Kommentti: Kiitos Jessi Jokelainen, että toit huo rittelun esille naisviha kukoistaa Suomessa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010782102.html
Ehkä naiset ovat kertakaikkisesti saaneet tarpeekseen somekanavansa täyttävistä huo ritteluviesteistä ja muusta vihapuheesta, kirjoittaa erikoistoimittaja Heidi Hagelin.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Epäasiallisen pukeutumisen kritisointi ei ole naisvihaa.
H u o r i t t e l u on aika kaukana kritisoinnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappouhkaukset, huorittelut, yms on luonnollisesti tuomittavia tekoja, mutta mä en ymmärrä, että miksi se tekisi siitä jotenkin suuremman ongelman, että niiden vastaanottaja on nainen?
No miehethän harvemmin vastaanottavat tällaisia uhkailuita ja solvauksia naisilta. Solvaisivat toisiaan, siinähän miehet loistavat.
Millä tavoin tuo mielestäsi vastaa kysymykseen, "mitä väliä sillä on, että uhkauksen vastaanottaja on nainen?".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisviha on vihaa naiseutta kohtaan. Miesviha seuraus naisvihasta. Tässä teille inceleille oppitunti.
Inceliksi halventaminen on vähintään yhtä loukkaavaa kuin huarittelu. Menee nyt vähän pohja tuolta naisvihaulinalta.
Mutta tosiasiassahan moni on inceli. Harvempi taas tosiasiassa on h u o r a.
Vierailija kirjoitti:
Tappouhkaukset, huorittelut, yms on luonnollisesti tuomittavia tekoja, mutta mä en ymmärrä, että miksi se tekisi siitä jotenkin suuremman ongelman, että niiden vastaanottaja on nainen?
Kuinka usein miehet saavat osakseen huarittelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisviha on vihaa naiseutta kohtaan. Miesviha seuraus naisvihasta. Tässä teille inceleille oppitunti.
Inceliksi halventaminen on vähintään yhtä loukkaavaa kuin huarittelu. Menee nyt vähän pohja tuolta naisvihaulinalta.
Mutta tosiasiassahan moni on inceli. Harvempi taas tosiasiassa on h u o r a.
Taitaa olla juuri toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel sana tarkoittaa ihmisen itsensä ajatusmaailmaa. On siis sisäsyntyinen ja vain itse voi sellaiseksi itsensä määrittää.
Aivan. Eli siis huo*ittelu ei ole mielestäsi loukkaavaa, jos se kohde ei itseään määritä sellaiseksi?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incel sana tarkoittaa ihmisen itsensä ajatusmaailmaa. On siis sisäsyntyinen ja vain itse voi sellaiseksi itsensä määrittää.
Jostain syystä tuntuu, että jos kirjoittaisi tänne viestin "Tässä teille huarille oppitunti", se ymmärrettäisiin kyllä naisvihaksi eikä yritettäisi selitellä mustaa valkoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä olen nykyään huomannut sen että kun kuljen ulkona ja huomaan että minua tuijotetaan ja hymyillään miesten toimesta, en huomioi heitä mitenkään. Hymyilen vain leveämmin ja nautin upeasta naiselliduudestani. Loppuu ahdistelu siihen. Miehet haluavat etsiä heikkoja ja arkoja kohteita jotka häpeävät itseään. Pienentävät itseään miehen katseen alla. Miehillä on joku sairas halu alistaa naisia. Taasen, ei kaikilla miehillä mutta monilla kyllä!
Mieheni sanoi myös että mitä enemmän miehet on keskenään esim työpaikalla, sen naisvihamielisempää siellä on. Loogista. Hän antoi työpaikkansa esimerkiksi. Mieheni siis sähköasentaja. Hän sanoi että kun tapaa raksamiehiä ja työmiehiä, heidän juttunsa ovat niin naisvihamielisiä että ei edes viitsinyt kertoa esimerkkiä. Tuolta se naisviha tulee. Tavallisilta miehiltä.
No tämähän se. Naisviha on lopulta vaan erilaisuuden pelkoa. Sillä sitten oikeutetaan kaikenlaista ikävyyttä ja häirintää.
Ihan samanlaista kiusaamista se on kuin kaikki muukin kiusaaminen. Sukupuoltaan ei vaan voi korjata sen mukaan mikä miellyttäisi eniten missäkin porukassa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein miehet saavat osakseen huarittelua?
En tiedä,varmasti huomattavasti harvemmin, mutta sekö tässä nyt hiertää, että yhtä sanaa käytetään pääsääntöisesti naista solvatessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen huomaa tällä palstallakin. Heti ollaan h*orittelemassa naisia jos keskustelu menee vähänkin kiivaaksi.
Enpä ole huorittelua nähnyt. Sen sijaan emakot kyllä heti huutaa inceliä, kun joku tulee näyttämään feminazien ulinat valheiksi.
Sinulla on kyllä harvinaisen heikko, ellei peräti puolueellinen, havaintokyky.
Sokea omalle toiminnalleen, ja vain hänellä on mielestään oikeus loukkaantua ja ulista.
Katkerana vassarina uhriutuminen omasta toiminnastaan on viivasuu Jessin ainut keino päästä kovasti kaipaamaansa julkisuuteen esittelemään tuhrujaan.
Vierailija kirjoitti:
Sille on toisaalta varmasti myös syynsä miksi naisia vihataan ja huo*itellaan, mutta sitähän ei tietysti koskaan pysähdytä pohtimaan vaan ongelma on aina kritiikin esittämisessä.
Niin, sille on syynsä ja se syy on se että eivät anna pillua. Vähemmästäkin on ihan oikeutettua huoritella ja tappouhkailla. Tässä on joku logiikka joidenkin miesten mielestä, mutta en ole vielä tajunnut mikä? Voisko joku kokemusasiantuntija vähän avata.
Naisviha🤣
Ihmisen täytyy olla todella sairas, jos uskoo johonkin kollektiiviseen naisvihaan. Ei naisia vihata, joku voi ehkä vihata Jokelaista, mutta täysin eri asia.
Älä sitten hengaile. Ei ole lääkitystä käytössä ja yhden kommentin vain kirjoitin. Kritisoin narkkitatskoja, jotka eivät sovi eduskunnassa näkyville.