Pakarani ovat hävinneet.Jäljellä litteät laatat.
Kommentit (20)
Sama täällä. Ikää kyl 60, en jaksa stressata enää. Mut olihan ne huvittavat, kun pitkästä aikaa katsoin kokovartalopeiliin. Onneksi ei kiinnosta kiinnostaa.
Pystyy paneen takaa lyhyelläkin kikkelillä👍
Oliko implantit? Käy laittamassa uudet, jättimäiset.
Poralla pikku reikä,venttiili ja pari baaria painetta niin jo vain pakarat on komeat ja tulee halvalla koko hoito.
Sama tilanne. Minulla ei koskaan ollut kylläkään mitään kovin lihaksikkaita/pyöreitä pakaroita muutenkaan, mutta nyt sekin vähäinen on latistunut. Ei voi mitään. Ikä tekee tehtävänsä, vaikka kuinka liikkuisi. Mutta eipä tämä asia ole ykkösenä murhelistallani kuitenkaan. N54
Pieni, kiinteä, mutta kuulema kiva, oli munkin peppu. Nyt iän myötä, kun sitä rasvaa ei ollut ja iho rutistuu, niin onhan pakarat lähinnä huvittavan näköiset. Ja EI, en kaipaa implantti-, tai ruiskeohjeita. Mä oon ihan sinut tän kans, ikää tulee. Oon hyvässä fyysisessä kunnossa muuten ja liikin, mutta en tod jaksa käydä erikseen pumppaamassa jotain kannikoita.
Salitreeni auttaa asiaan. Kyykkyä ja maastavetoa reiluilla painoilla pari kolme kertaa viikossa niin alkaa peppu pyöristyä.
Vierailija kirjoitti:
Salitreeni auttaa asiaan. Kyykkyä ja maastavetoa reiluilla painoilla pari kolme kertaa viikossa niin alkaa peppu pyöristyä.
Kumpikaan näistä ei ole erityisen hyvä pakaraliike.
Olet siis vartalomallia Y. Ne harvemmin saa treenilläkään pyöreitä pakaroita.
Akselkyykkyjä, lihaskuntotreeniä -hidastaa rappiota jos ei ihan omenapyllyä tuo..
Osta muutama kahvakuula, 12, 16, 20 kg. Tee kyykkyjä, maastavetoja, askelkyykkyjä, ygden jalan kyykkyjä ja lantionnostoja kahvakuula sylissä. Kolme treeniä viikossa ja ensi kesänä peppusi hymyilee.
Meidän Rouwa hommasi semmoset nahkapussit ulkoiluun...
Ei niillä pakaroilla mitään tee koska siwuunhan ne heitetään ja sama tisseissä
Nyt kuvittelen ap:n kahden mannerlaatan kanssa.
Toivottavasti niiden väliin ei tule maanjäristystä.
Kotona onnistuu one leg hip thrust. Pienikin käsipaino sylissä lisää tehoa. ks youtuubi.
Kyllä ikä muuttaa vartalon mittasuhteita, vaikka paino ei paljon vaihtelisi. Ja ainakin mulla on muitakin murheita kuin miettiä, miltä perse näyttää tai onko vyötärö vähän pehmennyt. Kunhan pysyisi terveenä ja paino normaalin rajoissa.
Syö pizzaa ja istu paljon