Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittailu on kyl tosi vaikeeta nykyään

Vierailija
23.10.2024 |

Ennen deittailu oli helpompaa naisetki jotenki kiinnostui ja vastasi viesteihin. Nykyää esim badoo deittisovellus niin ei kukaan oikein vastaa vaikka yritän laittaa viestiä. On kyllä sanottu musta että olen ihan komea ja pituutta löytyy myös, toki vanhentunut ja vähä on mahaaki ja semmosta. Pidän myös ihan siistejä vaatteita ja huolehdin itsestä. Töissä myös vakituisesti käyn. Mutta ehkä en ole sit heidän tyyppiä? Yleensä mua kiinnostaa semmoiset naiset jotka ei sit musta kiinnostu, mutta en halua ketä vaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset on tokalla kierroksella, tai kolmannella. Silloin ollaan tarkkoja siitä kuka huolitaan.

Sä et maininnut yhtäkään kiinnostavaa asiaa itsessäsi. Ja kuten aivan oikein tajusit: et ole kiinnostava. Olet niin vanhakin että sun ikäsissä on vähän sinkkuja. Ne jotka on, myös haluaa pysyä sinkkuina.

En ole vanha olen 39

Sanoit yli 40. Mut oikeesti taidat olla yli 50. Lihava ja kalju.

Vierailija
22/25 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 v olen en ole lihava enkä kalju täl hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain naiset olevan hyvinkin nirsoja nykyään, ennen oli ihan erilaista

Vierailija
24/25 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa kyl käyn ja välil juttelenkin ja oon saanut yöseuraa, mutta joo siihen se on vähän niinku jäänyt, mut monella se on juuri semmoista, mutta tuntuu olevan nätit naiset jotenki vaikeita

Vierailija
25/25 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljasta sakkia täälä.. ei ketää oikee kiinnosta kirjotella tästä aiheesta vaiko?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän