Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentti: Kiitos Jessi Jokelainen, että toit huo rittelun esille naisviha kukoistaa Suomessa

Vierailija
24.10.2024 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010782102.html

Ehkä naiset ovat kertakaikkisesti saaneet tarpeekseen somekanavansa täyttävistä huo ritteluviesteistä ja muusta vihapuheesta, kirjoittaa erikoistoimittaja Heidi Hagelin.

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän meni täysistuntoon nuhjuisessa t-paidassa? Pää ei sano mitään?

Eikö mikään maailmassa saa olla ihmisille pyhää?

Ihan itse tuon sopan keitti. Turha uhriutua.

N50

Pyhää voisi olla esim. naisen (ja miehen) oikeus omaan vartaloonsa ja fyysiseen koskemattomuuteen ja turvallisuuden tunteeseen.

T-paita oli juu hieman rytyssä, mutta se nyt oli vain pieni virhearvio nuorelta edustajalta. On siellä paljon dramaattisempiakin etikettirikkomuksia nähty. Tuntuu jotenkin käsittämättömältä millaisen raivon voi yksi tavallinen t-paita herättää joissakin ihmisissä, jos sen takia aletaan syytää solvauksia ja uhkauksia. 

Vierailija
82/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä miten ryppyinen t-paita voi herättää etenkin miehissä tuollaista käsittämätöntä raivoa että uhkaillaan ja huo ritellaan...

Ei t-paita toki ole perimmäinen syy, vaan se, että kyseessä on nuori, tatuoitu vasemmistolainen nainen. Tällaista naista moni mies vihaa syvästi. Niin paljon että hekumoi kyseisen naisen tap pamisella. Sitä on naisviha. Miehet tuskin saavat runsain määrin vihaviestejä joissa heitä uhataan rais kaamisella ja tap pamisella naisten toimesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussin kerran kaupunginorkesterin sellistiä. Pillu oli kuin pesuvati. Onko kaikilla sellisteillä noin vai sattuiko vaan normaalia väljempi yksilö kohdalle?

Inkkelin iltasadut vol 984

Vierailija
84/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassut on niin herkkiä. Pitäisi vaan koko ajan kehua vaan. Se on sitä narsismia, joka aika yleistä vasuripiireis. Sannuli mukaan lukien

Niin, onhan se nyt kamalaa jos joku pahoittaa mielensä, jos vähän uhataan rais kata tai tap paa. Pitää vaan kestää tuo miesten narsismi, joka ilmenee tap pamisen tai rais kaamisen haluna...

Vierailija
85/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuloidit jauhavat muutenkin paskaa

Vassuloidi taas vauhdissa.

Persut eli perseet

Vierailija
86/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä miesten huo ritella naisia, itse tykkäävät huo rata siellä sun täällä. Miehissä on enemmän huo ria kuin naisissa. Moni mies on ilmainen huo ra, antaa kaikille akoille jotka vaan haluaa

Vierailija
87/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussin kerran kaupunginorkesterin sellistiä. Pillu oli kuin pesuvati. Onko kaikilla sellisteillä noin vai sattuiko vaan normaalia väljempi yksilö kohdalle?

ONKO KAIKKI MIEHET H U O R IA? ONKO SE NIILLÄ GEENEISSÄ?

On. Ei ole parisuhdematskua monikaan mies. Etenkään persoonallisuushäiriöinen sellainen

Vierailija
88/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

peilin edessä aamulla

mitäs laittaisin tänään päälle demokratiamme pyhimpään

t-paita hm...

valkoinen t-paita hm...

ryppyinen valkoinen t-paita!

se se on!

Ja lisäksi haluan ehdottomasti näyttää narkkarilta. Se sopii demokratiamme pyhättöön niin hyvin. Ei minulla ole mitään velvollisuutta esiintyä asiallisesti pukeutuneena. Minulla on oikeus halventaa eduskuntaa laiminlyömällä asiallinen pukeutuminen. Jess, näin mä teen, muut hiljaa!

Otahan ne lääkkeet ja mene nukkumaan, ei ole tervettä hengailla täällä tuntitolkulla jauhamassa jostain t-paidasta.

Vierailija
89/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en halua olla miesten kanssa missään tekemisissä. Ihan järkkyä draamaa. Naurattaa miten te akat itsekin yleistätte muita naisia, vaikka miehet on uhka hengellenne ja oikeuksillenne. Missä kritiikki? Missä viha? Miksette yleistä? Miehet ovat sairaalloisia paskoja jotka eivät tee naisvihalle mitään, lopettakaa näiden sa_istien jalustalle nosto nimenvaihdoilla. Tollot vielä suositte poikia tyttöjen yli, tässä kiitos! Vastaraukkautta oikein satelee <3

Otappa sinäkin lääkkeet ja mene nukkumaan. Suosittelen myös terapiaa tuohon mies-ja naisvihaasi

Vierailija
90/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuloidit jauhavat muutenkin paskaa

Vassuloidi taas vauhdissa.

Persut eli perseet

Se joka nimittelee, itse on. 

Vierailija
91/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit-Anna saa kokea tämän palstan naisten solidaarisuuden. Nyt muka ollaan niin naisten puolella. Kaksinaamaisia olette.

Vierailija
92/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Pyhää voisi olla esim. naisen (ja miehen) oikeus omaan vartaloonsa ja fyysiseen koskemattomuuteen ja turvallisuuden tunteeseen.

T-paita oli juu hieman rytyssä, mutta se nyt oli vain pieni virhearvio nuorelta edustajalta. On siellä paljon dramaattisempiakin etikettirikkomuksia nähty. Tuntuu jotenkin käsittämättömältä millaisen raivon voi yksi tavallinen t-paita herättää joissakin ihmisissä, jos sen takia aletaan syytää solvauksia ja uhkauksia. 

Miksei Jessi-tytteli ottanut puhemiehen viestistä opikseen kaikessa hiljaisuudessa, vaan piti uhriutua siitä julkisuudessa?

Vierailija
93/135 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Miksei Jessi-tytteli ottanut puhemiehen viestistä opikseen kaikessa hiljaisuudessa, vaan piti uhriu

MIKSI MIEHET LÄHETTELEVÄT TAP PO JA RAIS KAUSUHKAILUJA JA LUULEVAT ETTÄ SE ON OK?

Vierailija
94/135 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somehuorat suuttuu kun sanoo totuuden. Feministisessä maailmassa ei saisi sanoa totuutta, vaan pitäisi hyvesignaloida samalla kun halveksuu toisten ihmisarvoa.

Vierailija
95/135 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen huomaa tällä palstallakin. Heti ollaan h*orittelemassa naisia jos keskustelu menee vähänkin kiivaaksi. 

Enpä ole huorittelua nähnyt. Sen sijaan emakot kyllä heti huutaa inceliä, kun joku tulee näyttämään feminazien ulinat valheiksi.

Vierailija
96/135 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

peilin edessä aamulla

mitäs laittaisin tänään päälle demokratiamme pyhimpään

t-paita hm...

valkoinen t-paita hm...

ryppyinen valkoinen t-paita!

se se on!

Ja lisäksi haluan ehdottomasti näyttää narkkarilta. Se sopii demokratiamme pyhättöön niin hyvin. Ei minulla ole mitään velvollisuutta esiintyä asiallisesti pukeutuneena. Minulla on oikeus halventaa eduskuntaa laiminlyömällä asiallinen pukeutuminen. Jess, näin mä teen, muut hiljaa!

Otahan ne lääkkeet ja mene nukkumaan, ei ole tervettä hengailla täällä tuntitolkulla jauhamassa jostain t-paidasta.

Itse teet juuri niin. Vain mielisairailla, kuten sinulla, on lääkitys.

Vierailija
97/135 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa julkisuudessa olevat naiset kertovat että vihaviestit tulevat yksinomaan muilta naisilta. Ehkä myös tämän palstan katkerilta emakoilta.

Vierailija
98/135 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kyllä kuulut tuon uhriutumisen mutta onko kukaan nähnyt näitä viestestejä missä väitetysti näin on sanottu ja onko ne varmistettu että ne tuli miehiltä. Naisten ulkonäköä arvostelevat ja kommentoivat toiset naiset huomattavasti enemmän kuin miehet

Vierailija
99/135 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnet ja Jonnat ei muista että Iiro Viinasta ja muita miesministereitä uhkailtiin jo ysärillä. Eipä ollut toimittajat kirjoittamassa miesvihasta.

Koska uhkailijatkin olivat miehiä. 

Vierailija
100/135 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaviestit taitavat johtua siitä että Jokelainen näytti ettei piittaa Halla-ahon ohjeista. Ja se kyllä tiedetään minkälaisia kannattajia Halla-aholla on.