Miksi naiset ottavat 40 vuotiaana lyhyen poikatukan?
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Merkki siitä, että nainen on luovuttanut.
😂😂
Pitemmät hiukset tulee halvemmaksi. Parturissa tarvii käydä harvemmin. Kun oli nuorempana lyhyet hiukset, niin tuli käytyä parturissa useammin, että malli hiuksissa pysyi eikä ollut ylikasvaneen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin se on hassu erityisesti suomalainen ilmiö. Monissa muissa maissa naisilla on vanhempanakin pitkä tukka. Mutta niissä maissa tuntuu muutenkin olevan sellainen naisellisuuden salliva kulttuuri. Suomalaimen feminiinisyys on poikkeuksellinen miehekästä.
T. Nainen, joka olen luvannut miehelleni, etten leikkaa pitkiä hiuksiani vanhetessani.
Sitä aikaa odotellessa, kun estrogeenintuotantosi hiipuu ja hiukset alkavat lähteä.
Minulla on ollut lyhyet hiukset 22-vuotiaasta lähtien ja jos minusta on liikkujaksi, niin hautaan saakka sama tyyli. Vanhemmilla naisilla pitkät hiukset on naurettavat. N75
Vierailija kirjoitti:
Mä puolestaan kasvatin 40-vuotiaana pitkän tukan, lyhyt malli oli 30-vuotiaana.
Mä puolestaNI.... hän puolestaan, me puolestamme..jne.
En ole kyllä itse huomannut tuon pitävän paikkaansa. Itselläni on ristiselkään ylettyvät hiukset ja oikeastaan kaikilla ikäisillä ystävillänikin on ainakin olkapäille asti.
T. N43
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään miestä joka ei pitäisi enemmän pitkistä hiuksista. Kai siksi että naiset itse haluavat.
Minä tiedän montakin, oma mieheni, isäni ja appiukkoni, muut eivät ole ainakaan minulle ääneen ja suoraan kommentoineet.
Vierailija kirjoitti:
Pitemmät hiukset tulee halvemmaksi. Parturissa tarvii käydä harvemmin. Kun oli nuorempana lyhyet hiukset, niin tuli käytyä parturissa useammin, että malli hiuksissa pysyi eikä ollut ylikasvaneen näköinen.
Omasta mielestäni tulee kalliimmaksi. Kampaajilla on yleensä lisämaksut pitkään tukkaan kun leikkaa ja värjää ja yhtälailla niitä pitkiä täytyy leikata jos haluaa niiden näyttävän siistiltä. Samaten hiustenhoitotuotteita kuluu pitkiin huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Naiset rupsahtavat 25 v, ja lopullisesti lopettavat edes yrittämästä 40 v, seurauksena tuollainen tukka. Entisaikaan sen ikäiset naiset peittivät päänsä huivilla.
Ja sinä olet aina kulkenut silmät ummessa tai aivot narikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään miestä joka ei pitäisi enemmän pitkistä hiuksista. Kai siksi että naiset itse haluavat.
Minä tiedän montakin, oma mieheni, isäni ja appiukkoni, muut eivät ole ainakaan minulle ääneen ja suoraan kommentoineet.
Ei tämä tarkoita sitä, että siitä pitäisivät. :D Harvoin mies suoraan sanoo naiselle myöskään, että tästä on tullut läski. Naisen logiikka. :D
Kuulostaa surulliselta, jos nainen vasta nelikymppisenä uskaltaa leikata tukkansa! Olen 45 ja minulla on ollut lapsesta lähtien milloin lyhyt milloin pitkä, etutukka ja ilman, polkkaa lyhyenä ja pitkänä ja myös pariin kertaan ihan "poikatukka", jopa sivusiili. Itseluottamus on ollut korkeimmillaan lyhyessä tukassa. It's only hair!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset rupsahtavat 25 v, ja lopullisesti lopettavat edes yrittämästä 40 v, seurauksena tuollainen tukka. Entisaikaan sen ikäiset naiset peittivät päänsä huivilla.
Tuskin sentään, kun olen tohtori ja äo:ni on 130.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, kun noinkin typeriä kommentteja kirjoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, kun noinkin typeriä kommentteja kirjoitat.
Biologia ei välitä tunteistasi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa surulliselta, jos nainen vasta nelikymppisenä uskaltaa leikata tukkansa! Olen 45 ja minulla on ollut lapsesta lähtien milloin lyhyt milloin pitkä, etutukka ja ilman, polkkaa lyhyenä ja pitkänä ja myös pariin kertaan ihan "poikatukka", jopa sivusiili. Itseluottamus on ollut korkeimmillaan lyhyessä tukassa. It's only hair!
Ei se mulla ikinä ole uskalluksesta ole ollut kiinni, itse vaan tykkään pitkästä tukasta. Lisäksi mun hiustenkasvu on aivan älyttömän hidasta.
Se ei ole poikatukka, vaan tyylikäs aikuisen naisen tukka.
Vierailija kirjoitti:
Poika tukka on kaunistellusti sanottu. Kouvolatukka tai miestukka on oikea ilmaus.
Parempi se,kuin puolikalju👍
Naiselle ei yksinkertaisesti sovi lyhyet hiukset. Pitäkää hiukset pitkinä niin miehetkin tykkää.