Heitteleekö nuoret naiset oikeasti pikkuhousujaan Frederikille?
Joku vauvalla tietänee, jos.
Koska ne on usein stringejä, heittäjien joukossa on oltava "nuoria" naisia paljon...
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ja läpällä.
Eli siis Ukkolan kaltaiset persunaisoletetut heittelevät.
Tekisi mieli heittää paskaiset bokserini hänelle, kun kerran alushousuja keräilee.
m54
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran keikalla jossa miespuoliselle esiintyjälle heitettiin lavalle miesten kalsarit.
Tässä on ajatusta. Keräänkin äijäporukan kasaan ja mennään Reetun keikalle mukana pussilliset aromikkaita kalsareita. 👌
Vierailija kirjoitti:
Frederik sanoi eilen että pitäisi perustaa pilluhiusumuseo niin paljon niitä pikkuhousuja on kertynyt.
Olihan se nyt hienoa jos omat pikkarit tuonne päätyisi.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli heittää paskaiset bokserini hänelle, kun kerran alushousuja keräilee.
m54
Ihme mielitekoja vanhalla ukolla. Pidä vaan itse pesemättömät kalsarisi!
Vierailija kirjoitti:
m54
Veikkaan kyllä että hän niitäkin saa mutta tuskin keräilee.
Olisko ne sellaisia maksettuja yleisön villitsijöitä jotka heittelee keikkajärjestäjän tilaamia pikkareita.
Vähän niinkuin kasikymppisen Dannyn muka-mustasukkaiset seuralaiset
Ei ole halpaa.
Heti kun on mainetta ja rahaa niin nuoret tytöt antavat tuosta vain sankoin joukoin pimpsaa 79v setämiehelle.
Näin se menee oikeassa maailmassa, sitä ei palstamammat ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Käykö Reetun keikoilla muka nuoria naisia? En usko.
Ukko taitaa elää ihan omassa harhaisessa maailmassaan. Joku läheinen vois antaa neuvon, ettei enää menisi haastatteluihin.
Reetu vanha pikkuhousun haistelija. On se tämä isonenä haistellut paljon eri pilluja. Kateeksi käy terveisin pyöränpenkin haistelija.
Reetu on saanut niin paljon pimpsaa että haisee jo kalalle koko mies.
Tykkäisköhän Reetu, jos keikalla heittäis lavalle pieruverkkarit, kaljatölkin ja pullon kossua + Ratto-lehden. Vois vaikka arvostais tällasta retrospektiivistä lahjaa.
Toivottavasti olen tuossa iässä yhtä hyvässä kunnossa kuin Frederik.
Vierailija kirjoitti:
Reetu on saanut niin paljon pimpsaa että haisee jo kalalle koko mies.
Varmaan hais jo ennnen sen saamista.
Tämä macho ei ole piparia saanut eläessään. Hyvä että ukko saa edes pikkareita niin voi tumputtaa itsensä uneen iltaisin.
Mulle tulee jostain syystä Teemu Selänne mieleen tästä keskustelusta, en tiiä miks...
Heitän aina kun menen sinne. Titanicin soidessa otan käteeni ja heitän ne.
Ne nuoret naiset on sellaisia 70v mummoja. Eikös tuo Reetu kehuskellut joskus muinoin että olisi pannut satojen naisten kanssa 😅 Ainahan tuo on tykännyt värittää juttujaan
Vierailija kirjoitti:
Joku väitti, että bändin jäsenet jakaa niitä yleisölle ja yleisö sitten heittelee ne Reetulle.
No tämä. Reetu ei itse tajua koko juonta, kun elää vielä omissa maailmoissaan...
Varmaan 45 vuotta sitten viimeksi