Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 28 vuotias mies ja naiset ei osoita enää kiinostusta ollenkaan?

Vierailija
23.10.2024 |

Onkohan minussa jokin vialla? Mulla oli ammattikoulu iässä 18-19 vuotiaana tyttöystävä. Silloin naiset loi selviä kiinostuneita katseita ihan koulussa ja vapaa-ajalla.

Erosimme, kun olimme 24v. Nyt olen huomannut, että naiset ei enää esitä kiinostusta. Ei vapaa-ajalla ei harrastuksissa. Toki siihen varmaan vaikuttaa sekin, että moni ikäiseni nainen on varattu nyt.

En saa naisilta enää huomiota juuri yhtään. En minkään ikäisiltä. Nuoria ei kiinosta, oman ikäisiä ei tunnu nappaavan eikä vanhempia. Mietinkin, että onkohan minussa joku vialla vai onko tämä normaalia, kun ikää tulee lisää? Olen kyllä lihonut pari kymmentä kiloa ja lievästi ylipainoinen. Ehkä se syö kiinostusta? Osaako kukaan kommentoida mitään rakentavaa?

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää trolli, nuo "Up" viittaa siihen.

Vierailija
22/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan opittu mitä miehet ovat ja haluavat, eikä enää jakseta teitä. Lisäksi tässä iässä on oppinut senkin, että taviksen näköinen saattaakin olla rikollinen tai vaikkapa väkivaltainen

Oikeastaan jos ei lyö kättelyssä avioehtokelpoista materiaalia pöytään, en vaan jaksa innostua enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan ole, kuin lievästi ylipainoinen. 180cm/87kg. Onko se sitten liikaa? Ihme, että olin kukkakeppinä haluttavampi. Painoin nuorempana 65kg.

Ap

Jotkut naiset preferoivat lihaksikasta, itse kukkakeppiä. Se kertoo emotionaalisesta tasapainosta, kun ei tarvitse kerätä rasvaa tai lihaa. En tiedä, onko kenenkään preferenssi pullea.

Vierailija
24/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla alkaa olla perheenperustamisen aika.

Vierailija
25/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuitenkaan ole, kuin lievästi ylipainoinen. 180cm/87kg. Onko se sitten liikaa? Ihme, että olin kukkakeppinä haluttavampi. Painoin nuorempana 65kg.

Ap

Kukkakeppinä? 180cm/65kg on hyväkroppainen nuorimies. Melkein 90 kiloisena olet iskävartaloinen löllykkä. Ei ihme, että naiset karkottuu.

Luulisi, että miehekkäämpi ja rotevampi mies olisi naisten mieleen?

Ap

Joo, jos paino tulee lihaksesta, ei kaljan ja kebabin paisuttamasta mahasta. Minua ei ulkonäkö edes niin paljon kiinnosta, mutta haluan mieheltä tietynlaista fyysistä suorituskykyä ja ryhdikkyyttä. Pallukka maha ja olemattomat lihakset antavat laiskan ja vetelän kuvan.

Sinua ei ulkonäkö niin kiinnosta, mutta luettelit liudan isoja vaatimuksia ulkoisesti. Eli sali on taas vastaus, että naista saa. Respect kaikki lihaksikkaat ja pitkät miehet!

Vierailija
26/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kukkakeppinä? 180cm/65kg on hyväkroppainen nuorimies. Melkein 90 kiloisena olet iskävartaloinen löllykkä. Ei ihme, että naiset karkottuu.

Ap

Ehkä jos nainen itse treenaa, mutta pääsääntöisesti naisten ihanne on "runopoika". Voit googlata male gaze ja female gaze jos aihe kiinnostaa

Mutta älä tee pariutumisesta itsellesi mitään kompleksia. Ota rennosti ja katsele mitä elämä tarjoaa

Vierailija
27/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä lähes kaikki vähänkään varteenotettavat naiset ovat jo vakituisessa parisuhteessa. 

Vierailija
28/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ehkä vanhempien naisten, eli yli kolmikymppisten mieleen. Nuoremmat luultavasti tykkää hoikasta. Voisit pari kiloa tiputtaa ehkä, mutta itsepä tiedät.  

Vierailija
29/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jotkut naiset preferoivat lihaksikasta, itse kukkakeppiä. Se kertoo emotionaalisesta tasapainosta, kun ei tarvitse kerätä rasvaa tai lihaa. En tiedä, onko kenenkään preferenssi pullea.

Ketään ei kiinnosta naisen preferenssit, ellei nainen todella ole sen arvoinen, että ne preferenssit kiinnostavat. Kun poistuu Suomesta, niin tuollaisia naisten preferenssejä lihaksikkaista miehistä täydellisellä hiusrajalla ei tarvitse enää murehtia.

Vierailija
30/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ehkä vanhempien naisten, eli yli kolmikymppisten mieleen. Nuoremmat luultavasti tykkää hoikasta. Voisit pari kiloa tiputtaa ehkä, mutta itsepä tiedät.  

Pari? 15.

Vierailija
31/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ei pidäkään. Puolisonsa kullakin, jos on, ja hänestä sitten.

Vierailija
32/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Nopeasti, ei se miehen taso nouse loputtomiin iänkään myötä.

Mulla ainakin oli parempi flaksi mitoilla 170/80 kuin 170/60.

Vierailija
33/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Me vanhemmat naiset taas ei ymmärretä, miten noin nuori on noin paksu. Ei meidän nuoruudessa oltu. Kyllähän sitä toki katsoo iän myöt sormien läpi paljon, mutta ei erityisesti tykkää.

Vierailija
34/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille painolla ei ole mitään väliä, vaan rasvaprosentilla. Jotta lihakset saadaan erottuviksi, niin rasvaprosentin on oltava 12 pinnassa. Ja tähän nyt pääsee vain aniharva yli 30-vuotiaista. Ja yhä harvempi nuorempikaan mies on edes lähelle noita lukemia. Suurin osa naisista ei tunne mitään vetoa miehiin, koska ulkonäkövaatimukset miehiä kohtaan ovat koventuneet reilusti ja yhä harvempi mies pääsee edes kohtalaiselle tasolle fyysisesti.

Vierailija
35/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ehkä jos nainen itse treenaa, mutta pääsääntöisesti naisten ihanne on "runopoika". Voit googlata male gaze ja female gaze jos aihe kiinnostaa

Mutta älä tee pariutumisesta itsellesi mitään kompleksia. Ota rennosti ja katsele mitä elämä tarjoaa

Runopoika kiinnostaa ehkä heitä, jotka syövät e-pillereitä. Minä ainakin haluan miehen, jolla on jonkin verran lihasta. Herkkä ja heikko mies ei herätä minkäänlaista seksuaalista halua.

Vierailija
36/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille painolla ei ole mitään väliä, vaan rasvaprosentilla. Jotta lihakset saadaan erottuviksi, niin rasvaprosentin on oltava 12 pinnassa. Ja tähän nyt pääsee vain aniharva yli 30-vuotiaista. Ja yhä harvempi nuorempikaan mies on edes lähelle noita lukemia. Suurin osa naisista ei tunne mitään vetoa miehiin, koska ulkonäkövaatimukset miehiä kohtaan ovat koventuneet reilusti ja yhä harvempi mies pääsee edes kohtalaiselle tasolle fyysisesti.

No höpöhöpö. Yrität vaan kiusata ap:tä. 

ja ps- on meitäkin jotka tykkää rotevammista mahakkaista miehistä. Yhtään ei vedä semmoset himotreenaajan näköset eivät laihat luikut.

Vierailija
37/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole komea etkä rikas joten ei sinun tasoisesi naiset sinua halua. Se vaan on nyt niin että tason pitää olla komea top 10 luokkaa jotta saat tavis naisen. Suomessa on yli 600000 sinkkumiestä ja naista joten on aika selvää ettei tavis naiset halua tavis miestä.

Vierailija
38/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallistenkin naisten vaatimukset nousee koko ajan. Siinä voi olla vaikea pysyä perusmiehenä mukana. Nykyäänhän ei enää kohdata toista ihmisenä ja henkilönä sekä yksilönä vaan laitetaan toisen eteen lista vaatimuksia mitkä pitää täyttää. He eivät ole kiinnostuneita oikeasti kuka sinä olet vaan mitä sinä teet ja minkälainen varallisuus sekä status sinulla on.

Sulla on kaksi vaihtoehtoa, pelata tuota peliä tai jättäytyä sivuun. En osaa sanoa minkälaista on pelata kun en ole koskaan suostunut pelaamaan, mutta sen näen täältä sivusta että ihmiset ovat hyvin kylmiä, heidän hyvät teot tehdään torveen puhaltamalla ja twiittaamalla aina tarkoitus kohottaa itseään. Ihmiset tuomitsevat sinut heti, sen näkee nimittäin katseesta. Etenkin nuoret naiset ovat hyvin tuomitsevia, mutta se millä sinä mittaat niin mitataan lopuksi sun päältä.

Vierailija
39/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpöhöpö. Yrität vaan kiusata ap:tä. 

ja ps- on meitäkin jotka tykkää rotevammista mahakkaista miehistä. Yhtään ei vedä semmoset himotreen

No helpompi on löytää nainen tai naisia, jos on yleisesti ihannoitu rasvaton vartalo, jossa on paljon lihasta. Ja paljon lihasta ei ole kehonrakentaja, vaan esimerkiksi jalkapalloilijan kroppa. Vaatimukset ovat koventuneet ja mikään keskinkertainen ei enää riitä.

Vierailija
40/163 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25: Ryhdikkyys ja jonkinmoinen suorituskyky on liuta vaatimuksia? :D Sori, en ole kiinnostunut vetelistä mieheistä, eikä ole moni muukaan. Jos miehellä on reipas luonne, hän ei päästä itseään kaljamahaiseen kuntoon eikä hänen tarvitse kulkea jopa muutaman sadan metrin matkaa autolla. Aivan järisyttäviä vaatimuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän