Deittailu on kyl tosi vaikeeta nykyään
Ennen deittailu oli helpompaa naisetki jotenki kiinnostui ja vastasi viesteihin. Nykyää esim badoo deittisovellus niin ei kukaan oikein vastaa vaikka yritän laittaa viestiä. On kyllä sanottu musta että olen ihan komea ja pituutta löytyy myös, toki vanhentunut ja vähä on mahaaki ja semmosta. Pidän myös ihan siistejä vaatteita ja huolehdin itsestä. Töissä myös vakituisesti käyn. Mutta ehkä en ole sit heidän tyyppiä? Yleensä mua kiinnostaa semmoiset naiset jotka ei sit musta kiinnostu, mutta en halua ketä vaan.
Kommentit (25)
Otan yhteyttä kyllä välillä ja kiinnostun, mutta ei koskaan niihin viesteihin vastata esim badoossa
En tiiä nykyää naisia ei oikein kiinnosta mikään, ei millää pääse tutustumaan naiseen ja tapaamaan tai treffeille
Eipä siinä mitään.
Hieman päälle 40 ikää ja hyvässä kunnossa oleva siitosori.
Kyllä aikoinaa ku olin vähän nuorempi ja deittailin niin naiset jotenki osa kiinnostui ja pääsi treffeille
Naiset on 100 kertaa nirsompia kuin 10 v sitten. Tavis naisille ei kelpaa juuri kukaan.
Allu, kuinka pitkään ajattelit jorista itseksesi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on 100 kertaa nirsompia kuin 10 v sitten. Tavis naisille ei kelpaa juuri kukaan.
Oon itse tavis mies, ja olen kyllä huomannut
Tykkään niistä mitkä maistuu hunajalle.
Kävin muutamilla treffeillä ja kaikki maistu kalalle yök
Vaikka naiset ovat mulle sanoneet ihan komea mies ja pitkäkin vielä, mutta ei se nyt takaa mitää.. toisilla käy tuuri löytää ja toisilla ei, ei mullekkaa tavis pirkot kelpaa ei, naisen pitää olla nätti mun silmiin, pyöreä voi olla kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mua kiinnostaa vähä semmoiset laitetut naiset koska ne ovat mun tyyppiä ja kauniita, myös tykkään että nainen pukeutuu, mutta eivät he kiinnostu musta, en tiedä sitten syytä.
Ehkä sä voisit itsekin laittautua ja muutenkin panostaa.
Tinder on pilannut markkinat. Samat ukot kylvää joka vaon Helsingistä Utsjoelle. Ilman aikomuksia pariutua.
Nelikymppiset on tokalla kierroksella, tai kolmannella. Silloin ollaan tarkkoja siitä kuka huolitaan.
Sä et maininnut yhtäkään kiinnostavaa asiaa itsessäsi. Ja kuten aivan oikein tajusit: et ole kiinnostava. Olet niin vanhakin että sun ikäsissä on vähän sinkkuja. Ne jotka on, myös haluaa pysyä sinkkuina.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppiset on tokalla kierroksella, tai kolmannella. Silloin ollaan tarkkoja siitä kuka huolitaan.
Sä et maininnut yhtäkään kiinnostavaa asiaa itsessäsi. Ja kuten aivan oikein tajusit: et ole kiinnostava. Olet niin vanhakin että sun ikäsissä on vähän sinkkuja. Ne jotka on, myös haluaa pysyä sinkkuina.
En ole vanha olen 39
Joo mutta naiset on kai sitten tosi nirsoja
Itse haluaisin löytää naisen joka ihan nätti. Mielellää pyöreä tai muodokas
Täältä saat keskusteluapua:
046-9417643
Mut tuntuu olevan mahdottomuus löytää naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vanha olen 39
Olet näköjään paitsi vanha myös tyhmä.
Ton ikäsillä on perhe. Tai sit ei, jos on jämäpala kuten sinä.
20-28-vuotiaat bailaa ja viettää sinkkuelämää. Olet jäänyt junasta. Et ole vieläkään kertonut yhtään asiaa miksi joku haluaisi sut isäpuoleksi lapsilleen.
Yleensä mua kiinnostaa vähä semmoiset laitetut naiset koska ne ovat mun tyyppiä ja kauniita, myös tykkään että nainen pukeutuu, mutta eivät he kiinnostu musta, en tiedä sitten syytä.