissä testattu.
Tämähän oli aikoinaan oman alansa "ihmelapsi". Ensimmäisen tieteelisen julkaisun kirjoitti jo 21-vuotiaana. Seuraavan 22-vuotiaana. Valmistui Helsingin yliopistosta filosofian maisteriksi ja lisensiaatiksi 27-vuotiaana ja filosofian tohtoriksi teoreettisen filosofian alalta 28-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Olsko aivotärähdys? Kaatunut ennen luentoa ja puhui sekavia.
Eiköhän tuo olisi kerrottu, koska olisi ihan selkeä syy.
Onko sama pulju mihin Törhönen teki väitöskirjaa? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä erikoista tässä on? Olen opiskellut yliopistolla pitkään ja jatkuvasti proffat sekoilevat milloin mitäkin. Tunkevat omaa politiikkaansa ja ideologiaansa joskus vähän kaikkeen.
Joo nämä papat vaihtoon kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut useilla hänen luennoillaan 90-luvun lopulla. Hyvin omalaatuinen persoona oli jo silloin.
Nyt tosin taisi olla kysymys jostain muusta.
Millä tavalla omalaatuinen?
Lapin yliopisto ei ole varsinainen tieteellinen laitos. Täytyy ymmärtää kun muissakin asioissa on sellaista vaatimatonta amistouhua.
On. Ja sama tyyppi liittyy vahvasti molempiin tapauksiin.
Mitä tämä tarkoittaa?
Aika salaista on kun mitään ei kerrota.
Homo teki helikopterin vai mitä ihmettä?