Yliksen maksullisuus oli virhe
Nyt kaikki yhteiskunnan pohjasakka on valunut kunnioitettavien ihmisten alustoille postaamaan paskaöyhötystään. Missään ei voi keskustella mistään ilman että joku Veeti on vetämässä keskustelua mukanaan persehelvettiin. Saatana.
Kommentit (345)
No kannattaisiko miettiä mitä kuraa mielensä sopukoista antaa valua näppikselle niin ei tarvitsisi vinkua että ei pääse kirjoittamaan. Sananvapaus, totta kai, mutta se ei velvoita ketään kuuntelemaan tai lukemaan. Urpå.
Pitää vain oppia tunnistamaan ne yksittäiset sanat, mitkä on laitettu automaattiseen moderointiin kiellettyjen listalle. Ei se niin vaikeaa ole päätellä, mitkä sanat aiheuttaa viestin julkaisemattomuuden. Voihan sitä kirjoittaa vaikka ma tu tai nee peri, niin johan viesti solahtaa läpi kuin a-rabin kylli valkoisen naisen pyhimpään lupia kyselemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä itseasiassa näyttäis kadonneen 90% siitä ilmiselvästä trollitehdas kuonasta kun se kaheli temu-jokeri heitti aamusta ukaasinsa pöytään aika helvetin painavan asian kera.
Toivottavasti toimi, saatais mammafoorumi takas mammoille.
Toivotaan, minä pidän kyllä vielä silmällä tilannetta, ne on kadonnu mun toimien takia ennenkin nuoleen haavojaan ja sit tulleet takaisin.
: ]
Miten sä ehdit oleen joka paikassa yhtäaikaa?
Persu ei vihaa muslimeita, persu vihaa naisia, persu on kateellinen muslimeille ja siksi haukkuu heitä.
Mietitkö koskaan mitä petturi-urpo antoi persuille vastineeksi omien arvojen ja oman kansan pettämisestä?
Kokoomus antoi heille seksuaalisen orjuuden, kun ollaan kaikki eksistentiaalisen kriisin parissa seksuaalinen orjuutus alkaa.
Tämä tullaan perustelemaan huolella lisääntymisestä.
Persut puhuvat näistä haaveistaan ja suunnitelmistaan avoimesti keskenään, muistakaa että tyypillinen persu on narsistinen inceli mies joka vihaa naisia.
He eivät osaa sanoa tähän mitään vastaan joka ei ole valetta tai argumentointivirhe, koska ei ole mitään mitä voisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
No kannattaisiko miettiä mitä kuraa mielensä sopukoista antaa valua näppikselle niin ei tarvitsisi vinkua että ei pääse kirjoittamaan. Sananvapaus, totta kai, mutta se ei velvoita ketään kuuntelemaan tai lukemaan. Urpå.
Pitää vain oppia tunnistamaan ne yksittäiset sanat, mitkä on laitettu automaattiseen moderointiin kiellettyjen listalle. Ei se niin vaikeaa ole päätellä, mitkä sanat aiheuttaa viestin julkaisemattomuuden. Voihan sitä kirjoittaa vaikka ma tu tai nee peri, niin johan viesti solahtaa läpi kuin a-rabin kylli valkoisen naisen pyhimpään lupia kyselemättä.
Hienosti taas öyhötystä mikä ei liity mihinkään mitenkään ettei kukaan kunniallinen ihminen voi keskustella mistään järkevästi, tapu tapu tapu.
Vierailija kirjoitti:
Ylikseltähän canceloitiin valtamedian toimesta mainostulot nolliin joten noiden oli pakko tehdä tuo tai sitten suostua valtamedian talutushihnaan toistelemaan sitä samaa moskovalähtöistä sontaa mitä kaikki suomen päämediat nykyään.
Näin se yhden totuuden diktatuuri vaan vahvistuu askel askeleelta suomessa. Kohta varmaan jahdataan nuo loputkin keskustelupalstat nurin joilla vielä voi sanoa jotain ilman hesarin ja ylen jokapaikkaan tunkevaa mielipidefiltteriä.
Lol, kukaan järkevä ei vaan halua mainostaa yliksellä. Se on kapitalismia, ystäväiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä itseasiassa näyttäis kadonneen 90% siitä ilmiselvästä trollitehdas kuonasta kun se kaheli temu-jokeri heitti aamusta ukaasinsa pöytään aika helvetin painavan asian kera.
Toivotaan, minä pidän kyllä vielä silmällä tilannetta, ne on kadonnu mun toimien takia ennenkin nuoleen haavojaan ja sit tulleet takaisin.
Tässä on ihminen, joka olisi ollut kuin kotonaan DDR:ssä ilmiantamassa "yhteiskunnan vihollisia". Hyi saatana, mikä limanuljaska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä ehdit oleen joka paikassa yhtäaikaa?
Noh, minä OLEN hullu, natsît ei ole siinä väärässä, mutta se ei myöskään tarkoita että minä olisin väärässä, se tarkoittaa vain sitä että olen kaheli.
Paljonko painat. Tuliko pahantuulisuutesi liikakilojen mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaista anonyymiä keskustelupalstaa, jossa olisi oikeasti modet? Tarkoitan että nämä täällä häiriköivät iigorit sun muut estettäisiin, ja keskustelu säilyisi asiallisena.
Onko sinusta asiallista keskustelua vain sellainen, mikä myötäilee omia näkemyksiäsi ja pysyy ruotsalaisen diskuteeraavana/kädenlämpöisenä?
Entä mitä mieltä olet näistä monista reality-ohjelmien keskusteluista, joissa mammojen jutustelu osallistujista lähentelee ja osin ylittää kunnianloukkauksen rajat? Ihan ok, kun ne ei kuitenkaan ole persujuttuja tai miesten naisvihaa?
Toivon kysymykseeni asiallisia vastauksia, en tarvitse vastakysymyksiä, kiitos.
Sinä saat toivoa vaikka dubailaista sheikkiä paskomaan päällesi, mutta minua sinun
Nämä ylisteinit on jotenkin niin sööttejä kun ne tosissaan uskoo että joku loukkaantuu rummo-sanasta (se on muuten pastamerkki, ihan hyvä tuote).
Vierailija kirjoitti:
Paljonko painat. Tuliko pahantuulisuutesi liikakilojen mukana?
Painan sun isääs. sen takia se on hymyillyt enemmän viime aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Persu ei vihaa muslimeita, persu vihaa naisia, persu on kateellinen muslimeille ja siksi haukkuu heitä.
Mietitkö koskaan mitä petturi-urpo antoi persuille vastineeksi omien arvojen ja oman kansan pettämisestä?
Kokoomus antoi heille seksuaalisen orjuuden, kun ollaan kaikki eksistentiaalisen kriisin parissa seksuaalinen orjuutus alkaa.
Persut puhuvat näistä haaveistaan ja suunnitelmistaan avoimesti keskenään, muistakaa että tyypillinen persu on narsistinen inceli mies joka vihaa naisia.
He eivät osaa sanoa tähän mitään vastaan joka ei ole valetta tai argumentointivirhe, koska ei ole mitään mitä voisi sanoa.
Ottakaa shotti aina kun joku postaa tän copypastan jonnekin. Kumpi loppuu ensin, viina vai maksan veto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ihminen, joka olisi ollut kuin kotonaan DDR:ssä ilmiantamassa "yhteiskunnan vihollisia". Hyi saatana, mikä limanuljaska!
Kuin niin?
En minä ketään ilmianna, te teette sitä minulle taasen kaikenaikaa, minä kannustan jättään kaikkien idio0tit jutut näkyville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaista anonyymiä keskustelupalstaa, jossa olisi oikeasti modet? Tarkoitan että nämä täällä häiriköivät iigorit sun muut estettäisiin, ja keskustelu säilyisi asiallisena.
Onko sinusta asiallista keskustelua vain sellainen, mikä myötäilee omia näkemyksiäsi ja pysyy ruotsalaisen diskuteeraavana/kädenlämpöisenä?
Entä mitä mieltä olet näistä monista reality-ohjelmien keskusteluista, joissa mammojen jutustelu osallistujista lähentelee ja osin ylittää kunnianloukkauksen rajat? Ihan ok, kun ne ei kuitenkaan ole persujuttuja tai miesten naisvihaa?
Toivon kysymykseeni asiallisia vastauksia, en tarvitse vastakysymyksiä, kiitos.
Sinä saat toivoa vaikka dubailaist
Rummo on kyl helvetin hyvää pastaa. Siitä rigatonista saa kivan uunifetapastan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylikseltähän canceloitiin valtamedian toimesta mainostulot nolliin joten noiden oli pakko tehdä tuo tai sitten suostua valtamedian talutushihnaan toistelemaan sitä samaa moskovalähtöistä sontaa mitä kaikki suomen päämediat nykyään.
Näin se yhden totuuden diktatuuri vaan vahvistuu askel askeleelta suomessa. Kohta varmaan jahdataan nuo loputkin keskustelupalstat nurin joilla vielä voi sanoa jotain ilman hesarin ja ylen jokapaikkaan tunkevaa mielipidefiltteriä.
Lol, kukaan järkevä ei vaan halua mainostaa yliksellä. Se on kapitalismia, ystäväiseni.
Lol itsellesi. Ylilauta nyt sattuu olemaan tilastojenkin mukaan Suomen suosituin keskustelualusta. Ja juuri sen takia, koska siellä on OIKEA JA AITO sananvapaus, mitä ihmiset kautta historian ovat janonneet ja toivoneet. Miksiköhän muuten kaikista vapautta kahlitsevista diktatuureista ihmiset haluaa pois vaikka henkensä uhalla? Vapaus kiehtoo.
Miksi vapaus on sinulle niin iso kirosana?
Täällä esitetään niin kovaa poikaa mitta sitten ne ei uskalla katsia edes kaupan kassaa silmiin 😅 Luuserit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinun standardeillasi "järkevät" on oikeassa wokeuskossa kuten sinäkin joten oikeasti olet ihminen jota on turha kuunnella missään tärkeässä asiassa.
Mikään ryhmä joka ei salli kuin yhden "oikean" mielipiteen ei voi kehittyä mihinkään järjelliseen suuntaan. Oikean suunnan etsiminen vaatisi vaihtoehtojen esittämistä ääneen mutta senhän teidän kulttinne haluaa kieltää ja estää ja niiden esittäjiä rangaista jo etukäteen. Oikeasti tuon yhden totuuden salliminen kertoo vaan että kulttia johtaa joku jostain ulkopuolelta, eikä tuo halua mitään vapaata ajattelua johtamistaan häiritsemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa shotti aina kun joku postaa tän copypastan jonnekin. Kumpi loppuu ensin, viina vai maksan veto.
Odotas vaan, tämä on varoituslaukaus, huomenna tulee uus, jutellaan rahasta.
Ylihuomenna jutellaan vallasta.
Ja kokoajan menee synkemmäks, natsît vttuun mammafoorumilta tai mä kaivan teidän kaikki sekopäiset jutut ja suunnitelmat koko kansan ihmeteltäväks.
Se on sitä sananvastuuta, ette kai te omia juttujanne pelkää?
: ]]]]]]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol itsellesi. Ylilauta nyt sattuu olemaan tilastojenkin mukaan Suomen suosituin keskustelualusta. Ja juuri sen takia, koska siellä on OIKEA JA AITO sananvapaus, mitä ihmiset kautta historian ovat janonneet ja toivoneet. Miksiköhän muuten kaikista vapa
Miksi se, että ylistä sanottiin yhteiskunnan pohjasakan alustaksi, menee sinulla noin tunteisiin? Onko kotona kaikki hyvin?
Mitä sä selität? Luo tili ja kirjoita sinne. Odotat sen 24h ja sen jälkeen voit kirjoitella
Vauva.Fi...okei, miksi en voisi suoltaa roskaa, ja nyt kun kerta tunnustit että menee tunteisiin niin jatkan vielä ahkerammin, yhtykää toverit.