Asiat, jotka kiehtovat fiktiossa/fantasioissa, mutta ei tosielämässä?
Itseäni kiehtovat "yandere"-tyyppiset mieshahmot, jotka tulevat kirjaimellisesti hulluiksi rakkaudesta.
Todellisuudessa en haluaisi ikinä törmätä tuollaiseen sekopäähän, mutta kirjoissa en saa niistä tarpeekseni.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olisiko tämä ihanaa oikeassa elämässä, mutta sanotaan, että reippaasti vanhemmat mieķķoset, jotka uskaltavat lähestyä ja olla hieman fyysisiä XDDDDD. Mutta minua vain töllötellään ja ehkä yritetään arvioida ikää (olen peipifeissi), ei oikein lähestytä koskaan XDDD. Paitsi ulk.
Ja suom., jotka haluavat vain sänkypuuhia. Minua on lähestytty keskellä kirkasta päivää selvinpäin ja sanottu kuumaksi XDDDDD. Se oli suunnilleen minun ikäiseni ulk. mieķķonen automobiilikorjaamolla. Molemmat olimme asiakkaita. Tuo oli vain yksi tapaus... on niitä muitakin.
Kas, miekkostyyppi pitkästä aikaa!
Mustasukkaisuus on helppo käsittää rakkaudeksi, vaikka on oikeasti vallanhimoa.
Lisäyksenä vielä aloitukseen, että kaipaan nimenomaan romanttisia tarinoita, joissa miespäähenkilö on vähän tai ei välttämättä ihan vähänkään sekopää, stalkkeri, yms. En trillereitä tai kauhua.
Jos joku tietää tuollaisia tarinoita, kertokaa ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus on helppo käsittää rakkaudeksi, vaikka on oikeasti vallanhimoa.
Joo, mutta nyt puhutaan fiktiosta, ei tosielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Tsundere. :D Söpö mangassa, mutta tuollaiset suominaiset tulee kiertää kaukaa...
100 GF:ää. Mangassa edelleen hauskaa, mutta IRL ei oikein toimi.
M28
Mmm, joo. Toimii ne tsunderemiehetkin mangassa tai (etenkin aasialaisessa) fiktiossa. Tosielämässä ei tylytys kiinnosta kyllä.
Vamppyyrit, oikeassa elämässä noi wannabe-vamppyyrit on kaikki MT-potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Tsundere. :D Söpö mangassa, mutta tuollaiset suominaiset tulee kiertää kaukaa...
M28
Jälkijunassa tuleva manga-pelle iski taas:D Todella noloa lässyttää jotain teinimangojen termistöä melkein kolmekybäisenä miehenä. Ei taida flaksi käydä naismarkkinoilla ;)
Yankee-tyyppiset nuoret kundit, jotka ottavat, mitä haluavat. ;) Useamman miehen haaremi.
Todellisuudessa en osaa edes kuvitella, enkä meinaa jaksaa tätä yhtäkään.
T. Fujoshi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Jälkijunassa tuleva manga-pelle iski taas:D Todella noloa lässyttää jotain teinimangojen termistöä melkein kolmekybäisenä miehenä. Ei taida flaksi käydä naismarkkinoilla ;)
Kuinka nolo onkaan sitten neljäkybäinen nainen joka lukee mangaa? Niisk :(
Vierailija kirjoitti:
Yankee-tyyppiset nuoret kundit, jotka ottavat, mitä haluavat. ;) Useamman miehen haaremi.
Todellisuudessa en osaa edes kuvitella, enkä meinaa jaksaa tätä yhtäkään.
T. Fujoshi
Minulle saattaisi kyllä kelvata mieshaaremi tosielämässäkin. Mutta niiden pitäisi olla todella hyvännäköisiä ja tottelevaisia miehiä.
He ro in. En ikinä oikeasti, mutta fantasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Entäs mun miesmarkkinat, kun olen 45N ja juuri katselen sarjaa, jossa tsunderet (mies ja nainen) eivät saa tunnustettua rakkautta toisilleen, koska ovat molemmat tsundereita? Olen kyllä naimisissa ja lapsiakin löytyy, mutta mikä on sun ennuste?
Tämä taitaakin olla joku ulilaudan neckbeard hyypiöiden manga ketju. Yöh, parempi peruuttaa ja poistua, en halua mielikuvia aikuisista saparoäijistä waifu-tyynyjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Entäs mun miesmarkkinat, kun olen 45N ja juuri katselen sarjaa, jossa tsunderet (mies ja nainen) eivät saa tunnustettua rakkautta toisilleen, koska ovat molemmat tsundereita? Olen kyllä naimisissa ja lapsiakin löytyy, mutta mikä on sun ennuste?
Juu juu, niin varmaan pertsa;) Toista vielä kerran tsundere niin tapahtuu kawaii juttuja lol.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaakin olla joku ulilaudan neckbeard hyypiöiden manga ketju. Yöh, parempi peruuttaa ja poistua, en halua mielikuvia aikuisista saparoäijistä waifu-tyynyjen kanssa.
Jep. Mitä olisit vastannut?
6
Onhan niitä aika paljon.. Huumemaailma ja kaikki rikollisuus, murhat jne. Tai no, kiinnostaahan ne oikeastaan tosielämässäkin, mutta välteltäviä asioita omassa elämässä - kun taas fiktion muodossa kahmin ja toivotan tervetulleeksi.
Vierailija kirjoitti:
No ketjun aloittaja on kyllä ainakin nainen. Ei tämä ole mikään manga-ketju, vaikka käytinkin aloituksessa mangatermiä. En keksinyt oikein parempaakaan. Sanotaan sitten että pakkomielteisesti rakastuneet fiktiomiehet ovat minun juttuni. Mikä on sinun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olisiko tämä ihanaa oikeassa elämässä, mutta sanotaan, että reippaasti vanhemmat mieķķoset, jotka uskaltavat lähestyä ja olla hieman fyysisiä XDDDDD. Mutta minua vain töllötellään ja ehkä yritetään arvioida ikää (olen peipifeissi), ei oikein lähestytä koskaan XDDD. Paitsi ulk.
Ja suom., jotka haluavat vain sänkypuuhia. Minua on lähestytty keskellä kirkasta päivää selvinpäin ja sanottu kuumaksi XDDDDD. Se oli suunnilleen minun ikäiseni ulk. mieķķonen automobiilikorjaamolla. Molemmat olimme asiakkaita. Tuo oli vain yksi tapaus... on niitä muitakin.
Kas, miekkostyyppi pitkästä aikaa!
XDDDDD
https://www.vauva.fi/keskustelu/5058728/en-saa-ikaeromiekkosta-pois-mie…