Miten olette onnistuneet peittämään suhteen työpaikalla, niin etteivät muut saa tietää?
Toinen osapuoli on siinä erinomaisen hyvä. Osaa peittää tunteensa aika hyvin ja olla normaali.
Minäkin yritän mutta välillä tunteet ovat niin voimakkaat kun näen hänet tai kuulen äänen, että ajatus pysähtyy kun yritän esimerkiksi keskustella ja hän on samassa seurueessa. Yritän vältellä katsekontekteja mutta myös välillä katsoa, ettei sekään herätä epäilystä.
Yritän todella olla mahdollisimman neutraali mutta nyt olen aika rakastunut, joten tilanne saattaa vaikeutua entisestään.
Miten muut ovat onnistuneet rauhoittamaan hermostonsa näissä tilanteissa?
Kommentit (27)
Kylmä viileys ja välttely. Oikeasti oli pakko vältellä katsettakin. Tunteet oli hurjat. Välillä itketti ja vaikka mitä. Huh. Näin 10 kuukautta ja sitten mies lopetti työt.
Ei minua haittaa jos työpaikalla tiedetään, että olen onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitä turhaan peittelemään, saahan niitä ihmissuhteita olla.
Tätä minäkin ihmettelen, kyllähän aikuiset ihmiset saa tehdä mitä haluavat. Asiallinen pitää toki olla, mutta miksi peitellä?
Minulla on ollut vaikeuksia nyt välillä esimerkiksi olla paikoillaan koska sisällä myllerytää. Hänen äänensä on niin ihana, että jo se voi saada aikaan vahvoja reaktioita sisällä. Onneksi hän kuitenkin omalla läsnäolollaan onnistuu myös rauhoittamaan minua ja välillä katsoo ja elehtii ettei mitään hätää.
Joudun jatkuvasti muistuttamaan itseäni siitä, että olen rauhallinen ja neutraali. Onneksi olen melko hyvä ollut mutta parantamisen varaakin olisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Saa toki mutta emme nyt tapailuvaiheessa etenkään halua mitään paljastaa. Ehkä jos suhde muodostuu vakavaksi niin eri asia sitten.
Ap
No kyllä sitä aikuinen ihminen pystyy olemaan normaalisti. Kuulostat omituiselta.
Vaikeaa se on ja työkaverit huomaa kyllä kemian joka tapauksessa, ei sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut vaikeuksia nyt välillä esimerkiksi olla paikoillaan koska sisällä myllerytää. Hänen äänensä on niin ihana, että jo se voi saada aikaan vahvoja reaktioita sisällä. Onneksi hän kuitenkin omalla läsnäolollaan onnistuu myös rauhoittamaan minua ja välillä katsoo ja elehtii ettei mitään hätää.
Joudun jatkuvasti muistuttamaan itseäni siitä, että olen rauhallinen ja neutraali. Onneksi olen melko hyvä ollut mutta parantamisen varaakin olisi. Ap
Ihmisten aivot on metka elin.
Hänellä on parempi pokka. Itse käyn joko aktiivisesti hänen osastollaan toimittamassa jotain 'asiaa' tai sitten välttelen. (Minulla on liikkumavapautta enemmän kuin hänellä.) Tärkeää on, että en tule yllätetyksi. Sovittu on, että suhde pysyy salassa, koska jotkut kollegat repisivät minut mustasukkaisuuksissaan kappaleiksi. Emme mielellään liiku vapaalla paikoissa, joissa meidät voisi bongata. Olen vaihtamassa työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa se on ja työkaverit huomaa kyllä kemian joka tapauksessa, ei sille mitään voi.
Ei ainakaan meidän kohdalla huomannut. Olen tuo vastaaja 4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen, kyllähän aikuiset ihmiset saa tehdä mitä haluavat. Asiallinen pitää toki olla, mutta miksi peitellä?
Samaa mieltä. Ei haittaa vaikka kahvi ja ruoka tauot venyvät.ja työnteosta ei tule mitään. Ja kun kiima on asettunut.alkaa eroprosessi josta myös työkaverit pääsee nauttimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme molemmat osapuolet naimisissa ja toisen puolisokin samassa firmassa. Lisäksi kyse esihenkilön ja alaisen välisestä suhteesta. Joten eihän siitä paljastumisesta hyvää seuraisi.
Eihän se onnistu. Jotkut voi kuvitella ettei sitä kukaan huomaa mutta kyllä sen huomaa.
Viimeistään sitten huomaa kun joku työkaveri heittää kaksmieliläppää kultsipuppelille
Ette mitenkään jos työpaikalla naisia.
Muhun on uran aikana ihastunut 2 työkaveria.. en ole ite tajunnut yhtään mitään. Molemmilla kerroilla nais työkaverit tullu kysyy onks teillä jtn? Olen vastannut ettei ole. Molemmilla kerroilla nää on sanonu et tiedätkö et neiti x on ihastunut?
Ja tän jälkeen mä olen alkanut huomata niitä katseita ym.
Vaihdoin työpaikkaa.