Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette onnistuneet peittämään suhteen työpaikalla, niin etteivät muut saa tietää?

Vierailija
24.10.2024 |

Toinen osapuoli on siinä erinomaisen hyvä. Osaa peittää tunteensa aika hyvin ja olla normaali. 

Minäkin yritän mutta välillä tunteet ovat niin voimakkaat kun näen hänet tai kuulen äänen, että ajatus pysähtyy kun yritän esimerkiksi keskustella ja hän on samassa seurueessa. Yritän vältellä katsekontekteja mutta myös välillä katsoa, ettei sekään herätä epäilystä. 

Yritän todella olla mahdollisimman neutraali mutta nyt olen aika rakastunut, joten tilanne saattaa vaikeutua entisestään. 

Miten muut ovat onnistuneet rauhoittamaan hermostonsa näissä tilanteissa? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette mitenkään jos työpaikalla naisia.

Muhun on uran aikana ihastunut 2 työkaveria.. en ole ite tajunnut yhtään mitään.  Molemmilla kerroilla nais työkaverit tullu kysyy onks teillä jtn? Olen vastannut ettei ole. Molemmilla kerroilla nää on sanonu et tiedätkö et neiti x on ihastunut?

Ja tän jälkeen mä olen alkanut huomata niitä katseita ym. 

Tästä ei tainnut olla aloituksessa kysymys. 

Vierailija
22/27 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdetta ei ole ollut. Molemminpuolinen ihastuminen on ollut eikä onnistuttu sitä peittämään. Hyväntahtoista vinoilua tuli työkavereilta: taas se Mikko tulee tuolta, nyt selkä suoraksi ja oot ihan normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhun on uran aikana ihastunut 2 työkaveria.. en ole ite tajunnut yhtään mitään.  Molemmilla kerroilla nais työkaverit tullu kysyy onks teillä jtn? Olen vastannut ettei ole. Molemmilla kerroilla nää on sanonu et tiedätkö et neiti x on ihastunut?

Tossa on kyllä vastaus. Ette mitenkään jos teillä on tunteita toista kohtaan, mikroeleet,, pienet katseet, hipaisut jopa äänensävy näkyy toisille ihmisille tosi selvästi.

Vierailija
24/27 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa on kyllä vastaus. Ette mitenkään jos teillä on tunteita toista kohtaan, mikroeleet,, pienet katseet, hipaisut jopa äänensävy näkyy toisille ihmisille tosi selvästi.

Voihan.. 

No ainakaan kukaan ei työpaikalla ole toistaiseksi sanonut huomanneensa jotain. No, täytyy nyt vain yrittää vielä enemmän olla omissa oloissaan. 

Ap

Vierailija
25/27 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan.. 

No ainakaan kukaan ei työpaikalla ole toistaiseksi sanonut huomanneensa jotain. No

Niin tai sitten kukaan ei vaan viitsi sanoa ja puuttua. Kyl ne suhteet on aina ollut tiedossa meilläkin ennnekuin niistä on tullut julkisia.

Vierailija
26/27 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Yleensä kaikki tietää. sen näkee aina.

Vierailija
27/27 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Yleensä kaikki tietää. sen näkee aina.

Me hädin tuskin edes katsomme toisiamme. Olemme kuin aina ennenkin. Keskustelemme työasioista ja teemme työmme. Jopa silloin kuin paikalla ei ole ketään. Emme me kosketa toisiamme vaikka olisi mahdollisuus tai hyvä, että edes puhumme mitään toisillemme vaikka ketään ei näy missään. 

Ap