Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin tylsää miten miesten partamalli tuppaa yleensä olemaan joko koko naaman parta, risuparta tai sänki. Missä uniikit tyylit?

Vierailija
24.10.2024 |

Partamalleja on vaikka ja kuinka, ei muuta kun kokeilemaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ankkurimallinen leukaparta, ja omien havaintojeni mukaan se on myös yleisimpien partatyylien joukossa, samoin kuin suora leukaparta ilman niitä ankkurin siivekkeitä. Tietysti joskus minulla on sen lisäksi sänki, kun en joka päivä vaivaudu ajamaan partaani. Viiksetkin olen välillä kasvattanut muutamaksi viikoksi.

Kyllä mielestäni muotoiltuja partoja ja viiksiäkin näkee suhteellisen usein kaupungilla liikkuessa.

Vierailija
2/6 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan myös miten naamakarvat kasvaa.

Itsellä parrankasvu on tiheintä juuri leuankärjen alueella ja olen joskus pukinpartaa pitänyt. Poskenalueet taas on harvempaa jonka vois tavallaan peittää jos kasvattaisi pitemmäksi, mutta n. 3-4cm jälkeen iskee mitkä lie itäsuomalaiset risupartageenit ja parta alkaa kihartumaan joka suuntaan eikä pysy kuosissa millään. Näyttää vaan epäsiistiltä teki mitä tahansa.

Pitemmän aikaa pidin n. 5mm siistittyä ns. leukaremmi (chinstrap) sänkeä kunnes kyllästyin siihen ja nyt ajelen puhtaaksi muutaman päivän välein.

Viikset minulla ei kasva käytännössä lainkaan, joten turha yrittää. Fu Manchut voisin huvikseen kasvattaa jos olisi viiksien kasvua siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikit tyylit ovat työläitä/kalliita ylläpitää.

Vierailija
4/6 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kun on muutenkin niin tunnettuja uniikkiudesta. Paljon laumasieluisempia ja varovaisempia kuin naiset. 

Vierailija
5/6 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kuule huoli omista karvoistas!

Vierailija
6/6 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten itketään kun miehet on narsisteja, jotka vain peilaavat omaa kuvaansa ja uniikkia partaansa lähteen pinnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi